Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2007, 13:51   #1
napoleondegrote
Banneling

Standaard Profeet Mohamed was antichrist

Volgens nieuwe studies en berekeningen van bijbelse filologen is het meer dan waarschijnlijk dat de profeet mohamed (god zallem naaien) de antichrist was, waarvoor in de bijbel gewaarschuwd wordt.
Inderdaad was het leven van mohamed(god zallem naaien) zowat tegengesteld wat betreft moraal aan dat van Jezus (Prijs Hem In Alle Eeuwigheid). De islam is dan ook gedoemd om te verdwijnen in het hellevuur. En de moderne versie van dat hellevuur is een paar megaton kernwapens op hun kloten...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 13:53   #2
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote Bekijk bericht
Volgens nieuwe studies en berekeningen van bijbelse filologen is het meer dan waarschijnlijk dat de profeet mohamed (god zallem naaien) de antichrist was, waarvoor in de bijbel gewaarschuwd wordt.
Inderdaad was het leven van mohamed(god zallem naaien) zowat tegengesteld wat betreft moraal aan dat van Jezus (Prijs Hem In Alle Eeuwigheid). De islam is dan ook gedoemd om te verdwijnen in het hellevuur. En de moderne versie van dat hellevuur is een paar megaton kernwapens op hun kloten...
Ik heb zo eerder de indruk dat gij naar de hel gaat. Als je daarin gelooft tenminste.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 14:09   #3
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Ik heb zo eerder de indruk dat gij naar de hel gaat. Als je daarin gelooft tenminste.

Neen hoor. Ik leef momenteel in de hel, maar de Verlossing is nakende, dat voel ik.
En met de hel bedoel ik de Antwerpse Seefhoek die vergeven is van arrogante en agressieve Marokkaanse moslims. Hun einde is echter nabij.
Verheugt U, O Reine Volkeren. We zullen de moslimhorden verjagen met de hulp van onze christelijke medebroeders en zusters uit Polen en Afrika.
Oud 27 juli 2007, 14:19   #4
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen hoor. Ik leef momenteel in de hel, maar de Verlossing is nakende, dat voel ik.
En met de hel bedoel ik de Antwerpse Seefhoek die vergeven is van arrogante en agressieve Marokkaanse moslims. Hun einde is echter nabij.
Verheugt U, O Reine Volkeren. We zullen de moslimhorden verjagen met de hulp van onze christelijke medebroeders en zusters uit Polen en Afrika.

reine volkeren....

het is daarom dat de meeste van jouw reine volkeren met bruine en gele strepen in hun broek rondlopen en hun handen niet wassen na gebruik van het toilet....

terwijl de islaam het verplicht van zich te reinigen met water na een behoefte en van het wassen van de handen na een behoefte...
of het wassen van de handen voor het eten...

satan is onrein...

dus ik zou mij eens beginnen afvragen wie de echte antichrist is

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 14:32   #5
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
reine volkeren....

het is daarom dat de meeste van jouw reine volkeren met bruine en gele strepen in hun broek rondlopen en hun handen niet wassen na gebruik van het toilet....

terwijl de islaam het verplicht van zich te reinigen met water na een behoefte en van het wassen van de handen na een behoefte...

satan is onrein...

*knip*

Op naar de eeuwige jachtvelden.
Oud 27 juli 2007, 14:34   #6
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
*knip*
JBH ben je terug?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 14:44   #7
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
JBH ben je terug?
Ik weet niet wie je bedoelt met 'JBH', maar mijn initialen zijn in ieder geval heel anders. Ik ben degene die je niet wil tegenkomen, ik ben gekomen om de aarde te zuiveren van de varkensmensen. Wee hem, die mij probeert te weerstaan, zijn gebeente zal plots (urplötzlich) vergaan en hij zal doorboord worden met mijn terechte wrake...
Oud 27 juli 2007, 16:23   #8
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
*knip*

Wat een prachtige tegenargumentatie van jouw...

Ik wist niet dat ik je met dit gekwetst had (hoe kan ik nu weten dat jij ook sporen in je broek hebt...)

lol

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 27 juli 2007, 16:25   #9
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik weet niet wie je bedoelt met 'JBH', maar mijn initialen zijn in ieder geval heel anders. Ik ben degene die je niet wil tegenkomen, ik ben gekomen om de aarde te zuiveren van de varkensmensen. Wee hem, die mij probeert te weerstaan, zijn gebeente zal plots (urplötzlich) vergaan en hij zal doorboord worden met mijn terechte wrake...

varkensmensen... moslims eten geen varken...

ik wacht op jou...
laat jouw wraak maar komen... een schop onder je achterste kan je krijgen zodat je kan gaan uithuilen bij mama...

lol

Citaat:
Oud 28 juli 2007, 08:11   #10
system
Banneling

Standaard

Citaat:
De antichrist bestaat niet, heeft nooit bestaan en zal nooit bestaan. Het is een uitvinding van de christenen om de mensen onder de knoet te houden. Maar dat laatste wordt met de dag moeilijker.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 08:24   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
reine volkeren....

satan is onrein...

