![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() BRON |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat ze aan de loketten mensen zetten die het syndroom van Gilles de la tourette hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En de computers kunnen we vervangen door autisten, die hebben toch meer rekenkracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "het vergelijkend examen" zie ik op den duur ook afgeschaft worden.Het is een beetje een soort "dinosaurus" die vrijwel enkel nog in de overheid bestaat.Tegenwoordig weten kanddidaat-werknemers bijna zeker dat ze niet langer dan een 4-tal jaar zullen blijven werken bij dezelfde werkgever,en dat gedoe met examenvraagjes en dan het wachten...en wachten...en op een "wervingsreserve staan" moet uiterst hindelijk zijn om nog een personeelsBELEID te voeren.
(om die reden vind ik overigens ook dat bedrijven die teveel chichi maken van allerlei psychologische- en andere tests via "consultancy-bedrijven" zichzelf in de voet schieten op de recruteringsmarkt) Als de overheid een BELEID wil voeren naar bepaalde doelgroepen,dan moet het perfect mogelijk zijn om dat ONMIDDELIJK zelf te demonstreren,ik vind het acceptabel,niet gehinderd door oudheidkundige methoden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Helaba,
ik ken een blinde die aan een loket zit van een openbare dienst. Mensen die bepaalde documenten niet begrijpen, kunnen bij hem terecht voor uitleg. (hij werkt met een leesapparaat natuurlijk). 10 jobs, is dat nu zó de moeite? Als we het al voor allochtonen doen, waarom niet voor zwaar gehandicapten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat om het principe, iedereen gelijk voor de wet. Moet men nu echt Zuid-Afrika gaan nadoen. Daar krijgt je enkel nog een job bij de staat als je een Zwarte, joodse homofiele autistische zelfhater zijt met het syndroom van la tourette gecombineerd met een midlifecrisis van het zevenste knoopsgat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie denk hier trouwens dat gehandicapte kleine inkomens hebben,maar jongens toch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overheid zou beter in gehandicapten investeren ipv subsidies aan theehuisjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En handicap is een zichtbaar iets,ik ken er veel onzichtbare gehandicapte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ze moeten gehandicapten niet bevoordelen maar wel het leven draaglijker maken. Ze hebben een achterstand en moeten geholpen worden om met hun beperkingen hetzelfde te doen als mensen zonder handicap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik betaal liever 2000 euro opleiding voor een gehandicapte persoon zodat hij zelfstandig kan leven zonder tussenkomst van de staat dan voor de rest van zijn leven afhankelijk te zijn van de staat of ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je 'ongelijk' geboren wordt is het wel wat moeilijker hé.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan U nog tientalle voorbeelden geven van dit soort van dicriminaties maar daar is onze overheid zo fout Trouwens iemand die dakloos is is die gehandicapt volgens U? Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 januari 2008 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() er zit zo'n exemplaar op dit forum (gemeentediensten)
Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 januari 2008 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |