![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tof om zien dat ik een mijlpaal uit de geschiedenis hier nog steeds voor dagdagelijks gebruik heb staan. ![]() Ok, ik geef toe, dit gaat een nerd-topic worden. De printer die ik daarvoor had was de HP Deskjet 500 die naar ik zo hoor ook een fenomeen was. De eerste inkjet printer die niet meteen wat tandwielen naar je hoofd mikte en intussen het bloed dat eruit stroomde niet met inkt bevuilde. Hoewel de handleiding vertelde dat het gebruik moest beperkt worden tot 50 bladen per dag, trok het ding er duizenden en bleef leven (cf. de Laserjet 4L die hier nog staat... het ding heeft nog nooit reparaties nodig gehad). Ik heb als ex-werknemer van Alcatel die inkjet printer zelfs nog zien staan als netwerkprinter voor een heel departement in het hoofdkantoor van Alcatel ![]() Jammer dat HP intussen een "zuigt als de beesten" merk is geworden qua thuisgebruik printers (en met hun multifunctionals ook op professioneel gebied, ik kan ervan meespreken). Maar goed... Ze hebben twee pareltjes gemaakt die niet stuk te krijgen zijn. Mijn HP Laserjet 4L is nog steeds mijn printer en lijkt in tegenstelling tot mijn vorige computers ook minder last te hebben van de sigarettenrook, maar de Deskjet 500 is gestorven 2 dagen nadat ik hem aan mijn zus gaf. Haar neiging om voetbal te spelen met hardware die doet wat de onzinnige gebruiker vraagt zal daar niet vreemd aan zijn. --- Wil ik ergens naartoe met dit draadje? Nee, niet echt. Maar als je pareltjes uit de oude tijd hebt die je vandaag nog gebruikt mag je dat hier gerust melden. Dus toch een nerd-topic... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit setje kreeg ik op mijn 13-de.
Was toen 36 gulden meen ik. Alles heb ik nog en doet het nog. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 19 december 2007 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik thuis nog ergens een wafelijzer uit de 18e eeuw liggen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iemand hier die ook ooit een Voodoo-kaart in zijn PC had (ik gebruik ze ondertussen wel al LANG niet meer...)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat niet, maar wel ooit een computer zonder harde schijf ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb nog steeds geen mp3 speler, omdat mijn discman nog werkt en ben net overgeschakeld op een digitaal fototoestel, omdat mijn oud op rolletjes raar begon te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb hier nog een werkende Commodore 64 staan. Niet dat dat zo speciaal is, want daar zijn er een 30 miljoen van op de markt gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Nadien hebben we nog treinen (waaronder een TGV) gekregen, maar dan wel van Lima. Ik ben zopas es op zolder gaan kijken en vond ze terug (we hebben ze goed bewaard, mens, wat was ik blij toen mijn broer en ik die TGV van Lima kregen)
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht dat Jazeker het over zijn oude zelf had
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier onlangs nog een doos met enkele heeele oude bierpinten gevonden.
![]() En dan vind ik toch nog iets spannender dan printers... ![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmm, ik ben onlangs een doos oude liefdesbrieven tegengekomen (niet van mijn vrouw). Zeer vreemde ervaring.
Af te raden eigenlijk. Geschiedenis.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink bier uit oude bierpinten. Ik zit er niet naar te staren... oude printers laat ik werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze werken nog alletwee, met origineel scherm, orginele cassettedeck en twee originele diskdrives. Er zit zelfs nog een power cardridge bij. En een 500-tal (minder originele
![]() Maar je mag ook zo mijn vriendje zijn, hoor ![]() Laatst gewijzigd door DaBlacky : 19 december 2007 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Dan zou ik ze maar snel vernietigen
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 19 december 2007 om 22:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar die hele oude brieven zijn eigenlijk aan te raden. De brieven lezen van een relatie van tien jaar geleden (toen was ik dus nog 15) is eigenlijk best wel leuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
een goeie raad : vernietigen die handel ( zeker als je een vrouw hebt, sommigen kunnen nr 't schijnt nogal jaloers reageren als ze erachter komen dat je ooit nog andere individuen van het andere geslacht hebt bemind )
![]() |