![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Bron: http://money.cnn.com/2007/10/24/news...ion=2007102412
---------------------------------- Beetje veel als je het mij vraagt, snappen ze in de US dan niet dat hun kinderen daar nog jaren gaan voor moeten werken? Zijn die nu echt compleet achterlijk geworden daar?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2.4 triljoen voor iets dat niet bestaat. Voor een zogezegde dreiging dat door criminele elementen achter de schermen in stand gehouden wordt om het volk in een latente dreigingsfeer te houden om het volk beter te kunnen controleren en gemakkelijker de gewenste richtingen te sturen.
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
2,4 biljoen lijkt inderdaad een gigantische som. De VS is echter een gigantisch land. 2,4 biljoen over 10 jaar, dat is 240 miljard per jaar. Ofwel 800$ per jaar per inwoner van de VS. Dus eigenlijk kost de oorlog tegen het "terrorisme" nog niet eens zoveel als de "solidariteit" tussen Vlaanderen en Wallonië de Vlaming kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Misschien interessant te vermelden dat hij ook geld genereert voor de VS.
Laatst gewijzigd door Ovidius : 25 oktober 2007 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Voor een zeer select deel van de VS, ja.
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() bij Carlyle wrijven ze al in de handjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Daar kan je al eens een "inside job" voor bewerkstelligen, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Het is kortom onmogelijk dat geld ooit te betalen. Meer nog, in het hypotetische geval dat alle schuld terugbetaald wordt (wat onmogelijk is), zijn alle dollars uit de omloop verdwenen. Dat is waarom de dollar alleen kan devalueren en gedoemd is te verdwijnen om daarna vervangen te worden door identiek hetzelfde systeem. Daar bestaat een woord voor; slavernij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"The Federal Reserve is as federal as Federal Express." Citaat:
Dat is net alsof ik jou enkel een lollie geef als jij mij er twee teruggeeft, maar ik ben wel de enige die lollies kan / mag produceren. Sterk, heel sterk. Jij stelt nu dat het wél mogelijk is om mij 2 lollies te geven terwijl je er maar 1 hebt. Ik wacht vol ongeduld op een verklaring voor dit soort magie. Ik kan alleen maar concluderen dat de "NWO-believers" gelijk hebben en jij niet. Tenzij je me bovenstaande magie kan verklaren, natuurlijk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geld is ontstaan als ruilmiddel. Eerst functioneerden hiervoor andere goederen zoals metalen of tabak. Later zijn deze ruilmiddelen vervangen door goud. Wie dan geld stortte bij een goudsmid kreeg een schuldbekentenis en die schuldbekentenissen zijn later vervangen door bankbriefjes zoals wij ze de dag van vandaag kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fijn voor de intro, maar heb je je ooit afgevraagd waar geld vandaan komt? Daarbij doel ik niet op geschiedenislessen, maar op harde Euro's of Dollars of waar je ook mee wil betalen. Waar komt dat geld vandaan?? Om het extreem simplistisch te stellen, er is €1000 in omloop op deze planeet. Dat is al het geld wat er is. Ik bezit dit geld en leen je €999 die jij nodig hebt, uiteraard aan een bepaald percentage intrest, ik moet toch ook iets verdienen niet? Hoe kan je in godsnaam die intrest betalen als er niet meer geld bestaat, dus nogmaals, heb je je ooit afgevraagd waar geld van komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kriskras vroeg waar geld vandaan kwam en daar antwoorde ik op. Ons huidig monetair systeem is een ander paar mouwen natuurlijk, dat is het gevolg van politiek e.d.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |