Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2008, 12:54   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard Ik mis KAFKA

als er één ding verdienstlijk was aan paars, wat toch hun kafka project

Nu vroeg ik mij af, gezien ik daar niets over lees in de zetels en postjesverdeling, veronderstel ik dat dit kabinet met een stille trom begraven wordt.

Nochthans heb ik recent bvb een pak klachten over de werking van de Post.

Ik kan bvb niet begrijpen dat een echtgenoot het aangetekend schrijven van haar man niet kan afhalen ?
Ik kan ook niet begrijpen dat bvb een echtgenote bvb een mandaat kan innen als hij in het bezit is van mijn paspoort
Ik kan ook niet begrijpen dat het gemakklijker is voor belgen om geld te storten via Western Union naar afrika, dan het gemakkelijk is om geld te ontvangen.
Ik kan ook niet begrijpen als een poststuk met kilopost verloren gaat, dat ze durven antwoorden dat ze niet weten waar dat pakket naar toe is ?
Als je een poststuk in de brievenbus dropt, waarom de pakjes niet toekomen.
Als je 5voor12 met 30 pakjes voor de balie staat, de postbeampte duidelijk begint te zuchten en aan mijn personeel hun beklag doen dat zij om 12u willen stoppen en dat ze overuren gaan moeten kloppen
Als de regels van de post zogezegd europese maten opleggen van brievenbussen, waarom ze dan pakjes die 0.5mm tedik zijn , maar wel perfect in elke brievenbus passeren beoordelen als te dik
Als de regels van de post elke A4 verzending beoordelen als een groot pakje, dat je dus geen enveloppen meer met zijdelingse tips moogt hebben, maar liefst dus die enveloppen uit plastiek die precies die samenpersvoegen niet hebben. Bovendien begrijp ik zelfs niet waarom die voegen uberhoupt ergens kunnen haperen, want ze kunnen in alle richtingen meeplooien.

Dus collega's, ik zou graag eens een website starten type www.depostsucks.be
heeft iemand goesting om rond dat thema te werken ?

mvg
BP
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2008, 14:27   #2
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik kan bvb niet begrijpen dat een echtgenoot het aangetekend schrijven van haar man niet kan afhalen ?
Ik wel.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be