![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoe kunnen we ons land onaantrekkelijk maken voor asielzoekers ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geen kindergeld
Geen dop Geen OCMW Geen enkelle steun
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Laten we het rood-groen=bruin gespuis naar hun zandbakken sturen om daar 'ontwikkelingswerk te doen.
En Vera naar hun hemel, daar komen ze altijd maagden tekort! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dorus denkt u dat vera nog maagd is,amai ze ziet er afgeleefd uit
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel, iedereen is welkom, maar de eerste 5 jaar dat men hier is kan men geen enkel beroep doen op de geplogenheden van onze welvaartsstaat.Tenzij een absoluut minimum in een opvangcentrum.
Indien de "gastvrijheid" van zo'n centrum te lang gebruikt word- neme weer die 5 jaar-mogelijk in totale tijd langer indien er gewerkt word in die tussentijd- krijgen de asielzoekers een kaartje retour. En ja, dat mag met de C130.Desnoods als opvulling tijdens een of andere hulpvlucht. Dit geeft zowel economische vluchtelingen alsmede politiek vluchtelingen de kans om zichzelf te bewijzen. Nu als en indien een illegaal-oftewel een niet of werkende en normaal levende , of als verblijvende in een centrum niet Belg-([size=2]auto- of allochtoon[/size]) veroordeeld word wegens welke misdaad dan ook, is het een werkkampstraf([size=2]steenkoolmijnen iemand?[/size]), en dan kaartje retour. Voor "toeristen" geld ongeveer dezelfde regeling.Mits de uitzondering dat een "toerist" zijn werkkampstraf kan afkopen,of een andere regeling getroffen is met de thuislanden.
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Gemeenschapsdienst in ruil voor elke uitkering, ook voor asielzoekers.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Awel, ik stel voor om asielzoekers in te kwartieren in de ruime en comfortabele huizen, fermettes en villa's van de 'progressief-politiek-correcte' Verdraagzamen, die toch meestal niet in achtergestelde concentratiewijken wonen. Zo is iedereen content:
1.De asielzoeker mag gratis in een mooie kamer wonen, in een nette buurt, en hij of zij wordt niet lastiggevallen door het racistische plebs dat zich gewoonlijk in de concentratiewijken ophoudt; 2.De 'progressief-correcte'familie die de asielzoeker(s) mag opvangen, kan met volle teugen genieten van de multikul, ze kunnen eindelijk zelf hun steentje bijdragen (niet alleen in woord en geschrift...) en hun Verdraagzaamheid tentoon spreiden; 3.De racistische autochtonen uit de concentratiewijken worden enigszins ontlast en blijven niet tot in den treure nieuwe asielzoekers enzo op hun dak krijgen. Toch zullen zij niet geheel verstoken blijven van de multikulturele nektar: er wonen nog altijd genoeg allochtone medemensen in hun buurt om hen daar dagelijks aan te herinneren... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Da's toch fantastisch. DIT IS NU EENS ECHT GOED VOOR DE MENSEN! En neen, ik heb de titel van deze topic niet verkeerd begrepen: ge zult namelijk zien hoelang de gastvrijheid van de Verdraagzamen zal duren, als het voor hen geen 'ver-van-mijn-bed-show' meer is... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Laat die rood-groene=bruine bende ze huisvesten en eten geven, bij hen thuis en op eigen kosten.
Wedden dat het probleem rap zal opgelost zijn. In alles weet die bruine horde hoe het moet aangepakt worden, door anderen en op kosten van anderen. Dat ze het eens zelf doen en betalen. Sociaal hé! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht je nu echt dat die door illegalen worden gedaan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je restaurants,café, bouw enz.. bedoeld schrijf dan niet: straatvegers,vuilnisophalers,straatwerkers,sanitai r opkuiswerken. Hoe het in Brussel gesteld is weet ik niet, maar als ik in mijn streek mijn oogkleppen aflaat zie ik bijna uitsluitend Belgen die jobkes doen. Zelfs bij de Chinees waar ik soms ga eten is het enige Vlaams personeelslid de poetsvrouw. En als ieder die het niet met u eens is een VB-er is dan gaan die mannen een monsterscore halen op 13 juni. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Wordt tijd dat we er wat aan doen! Plaats voor de allochtonen in onze retirades! Met de slogan: Moet je kakken, ga bij de makakkken! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Of :Lucht je flurk, bij de Turk! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |