![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jan Loones (N-VA) - 16 tot 22 februari "Advocaat van beroep en sinds 1983 politiek actief. Hij heeft vooral interesse in juridische en institutionele zaken en legt zich eveneens toe op internationale betrekkingen, mensenrechten en toerisme. Hij maakt ook deel uit van het partijbestuur en |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Beste Jan,
Op het forum van jullie kartelgenoten kwam ik het volgende bericht van een CD&V'er tegen. Hoe sta jij hiertegenover? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Interessant.
Als Groen staat voor: meer zorg voor het milieu en directe democratie, oké. Als meer Groen staat voor regeltjes en marxisme: neen dank u.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat bepaalde standpunten van Groen! wel aansluiten bij de N-VA en dan heb ik het over het puur ecologische, de zorg voor het milieu. Groen! is mijns inziens echter jammer genoeg meer geworden dan dat en andere standpunten van Groen! kan ik minder smaken.
#4 |
Vreemdeling
|
![]() " vlaams, groen en ook doen" was de verkiezingsslogan van onze VU strijdmakker maurits, jaren geleden;
de zorg voor onze identiteit sluit m.i. naadloos aan bij de zorg voor ons natuurpatrimonium; wij zeggen trouwens graag dat de Volksunie destijds ghet eerste milieucongres organiseerde; oa onze fransvlaamse vrienden bewijzen dat je perfekt én ecologist én nationalist kunt zijn; |
![]() |