![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze draag ik hem dus voor als Darwin Award kandidaat. Darwin Awards worden toegekend aan mensen die door hun eigen extreme domheid de mensheid verbeteren door zich niet voort te (kunnen) planten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar wat er enkele maanden geleden in Diepenbeek gebeurd is kan ik enigzins wel begrijpen. Zelf woonde ik (nog tot vorig jaar) amper 20 meter van die bewuste overgang. Gemiddeld kwam daar wel een trein om het half uur voorbij, dag en nacht, wat natuurlijk nog niet betekent dat je tussen de slagbomen mag gaan. Maar op dat moment stond er net een trein stil vlak aan de overgang en in Diepenbeek was er een fuif, en dan zit je daar met een bende jongeren in zo'n auto minutenlang te wachten voor die overgang. Natuurlijk is het achteraf makkelijk om zeggen dat ze het eigenlijk niet hadden mogen doen. Zelf kende ik ook één slachtoffer persoonlijk, waarmee ik absoluut niet mee wil zeggen dat ze niet in fout waren. Ikzelf heb er nooit tussen geslalomd, ben ik ook niet van plan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen pleiten voor het gebruik van volledige slagbomen, maar dat gebeurt niet omdat :
* hulpdiensten in hoge nood dan niet kunnen slalommen * als je ertussen komt te zitten, kan je ECHT niet weg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rood licht + gesloten slagbomen. Wat wil je nog meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om eerlijk te zijn, heb ik ook de gewoonte om te kijken waar den trein al is
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar dan snap je wel waar de regel voor is, niet aangereden worden. Zelfs niet kale chimpansees kunnen regels bedenken en doorgronden, maar onder de zesmiljard leden van Pan Calvus zitten er altijd wel een paar die dat niet lukt.
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |