![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaat die er komen? Is die al bezig? Zal er veel bloed vloeien? Leidt het tot onafhankelijkheid voor beide landsdelen?
Is het raadzaam dat er wapens opgenomen gaan worden, gezien onze politiek de knoop niet vredelievend kan oplossen? Moeten de burgers in actie komen? Heeft het als Vlaming nog zin om langer wetten te respecteren, die jou niet respecteren? Geef jouw mening: is een burgeroorlog een goed idee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Tsja, ooit (zo'n 20 jaar geleden) vroeg een Amerikaan mijn vader of het wel veilig was om naar België te komen, gezien de burgeroorlog die er gaande was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Weet ik. Daarom vraag ik me af of onderdanen ze ook dienen te respecteren, zolang ze elkaar respecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoe zien we dat dan?
Vlamingen versus Walen? Belgicistische Vlamingen vs. Flaminganten? Belg. Vlamingen vs. Flaminganten vs Walen vs rattachisten?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ach, in het buitenland leeft de perceptie dat "de extremistische Vlamingen de legitieme rechten van de Franstalige minderheid in Vlaanderen wil ontnemen". Wat is er dan nog aan reputatie te schenden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang er gepraat en gediscuteerd wordt is er geen vuiltje aan de lucht...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik denk eerder dat Frankrijk Wallonië dan wel zal annexeren na bewezen diensten en met Vlaanderen geen bal vooruit zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast: de verbale oorlog is volgens mij wel al langer bezig. We moeten toch weinig "sense" maken voor buitenlanders. Zo een klein land, twee groepen die kat en hond zijn en nog blijft het samen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Met die beelden van 11 september en die te deum van daarstraks, zou ik het ook gaan geloven, als ik geen Nederlands kon en ergens aan de andere kant van de wereld zou wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fabiola vs. haar kaspel!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal nooit gebeuren aangezien het al nu niet gebeurt. De kloof wordt elke dag groter tussen de Franstaligen en de Vlamingen, Franstaligen blijven onder Franstaligen, Vlamingen blijven onder Vlamingen. We kennen elkaar niet meer en we zoeken ook geen contacten meer met de andere gemeenschap. Sommigen kunnen dat betreuren maar op een andere kant zijn er op die manier geen mogelijke conflicten.
|
![]() |
![]() |