Raar genoeg is Allah vergeten te zeggen dat het eveneens aangewezen is zich te wassen alvorens sex te hebben. (wel nadien).
Is dat omdat die vrouwen toch al onrein zijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 10:51   #12
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Raar genoeg is Allah vergeten te zeggen dat het eveneens aangewezen is zich te wassen alvorens sex te hebben. (wel nadien).
Nee Circe, dat zie je verkeerd, door bepaalde hygiënischee regels zijn practiserende moslims de hele dag door netjes, wassen voor het vrijen is dus voor niets nodig. Wassen na het vrijen heeft niets te maken met het 'onrein zijn van vrouwen' op zich maar met lichaamsvocht. Als ze een spatje van hun eigen urine op hun lichaam of kleren krijgen zijn ze ook onrein en kunnen niet bidden, dus als je het zo bekijkt zouden zowel mannen als vrouwen onrein zijn.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 12:18   #13
godisanidiot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Voor deze zever te onderzoeken wil ik ook wel betaald worden.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg
:: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens
:: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn
godisanidiot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 13:02   #14
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
let's say: OMG
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 13:03   #15
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onnozel manneke. Lasteraar en aardworm. Kruip in uw eigen reet.
Wat een arrogante onbeschofte bruut.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 13:14   #16
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Nee Circe, dat zie je verkeerd, door bepaalde hygiënischee regels zijn practiserende moslims de hele dag door netjes, wassen voor het vrijen is dus voor niets nodig. Wassen na het vrijen heeft niets te maken met het 'onrein zijn van vrouwen' op zich maar met lichaamsvocht. Als ze een spatje van hun eigen urine op hun lichaam of kleren krijgen zijn ze ook onrein en kunnen niet bidden, dus als je het zo bekijkt zouden zowel mannen als vrouwen onrein zijn.
Volgens de islam zijn vrouwen onrein als ze hun maandstonden hebben. In de koran staat zelfs dat de maandstonden "een schandelijk iets" zijn. Onder magrebijnen gelooft men zelfs dat in die tijd dan alles van de vrouw onrein is. Als ze bijvoorbeeld haar haar laat knippen, dan zijn de afgesneden haren ook onrein en wordt iedereen onrein die ermee in aanraking komt. Daarom wordt geleerd dat men als vrouw tijdens die periode de haren niet mag laten knippen.

Nog grotere onzin nodig?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 13:47   #17
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Volgens de islam zijn vrouwen onrein als ze hun maandstonden hebben. In de koran staat zelfs dat de maandstonden "een schandelijk iets" zijn. Onder magrebijnen gelooft men zelfs dat in die tijd dan alles van de vrouw onrein is. Als ze bijvoorbeeld haar haar laat knippen, dan zijn de afgesneden haren ook onrein en wordt iedereen onrein die ermee in aanraking komt. Daarom wordt geleerd dat men als vrouw tijdens die periode de haren niet mag laten knippen.

Nog grotere onzin nodig?
In Leviticus staat eveneens dat vrouwen onrein zijn tijdens hun maandstonden. Ook volgens Ezekiel (18:5-6) mag een man een vrouw dan niet benaderen. Volgens de uitleg die je een tijdje geleden gegeven heeft over wat wel en niet meer telt in het OT, zou dit nog steeds gelden.
Visjnu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 13:48   #18
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

mischien omdat een moslim zich steeds in staat van reinheid moet bevinden...

Citaat:
Oud 28 juli 2007, 14:49   #19
Woopata
Vreemdeling

Woopata's schermafbeelding

Standaard

Ik ben geboren in Borgerhout, opgegroeid in de Seefhoek. Naar school geweest in de Silo 15. Ik kan me geen mooiere jeugd voorstellen. Ik heb nooit problemen gehad met allochtonen.

Dus, aan wie zou het probleem liggen? Aan mij omdat ik een beetje multicultureel ben opgegroeid? Aan duizenden andere autochtone Antwerpenaars? Of aan 1 xenofoob miezerig mannetje dat z'n haat verkondigt over een volk waarmee hij waarschijnlijk nog nooit sociaal contact heeft gehad?

STOP THE CLASH OF CIVILIZATIONS!

Laatst gewijzigd door Woopata : 28 juli 2007 om 14:50.
Woopata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2007, 15:00   #20
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
In Leviticus staat eveneens dat vrouwen onrein zijn tijdens hun maandstonden. Ook volgens Ezekiel (18:5-6) mag een man een vrouw dan niet benaderen. Volgens de uitleg die je een tijdje geleden gegeven heeft over wat wel en niet meer telt in het OT, zou dit nog steeds gelden.
Neen, daar dit rituele voorschriften betroffen. Geen morele. U slaat dus de bal ferm mis. Overduidelijk kent u de christelijke traditie niet. Reeds in de Didachè staat te lezen dat vrouwen tijdens hun maandstonden niet onrein zijn, en dat ze bijgevolg de in de joodse traditie voorgeschreven wassingen en onthechtingen niet meer hoeven te doen. Daarnaast hebben we een brief van Gregorius I die duidelijk vermeld dat die joodse traditie niet meer geldt: dat vrouwen ook tijdens hun maandstonden mogen deelnemen aan de liturgie en ook de heilige communie ontvangen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be