![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Volgens nieuwe studies en berekeningen van bijbelse filologen is het meer dan waarschijnlijk dat de profeet mohamed (god zallem naaien) de antichrist was, waarvoor in de bijbel gewaarschuwd wordt.
Inderdaad was het leven van mohamed(god zallem naaien) zowat tegengesteld wat betreft moraal aan dat van Jezus (Prijs Hem In Alle Eeuwigheid). De islam is dan ook gedoemd om te verdwijnen in het hellevuur. En de moderne versie van dat hellevuur is een paar megaton kernwapens op hun kloten... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen hoor. Ik leef momenteel in de hel, maar de Verlossing is nakende, dat voel ik. En met de hel bedoel ik de Antwerpse Seefhoek die vergeven is van arrogante en agressieve Marokkaanse moslims. Hun einde is echter nabij. Verheugt U, O Reine Volkeren. We zullen de moslimhorden verjagen met de hulp van onze christelijke medebroeders en zusters uit Polen en Afrika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
reine volkeren.... ![]() het is daarom dat de meeste van jouw reine volkeren met bruine en gele strepen in hun broek rondlopen en hun handen niet wassen na gebruik van het toilet.... terwijl de islaam het verplicht van zich te reinigen met water na een behoefte en van het wassen van de handen na een behoefte... of het wassen van de handen voor het eten... satan is onrein... dus ik zou mij eens beginnen afvragen wie de echte antichrist is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*knip* Op naar de eeuwige jachtvelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet wie je bedoelt met 'JBH', maar mijn initialen zijn in ieder geval heel anders. Ik ben degene die je niet wil tegenkomen, ik ben gekomen om de aarde te zuiveren van de varkensmensen. Wee hem, die mij probeert te weerstaan, zijn gebeente zal plots (urplötzlich) vergaan en hij zal doorboord worden met mijn terechte wrake...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Wat een prachtige tegenargumentatie van jouw... Ik wist niet dat ik je met dit gekwetst had (hoe kan ik nu weten dat jij ook sporen in je broek hebt...) lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
varkensmensen... moslims eten geen varken... ![]() ik wacht op jou... laat jouw wraak maar komen... een schop onder je achterste kan je krijgen zodat je kan gaan uithuilen bij mama... lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat omdat die vrouwen toch al onrein zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Nee Circe, dat zie je verkeerd, door bepaalde hygiënischee regels zijn practiserende moslims de hele dag door netjes, wassen voor het vrijen is dus voor niets nodig. Wassen na het vrijen heeft niets te maken met het 'onrein zijn van vrouwen' op zich maar met lichaamsvocht. Als ze een spatje van hun eigen urine op hun lichaam of kleren krijgen zijn ze ook onrein en kunnen niet bidden, dus als je het zo bekijkt zouden zowel mannen als vrouwen onrein zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor deze zever te onderzoeken wil ik ook wel betaald worden.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog grotere onzin nodig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mischien omdat een moslim zich steeds in staat van reinheid moet bevinden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben geboren in Borgerhout, opgegroeid in de Seefhoek. Naar school geweest in de Silo 15. Ik kan me geen mooiere jeugd voorstellen. Ik heb nooit problemen gehad met allochtonen.
Dus, aan wie zou het probleem liggen? Aan mij omdat ik een beetje multicultureel ben opgegroeid? Aan duizenden andere autochtone Antwerpenaars? Of aan 1 xenofoob miezerig mannetje dat z'n haat verkondigt over een volk waarmee hij waarschijnlijk nog nooit sociaal contact heeft gehad?
Laatst gewijzigd door Woopata : 28 juli 2007 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |