![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De RTBF maakte enkele jaren geleden een verhelderende film.
Deze legt de nazi wortels en de nazi sympathieën van de leiders van het VB ondubbelzinnig vast en bewijst deze met verbluffende beelden. Het is ongelofelijk dat de BRT deze film nog steeds niet uitzond. Het zou moeten verplicht worden in elke school, en vertoond op elke politieke vormingsdag van om het even welke democratische organisatie of partij. Gelukkig is deze film te zien op internet. Maar dat is niet voldoende. Mag ik mijn politieke vrienden vragen om uitzending van deze film te voorzien in de zendtijd van hun partij, of om op alle mogelijk wijzen te zorgen dat deze documentaire wordt bekend gemaakt bij het grotere, Vlaamse publiek? U kan hem hier bekijken via het internet. Sommige beelden zijn ronduit schokkend. http://video.google.com/videoplay?docid=-4198910042830580654 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() het zou beter zijn die film op een site van een medewerker te plaatsen. Vorige kopiën (oa. op youtube) hebben sommigen laten verwijderen (zgz kopieerschending, terwijl heel youtube daarmee volstaat).
![]() |
#3 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En op welk moment wordt dat getoond?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie alleen maar een URL fout.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() een reportage van de vrt waarin filip de winter en zijn familie gevolgd werd ook nooit uitgezonden omdat de bevolking hem te sympathiek zou vinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snik,wanneer krijg ik dat filmpje nu eens te zien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Link kopiëren en in de adresbalk van je browser plakken. Dan werkt het wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Oh ja, dat was die film waarover ik een filmkenner hoorde zeggen dat ie net zoals Triumph des Willens, over vele jaren nog zal worden bestudeerd op de filmschool als voorbeeld voor hoe je een propagandafilm moet maken: onheilspellende muziek op de juiste momenten, afgewisseld met stukken uit toespraken mooi gemonteerd en zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Flupke een gerolf waren ook bij, het is dan ook zeer contradictionair wanneer fillip slijmelijk over de joden praat !
![]() |
#13 |
|
![]() Ik heb die reportage al eerder gezien. Mooie reportage. Vooral die scene waar Filip Dewinter het 70 punten programma uit de kast haalde.
![]() Een duidelijk statemant naar al die zogenaamde vernieuwers. Het 70 punten programma is veilig opgeborgen voor de toekomst. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Zo dus, blijkbaar heeft de topicstarter url en tekst omgewisseld of zoiets. Ik vind dat je wel een uilskuiken moet zijn om niet door te hebben dat dat propaganda is. Zo spreekt men domweg van "haatdragend" . Rond 23.00 spreken ze van "enkele ideeën" voor etnische zuivering, maar ik zie wel niemand van VB dat zeggen. (met die belachelijke Manneken Pis beeldjes) En zoals in die andere topic al door Metternich gezegd, op 29.00, ik wist niet dat de vertaling van "Belziekske" "francophones" was. Dat VB Marseille weldra ook gaat opeisen is weer een mooi voorbeeld van objectieve verslaggeving. Waar dat cijfer van 87% Franstaligen in Brussel vandaan komt wil ik ook weten ..... ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() raar:
http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654 ![]() LA FACE CACHEE DU VLAAMS BLOK RTBF-journalist Jean-Claude Defossé bundelde de meest onthullende beelden uit de (voor)geschiedenis van het Vlaams Blok in deze spannende documentaire uit 2004. Tweemaal vertoond op de RTBF, nog nooit op het Vlaamse scherm. Naar verluidt omdat de Vlaamse kijker "dit toch allemaal al weet". Deze film is in het Nederlands ondertitelt! Niet te verwarren met de emo film over PDW... Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 februari 2007 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Het is een film die haarfijn zijn hypocriete natuur en zijn leugenachtigheid blootlegt! Maar omdat ge de "linkiewinkies" niet gelooft: kijk zelf! Alsjeblief: klik hier voor de film |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Leuk, ik heb me daar een paar maal gezien als jonge gast.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pure propaganda, wat vooral de laatste minuten van deze 'reportage' aantonen. Bijzonder jammer dat de VRT deze documentaire niet uit wil zenden. Dan zou het ultieme bewijs geleverd zijn dat deze zender totaal gepolitiseerd is.
|
![]() |
![]() |