![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een datum om alvast te noteren. Op die dag zou de aarde wel eens in botsing kunnen komen met Apophis. De kansen zijn klein maar de gevolgen zouden desastreus zijn. Apophis, vernoemd naar een Egyptische god, is een losgeslagen asteroïde, een rotsblok, een paar honderd meter groot en enkele megatonnen zwaar. Dat is veel groter dan het gesteente dat vandaag precies honderd jaar geleden boven Toengoeska in Siberië explodeerde waardoor binnen 2.000 vierkante kilometer tientallen miljoenen bomen omver werden geblazen.
Lees gehele artikel op: http://www.trouw.nl/deverdieping/ove..._uit_de_ruimte ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spannend! in maart 2036 ben ik dan exact 84 als ik nog leef. Geef toe, dat is dé moment om zoiets mee te maken toch?
Vliegt 'm voorbij dan was het spannend. Botst 'm dan heb ik toch een gezegende leeftijd bereikt. Grootste probleem zal zijn: �*ls ik dan nog leef, ga ik het dan nog wel wéten! Wat d�*t is dan wel om je bloot gat van te laten zien! "hoe wat waar asteroide"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 juni 2008 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tip: Ga eerste naar de Ardennen, wacht de vloedgolf af en ga dan terug naar zee om de barre temperaturen door de dan onstane nucleaire winter te overleven. Hopelijk kunnen Hollanders ook naar de Ardennen. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() als de pensioenleeftijd t zelfde blijft, zal ik dan exact 4 jaar van mijn pensioen genoten hebben ;-s
tijd om alles door deuren en vensters buiten te gooien ! ps wil dat dan zeggen dat niet alles vergaat in 2012 ??? pps je zou toch ook al exact moeten kunnen berekenen waar die inslag zal plaatshebben dan hé ... vertel eens ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een astroide kun je niet opblazen mbv een atoombom, of je moet er eerst op landen, een heel... heel diep gat boren en daar een zeer zware atoombom inplaatsen. Een rotje op de palm van je hand zal weinig schade aanrichten, doe je je hand dicht dan wordt het een ander verhaal.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2036 ben ik 50. Dan is het wel goed geweest.
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal die dag wel klaarstaan met mijn tennisraket...
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Binnen een tien dagen wordt de wereld toch opgeslokt door een zwart gat dat zal ontstaan in Zwitserland. En als we dat overleven, dan is er nog altijd het einde der tijden in 2012.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, nee.
Dan begint het leven pas echt!
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ik het vastgoed in Zwitserland of oostenrijk eens ga bekijken.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en dan wij al Vlamingen slagen extra Jupiler in, het zou Jupille maar eens zaken. En dan, patat da ding knal in Holland (en het mist op één meterke Vlaanderen) en nog zo'n steentje KNAL in Wallonië (maar dan ni in Jupille) en dan nog ne derde ahja één is géén; Knal in Brussel. En dan zitte we met de Fransen opgeschept. Ik denk maar zo, zolang als op diene steen geen 666 staat (of het moest natuurlijk Iron Maden zijn) gene stress |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Volgens de getuigen van Jehova zou de wereld vergaan in 1976 ;o) later werd het dan 1984...
Eerst zien en dan geloven :oP
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |