![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau en Antwerpen, waarvan de eerste heeft geresulteerd in de oprichting van de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie, is het tijd om spijkers met koppen te slaan in een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: 10 uitgangspunten en verslag eerste bijeenkomst
Locatie Dordrecht. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie volgt. Timing (Definitieve invulling volgt) 13u00 Inloop 13u30 Bijeenkomst en kennismaking 14u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen (reeds bevestigd)(7: 3 zuidnederlanders, 4 noordnederlanders): 1Handclapping (Z) Kortaf o.v.(Z) Dimitri (N) Bovenbuur (N) Robert T (Z) Hertog van Gelre (N) Derk de Tweede (N) Geef je op in deze draad of via PB aan mij. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 14 september 2007 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Met een beetje geschuif is het me gelukt om die dag toch te kunnen afzakken naar Dordrecht. Tussen 13h00 en 14h00 ergens.
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Btw nog steeds geen vrouwen gevonden?
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Integratie
Leert die hollanders eens eindelijk is fritten bakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Update
Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau en Antwerpen, waarvan de eerste heeft geresulteerd in de oprichting van de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie, is het tijd om spijkers met koppen te slaan in een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: 10 uitgangspunten en verslag eerste bijeenkomst Locatie Dordrecht. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie volgt. Timing (Definitieve invulling volgt) 13u00 Inloop 13u30 Bijeenkomst en kennismaking 14u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen (reeds bevestigd)(8: 4 zuidnederlanders, 4 noordnederlanders): 1Handclapping (Z) Kortaf o.v.(Z) Dimitri (N) Bovenbuur (N) Robert T (Z) Spliff (Z) Hertog van Gelre (N) Derk de Tweede (N) Geef je op in deze draad of via PB aan mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() 'k heb nog maar één keer in mijn leven ooit geschaatst, enfin mij vijf meter op het ijs bewogen en dan besloten dat het veiliger was om terug te schuiffelen.
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Das volgende week al. Komt te vroeg voor mij hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ja best nog vijf jaartjes wachten eh!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() (Ondergetekende is hier kennelijk nooit overheen gegroeid en een jaar geleden nog eens begonnen met wild water kajakken.)
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Update
Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau en Antwerpen, waarvan de eerste heeft geresulteerd in de oprichting van de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie, is het tijd om spijkers met koppen te slaan in een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: 10 uitgangspunten en verslag eerste bijeenkomst Locatie Dordrecht. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie wordt via PB verstuurd. Timing (Definitieve invulling volgt) 13u00 Inloop 13u30 Bijeenkomst en kennismaking 14u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen (reeds bevestigd)(8: 4 zuidnederlanders, 4 noordnederlanders): 1Handclapping (Z) Kortaf o.v.(Z) Dimitri (N) Bovenbuur (N) Robert T (Z) Spliff (Z) Hertog van Gelre (N) Derk de Tweede (N) Geef je op in deze draad of via PB aan mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spliff is toch een Noordnederlander?
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik woon daar.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, zijt gij iemand die weigert zich aan te passen?
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Beiden, ik geniet van hun cultuur (krentebollen met kaas) en ik leer hun mijn cultuur (frieten bakken).
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |