![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een inbreker wordt op heterdaad betrapt, de politie staat er bij en gaapt er naar. Er zijn duidelijk bewijzen dat de man de voordeur gevandaliseerd heeft.
Tja, dat is het verslag van onze dag. Iemand die ooit legaal uit zijn appartement gezet werd, breekt er terug binnen en de flikken staan er bij en kijken er naar. Blijkbaar is het hen nog teveel om een PV op te stellen. Dezelfde kerel wurgde ook ooit bijna zijn vriendin door het raam. Toen reden er 3 combi's voorbij en gebeurde er ook niets. VOOR WAT HEBBEN WE HIER EIGENLIJK NOG FLIKKEN? Ze schijnen toch niets te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() dit forum is niet de plek om uw persoonlijke fratsen en belevenissen ten topic te stelllen.
k&k is daar meer geschikt voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
De huisbaas van het pand is ook op de hoogte van de situatie. Enkele flikken hebben hier wat staan paraderen en daarmee was de kous af. De deur is nog steeds kapot en zo kan het ongewenst individu zich toegang tot het appartement blijven verschaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Waarom droeg hij dan nog zijn uniform?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Misschien stond zijn domicilie daar nog? Dan kan de politie niet meteen verhinderen dat hij er inbreekt. In je eigen woning mag je immers inbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Nee, wij hebben contact gehad met de huisbaas en die verklaard klaar en duidelijk dat die persoon er officieel uitgezet is. Maar verder kan hij rustig de boel blijven slopen. De politie doet er niets aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() idd, om te waken over het naleven van de wetten van de poco- samenleving.
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Zelfs als men officieel uit huis gezet wordt, blijft het domicilie daar staan totdat men ergens anders ingeschreven staat of tot dat men ambtelijk geschrapt wordt. Een ambtelijke schrapping kan echter pas zes maanden nadat daar een aanvraag voor ingediend werd door de eigenaar van het huis.
Laatst gewijzigd door debbie : 21 december 2007 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() de flikken zijn er alleen om het veiligheidsgevoel te verhogen
niet om de veiligheid te verhogen daar komt nog bij dat ze vaak zelf het leven van diegenen die eigenlijk beschermd zouden moeten worden onveilig maken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
flikken treden in zo n situaties maar al te graag op ( zolang ze maar niet tegen echte criminelen moeten optreden ) en terug op kantoor kunnen ze toch weeral een interventie meer in hun rapport zetten om de schijn op te houden als zouden ze bezig zijn met de bescherming van de burger.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() als ik zie wat de flikken bovendien verdienen dan geef ik ze niet eens ongelijk
voor zo n hongerloontje ga ik ook mijn nek niet riskeren je moet maar gek zijn ik zou ook pas de kroeg binnen gaan als de knokpartij gedaan is tenzij ik een vette gevarenpremie krijg ofzoiets
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |