![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jezus, wat maakt hij die drie moslima's belachelijk. Verbaal beresterk.
http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Die man is een genie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Haha plat gaan
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijk vind ik dit niet zo geweldig. Het zijn volgens mij allemaal aandachtshoeren die een hoop onnodig lawaai maken. Ik kan de humor er niet van inzien en het ligt in dit geval niet aan mijn zuurpruim-gehalte maar aan hen. Waarschijnlijk liggen Hans Teeuwen en die meiden me niet. Dus, een dikke ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans Teeuwen is ongeveer even grappig als een zak cement. Die kerel heeft nog geen enkele keer een glimlach op mij gezicht kunen toveren.
En nu ook. Het enige wat hij uit zijn bek krijgt, is telkens weer: omdat ik dat leuk vind. De zieligaard...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hou wel van die Hollandse ad rem-heid, maar smaken verschillen natuurlijk, je kan ook meer voor de bourgondische joligheid zijn als belg.
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 31 augustus 2007 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het was bedoeld als ''luchtig onderdeel'' in een serieus programma. Er waren best boeiende gesprekken met een - niet praktiserende - homoseksuele katholieke priester, een imam, vertegenwoordigers van belangengroepen etc. Deze meiden missen echter professionaliteit in hun ''interviewtechniek''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is waar de grens ligt wat betreft 'beledigen'. Kan �*lles gezegd worden? Pesten op het werk is ondertussen gereglementeerd, maar eigenlijk gaat het me niet zozeer om wetgeving, maar om wat er tussen de mensen leeft. Ik hoop dat we niet zullen evolueren naar een maatschappij waarin de vrijheid van meningsuiting zo absoluut is dat pesten en emotionele mishandeling niet meer als 'fout' zullen aanzien worden en er zal gezegd worden dat de 'slachtoffers' ervan maar een 'schild moeten hebben'.
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Heb het gevoel dat Teeuwen Van Gogh achterna wil gaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat valt niet onder pesten of emotionele mishandeling. Maar hij haalde aan dat zijn grens ligt bij 'geweld'. Alles mag gezegd worden, als er maar geen geweld gebruikt wordt. Ik krijg daar een beetje kippevel van. Alsof woorden geen diepe menselijke schade kunnen aanrichten. Er zijn mensen wiens leven gebroken is door aanhoudende beledigingen. Alsof we daar dan ook geen klein beetje rekening mee moeten houden. Ik vind dat kil, koud. Ik heb het gevoel dat die vrijheid van meningsuiting, die ik overigens hoog in het vaandel draag, geradicaliseerd wordt, en ik ben daar een beetje bang van, ja.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Moslims die kunnen lachen met hun geloof. Zodra dat kan, zijn we goed bezig en is er hoop voor de maatschappij kwa integratie. Wij lachen toch ook met Jezus ?
|
![]() |
![]() |