![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanochtend op Nederlandse Radio-1: Hoge Raad (=hoogste beroep) heeft beslist dat de SGP ondanks discriminatie van o.a vrouw-in-het-ambt tòch recht heeft op de ongeveer 2 jaar geleden om die reden stopgezette subsidie.
Dit zal het nieuwkomende discriminatie-partijen (nog) gemakkelijker maken om toe te treden. Ik vraag mij af of dit te rijmen valt met EU-verordeningen. http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...tikel&id=69331
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Hier ben ik heel blij om. Niet dat ik de opvattingen van de SGP nou goedkeur. Maar vrouwen kiezen er zelf voor om actief te worden binnen de SGP. Als het ze niet zint dat ze binnen die partij een minderwaardige positie hebben, dan kunnen ze ook lid worden van de vele partijen waar vrouwen wel voor vol worden aangezien. Uiteindelijk houdt vrijheid ook in dat je kan kiezen voor je eigen onvrijheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat was mijn punt niet. Wat doet het er toe dat vrouwen door de SGP als minderwaardig worden gezien? Er zijn binnen gereformeerd Nederland genoeg vrouwen die er ook zo over denken. Als zij zichzelf willen onderwerpen aan de man - binnen de wet - dan moet dat kunnen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Spinoza : 5 december 2007 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() De argumenten TEGEN SGP-subsidie waren en zijn helder; er is nu een uitzonderingssituatie geschapen waarvan ik vermoed dat die bedoeld is om het bedje voor toekomstige islamistische partijen nog beter te spreiden; dhimmitude.
koran 5:51 koran hoofdstuk 9 geheel. http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Groenlinks doet ook aan "positieve" discriminatie ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Groenlinks doet aan de bestrijding van discriminatie en inderdaad aan het voortrekken van gelovigen op ongelovigen door het systeem van de erkende religies actief in stand te houden. Verder hebben veel maatregelen wel indirect effect op welke groepen het waarmee makkelijk hebben, maar dat hebben alle maatregelen. Minder belasting voor de armen is bijvoorbeeld geen discriminatie van de rijken, ook niet van groepen die oververtegenwoordigd zijn onder de rijken. Studiefinanciering is ook geen discriminatie van mensen die niet verder leren. Maar zo bont als de SGP maken ze het in ieder geval niet.
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Groenlinks discrimineert mannen en daar wordt geen niks op uit gedaan door de huidige cultuur van politieke correctheid. Bah.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Grondwet artikel 3 ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan wel zo zijn, maar ik ben er tegen. Als iemand vanuit een bepaald individueel referentiekader niet geschikt is om te functioneren in dienst van alle Nederlanders, dan vind ik hen per definitie ongeschikt en moeten zij niet aangenomen worden.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 5 december 2007 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Mannen? Wacht even, nu heb je mijn aandacht. Ik wil tenslotte niet zelf gediscrimineerd worden door dat clubje boomknuffelaars, pedo's en bommenbouwers die helaas nog altijd een van de betere alternatieven vormen.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie totaal niet in waarom ik lid zou willen worden van een vereniging die de lengte van de penis als maatstaf wil nemen voor lidmaatschap en hierarchie... En zolang er mensen op stemmen, tja...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Achterlijke partij. Ik snap niet hoe zoiets kan overleven in een moderne maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
De stemmen zijn trouwens ook erg mooi over het land verdeeld... ![]() ![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 december 2007 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 5 december 2007 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat kan niet. Gelijkheid van man en vrouw staat in de grondwet. Je gaat je voorbij aan allerlei soorten van dwang (bvb. sociale uitsluiting). Hetzelfde gebeurt bij meisjesbesnijdenis bij sommige moslimgroeperingen. De meisjes worden verminkt voor de rest van hun leven, waar misschien de hele familie mee instemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |