![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De rechtsen zijn geneigd om de zwakkeren altijd ongelijk te geven en dit louter omdat ze zwak zijn.
Want ze vinden zwak zijn over t algemeen maar verdacht. En er moet tenslotte wel iets zijn dat die persoon zichzelf heeft aangedaan waardoor ie zwak is geworden. De linksen zijn dan weer geneigd om de zwakkeren altijd gelijk te geven en dit ook louter omdat ze zwak zijn. Want deze vinden sterk zijn over t algemeen dan weer maar verdacht. En er moet tenslotte toch iets zijn dat die persoon anderen heeft aangedaan waardoor ie sterk is geworden. Het spreekt vanzelf dat zowel het rechtse cultureel fascisme als het linkse cultureel marxisme verwerpelijk is. Mensen moeten geen gelijk of ongelijk krijgen louter omdat ze zwak zijn noch louter omdat ze sterk zijn doch louter omdat ze nu eenmaal gelijk of ongelijk hebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 12 september 2007 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dat is niet waar...
![]() |
#4 |
|
![]() ik weet wel wat je bedoelt maar er is dan weer zoiets als sociaal rechts en neoliberaal rechts he. En ik had al begrepen dat jij bij de sociaal rechtsen behoort. dus dat zijn dan eigenlijk rechtsen die alle zwakkeren ook verdacht vinden behalve dan het eigen zwakke volk
jullie vinden bovendien toch ook alle andere volkeren zwak en inferieur en gebruiken ook hun zwakheid als argument om hun onderdrukking ideologische te legitimeren ? correct me if i am wrong
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Minister
|
![]() [quote=King of beggars and fleas;2922951]
Citaat:
Activeren is in één richting duwen om van die armen goede werkezels te maken. Het utra-rechts project is een militarisering van het voetvolk. Citaat:
de marxiens willen dat de armen graag naar hun werk gaan. De anarchisten willen het volk emanciperen van het juk van de verplichte arbeid. Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor alles is een eerste keer: ![]() Ik weet niet wie u dat heeft wijsgemaakt, maar serieus, gebruik hem nooit of te nooit meer als bron. Ook over het liberale gehalte van Thatcher en Sarkozy wil ik het wel eens hebben, maar serieus. Bush een liberaal noemen.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 12 september 2007 om 23:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Volkeren zijn gelijkwaardig, maar behoren op hun eigen grondgebied te blijven. Als volksnationalist verwerp ik elke vorm van kolonialisme, of het nu militair, economisch, cultureel of wat dan ook is.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwerp dat niet. Bij gebrek aan beter kan een ander bestuur (uitheems dus) voor een beter leven van de inwoners zorgen. Kijk naar Suriname: Die wilden überhaupt niet eens onafhankelijk worden.
|
![]() |
![]() |