![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag maakte mijn man iets vreemd mee. Hij keek door het raam op de straat en wat zag hij? Een zwarte man die zijn broek af trok en zomaar even voor onze deur zijn grote boodschap wou doen.
Nu gaan we er van uit dat stad Antwerpen iets wil doen aan de hondendrollen, dus ga mijn man er van uit dat mensendrollen ook niet op straat horen. Dus deed hij de deur open om die man er kordaat op attent te maken dat hij dat beter elders, met andere woorden: op een toilet zou gaan doen. Het kereltje werd erg agressief en begon te dreigen. Blijkbaar kon hij dat wel in het Nederlands, maar ik stel me de vraag of het ergens ter wereld als beleefd aanzien wordt om zijn behoeften zomaar op straat te doen. Belgische wildplassers wens ik ook niet tegen mijn gevel, maar onlangs stond er nog één, toevallig GEEN Belg in de kelder van mijn eveneens ook niet Belgische buren te plassen. Natuurlijk vonden zij dat eveneens niet aardig en ik kan hen ook geen ongelijk geven dat ze er iets op zeiden, al was het in dovemansoren. Moest mijn hond zoiets doen, krijgt hij een serieuze correctie en zijn pakjes gaan in zakjes. Heu ... hoort het correct gebruik van sanitair ook niet uitgelegd te worden in cursussen integratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Misschien wilde de man iets zeggen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hebt gij nog nooit zo'n spetterkont gehad dat als ge niet binnen de paar seconden uw gevoeg doet, het uit uw broekspijpen gaat stromen?
![]() |
#4 |
|
![]() Ga jij het dan vlak voor iemands deur doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() het is mischien een vriendschappelijke begroeting in zijn land, en deze bekritikeren is een belediging voor hem, vandaar zijn agressiviteit. De Vlamingen moeten dringend wat verdraagzamer worden, en meer openheid tonen voor andere culturen & tradities. Enkel zo kan onze maatschappij er op vooruitgaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Verbaasd me niks, ik zie hier in Rotterdam vaak die negers overal midden in de stad zeiken
*knip* Laatst gewijzigd door Kadee : 17 december 2007 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Heu, dat lijkt me een redelijke oplossing, maar deze kwam blijkbaar niet op bij deze meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Lag er toevallig een grote bak zand ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Moest dit bij mij gebeuren, voor mijn deur of tegen mijn huis, blank of zwart; bruin of wit; Belg, Nigeriaan, Hollander of Turk ... speelt allemaal gene rol, maar ik zweer op het graf van iemand die mij dierbaar is dat ik deze persoon met z'n kop in zijn eigen gevoeg druk en het hem onder zekere dwang laat opvreten. Laat hem dan maar, mocht hij niet bleek zien, naar het Centrum (CGKR) van messias Dewitte lopen, kunnen ze daar ineens een busje desinfectiemiddel cadeau geven als welkomstgeschenk.
Gelukkig vertoont 99,5 % van alle mensen, allochtoon of autochtoon, niet zulk walchelijk WC-gedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik vermoed dat hij nog steeds die vrienden van hem, waar hij mee ging terugkomen, aan het verzamelen is. Ondertussen hebben we hem hier niet meer gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een multicultureel verrijkende drol Boadicea ... De Drosophila's van deze wereld zouden een ongeluk doen om zoveel verrijking op hun stoep te vinden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Juist, maar hoe gaat men dan uitmaken of het van een verrijkende soort is, of een ordinaire hondendrol?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |