![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Barroso heeft voor één keer verstandige opmerkingen gemaakt: "To run a market across 27 countries, you of course need effective institutions, those who want to reduce the EU to a market don't even understand markets". Bovendien maakt het afwijzen van het Europese handvest door het VK Europa ongelooflijk ongeloofwaardig. Welke indruk maakt Europa bijvoorbeeld op moslims? Over een paar simpele basiswaarden waar de Europeanen naar behoren te handelen, kunnen we het niet eens worden. Geen wonder dat veel moslims minachting hebben voor de Europese culturen. Zij vechten elkaar onderling de tent uit. Laatst gewijzigd door Sjaax : 12 oktober 2007 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verzin iets beters dan moslims als "argument".
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Barosso is maar met een ding bezig : zichzelf opvolgen.
De enige grote winnaars van dat bureacratisch waterhoofd dat de naam Europa draagt is een leger van tienduizenden overbetaalde ambtenaren waarvan niemand prcies weet wat ze daar uitrichten |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ga terug naar school man |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() In de loop der tijd heb ik al tig argumenten hier op het forum gegeven voor het belang van Europese integratie. Het was juist tegen de vele moslim-bashers, zoals u, dat ik hier het argument 'moslims' gebruikte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk VANDAAG wat er woedt aan oorlogen en bekijk het waarom en wie... Of wil je teruggaan naar de kruistochten??? ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 14 oktober 2007 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de grote oorlogen van de voorbije halve eeuw waren trouwens de amerikanen betrokken - in veel gevallen zelfs de veroorzakers.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet zeer verfijnd van je, vind ik èn (desondanks nog van je goede trouw uitgaande) niet goed opgelet/gelezen.
Ik schat in dat ik meer dan "gemiddeld" onder mijn kennissen aanhangers aantref van door mij verderfelijk geachte of als zodanig ondervonden doctrines, ik "bash" echter geen Mensen maar behoud mij wel het recht voor te zeggen wat ik weet en/of vind van hun doctrine(s).