![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Beste FDW, ik weet dat nu niet in het federale parlement zetelt, maar kan u ons vertellen waarom het VB, de democratische partij bij uitstek en felle tegenstanders van de kiesdrempel in hun programma, zich toch onthouden hebben?
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Het antwoord lijkt mij zeer eenvoudig. Volgens mij was het Vlaams Blok voorstander van de kiesdrempel omdat op deze wijze die andere Vlaams-nationale partij in de moeilijkheden zou komen. Ook hebben ze bij de federale verkiezingen twee zitjes gewonnen door deze kiesdrempel. Gezien het Vlaams Blok echter de enige echte oppositiepartij is (dat zegt ze toch zelf) kon ze natuurlijk moeilijk meestemmen met paars. Het is dan maar een onthouding geworden. Dat is het blok: enerzijds lonkten ze naar de N-VA en haar kaderleden (met een zeer magere buit in vergelijking met alle leden en kaderleden die de laatste twee jaar al naar de N-VA zijn overgestapt) en anderzijds probeerden ze ons dood te knijpen.
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu, jullie probleem is opgelost in de vorm van het Vlaams Kartel. Ik ben ervan overtuigd dat jullie je beloftes gaan waarmaken en alle Vlaamse grieven gaan binnenhalen (uche uche). Shit man, waar is mijn hamster? |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verhofstadthater, zoals FDW reeds gezegd heeft: het Vlaams Blok stapt enkel in de laatste federale regering. Een Blok-stem is dus een verloren stem indien men een alternatief wil voor paars, of indien men bv. de uitvoering vand e Vlaamse resoluties wil
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling