![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De bevoegde organisaties wijzen het installeren van méér daklozenbedden af, in de komende koude periode.
Dat lost volgens hen immers het (onderliggende?) probleem niet op. Jonge jonge, moeten we nu echt niemand helpen omdat hulp het (totale) probleem niet (totaal) oplost? Ik stel voor die bevoegde organisties terug onbevoegd te maken. Eén zo'n blunder is daarvoor genoeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() het zal niet meer hip zijn om zwakkeren te helpen.
mensen die dat wel nog doen noemt men tegenwoordig 'chuggers'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik moet ook zo geen bed hoor
k ga nog eerder doodvriezen op de trappen van t koninklijk paleis steek jullie kleffe rotsolidariteit in jullie vuile stinkende reet want deze solidariteit mag niet nodig zijn ik wil niet afhankelijk moeten zijn van liefdadigheid en of solidariteit kom deze dakloze dus geen soep aanbieden want ik giet ze gewoon uit over je kop
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik van jou was zou ik gaan aanbellen in het klooster van fabiola. Plaats genoeg ginder.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() en van die soepuitdelers zijn hatelijke mensen
die doen dat helemaal niet voor de daklozen ze doen dat omdat ze iets mispeutert hebben en denken dat daarmee goed te maken en niks anders dergelijk volk wil ook dat er daklozen blijven want zij willen soep kunnen blijven uitdelen he anders kunnen ze aan de anderen niet laten zien wat voor goeien ze toch zijn ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() wie daklozen soep geeft maar hen niet steunt als ze voor hun rechten opkomen doet meer kwaad met soep uit te delen dan goed
wie echt iets om daklozen geeft ziet in dat het mensonterend is om van anderen en van liefdadigheid en solidariteit afhankelijk te moeten zijn wie echt iets om daklozen geeft zal dus eerst proberen zorgen dat ze niet van jouw aalmoes moeten afhangen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 december 2007 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik deel alleen maar soep uit omdat ik standaard 4 liter blijk klaar te maken. Mijn soepmaat geraakt maar niet aangepast.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() er moeten trouwens toch eerst een paar honderd daklozen doodvriezen en mensen verhongeren enzo voor er iets gaat veranderen - voor er iets aan gedaan wordt - voor de publieke opinie wakker wordt
wel als het dan toch moet dan beter snel !!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Bij sommigen zijn de grijze cellen doodgevroren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
conservatieve wereldverslechteraars hebben immers nooit een probleem gehad met armoede bij ons. 'eigen schuld' was en is het standaard-antwoord van rechts op de vierde wereld problematiek. en wie zo denkt gaat zich natuurlijk niet engageren om die mensen te helpen, dat is logisch. Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 december 2007 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() En toch lacht hij nog...Innige deelneming, moedige arme stakker
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2007 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, spreek niet over 'deze dakloze', je zit 24/24 op het net, en je hebt een dak boven je hoofd (al is het niet het jouwe mss). En nee, ik veroordeel u niet (al ga je 9/10 weer direct op u achterpoten staan als ik iets zeg). Wil je je woorden hard maken, ga dat dan aanklagen bij de instanties die het mogelijk maken dat er nog steeds zovele daklozen zijn. Maar val niet de goedbedoelende mensen aan die toch proberen om al die daklozen een hart onder de riem te steken, en hen toch met het beetje dat ze zelf kunnen, oprecht helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schitterende reactie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() doen. Echt doen. Kom jongen. Toon dat ge kloten aan uw lijf hebt en ga naar dat paleis. Ik hou de radio aan om het nieuwsbericht te horen.