![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bwa, éen is "beter" dan helemaal niemand hé.
Het is wel grappig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() HAHA, Hi-laaaaaaaaaaaaaaaaaarisch!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarstraks ergen in de haven diskussie met enkele mensen over de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Er was er ene vierkant tegen en we waren aan het debateren.
Kwam een vrouwelijke chauffeur ertussen : Ik ben tegen : mijn vader is Waal, mijn moeder Vlaamse, waar moet ik dan wonen? Ik : Waar je nu woont tiens. Of moet ik in het midden van de atlantische oceaan gaan wonen omdat ik met een dominicaanse getrouwd ben? zij : dat is wat anders, thuis kan er niet over politiek gepraat worden of het is ambras! ALGEMEEN GELACH ![]()
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de rest stuurde hun kat... we lieten er dan maar een handje vol muizen lopen
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 15 november 2007 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Nonsens. Het enige dat macht geeft, is de afhankelijksverhouding tussen personen m.b.t. bepaalde vooropgestelde doelen. Geld kan zoiets zijn, maar het is, by no means, hét exclusieve machtsmiddel.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 15 november 2007 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Leg me dan maar eens uit hoe jou afhankelijksverhouding een delocalisatie en de gevolgen ervan kan weerhouden ... en wie erbij het meest gaat verdienen: de aandeelhouders of zij die hun job kwijt zijn ... maw het kapitaal of de rest ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Secundo: gelieve je vraagstelling uitgebreider toe te lichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik zie de mop niet, het front was toch één en al ondeelbaar, of niet?
![]() ![]()
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Walen en Brusselse Franstaligen vormen bijlange geen eenheid, meer nog, ze liggen zeer vaak overhoop, niet in het minst tussen de partijafdelingen. Juist dat moet Vlaanderen uitbuiten om Brussel als Vlaamse hoofdstad verder te versterken.
|
![]() |
![]() |