Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2007, 15:27   #1
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard Frank Vanhecke - De keien van de wetstraat

Hier (http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...FrankVanhecke#) een bijzonder interessant interview met partijvoorzitter Frank Vanhecke, waarin hij nogmaals benadrukt dat het Vlaams Belang een consequente radicale Vlaams-nationale partij is en zal blijven, en waarin hij aantoont dat postjes of voorzitterschappen eigenlijk van secundair belang zijn. Ook het feit dat hij resoluut Jean Marie Le Pen boven Geert Wilders en de N-VA boven de Lijst Dedecker verkiest, vind ik een positief signaal. Zeker de moeite!
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 20:54   #2
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Eigen Volk Eerst !!!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 22:00   #3
jevaly
Provinciaal Statenlid

jevaly's schermafbeelding

Standaard

Frank Van Hecke die Kuifje wou worden, dat is gelijk Osama die superman wil zijn

ik zou eigenlijk liever dewinter of annemans zien in dat programma, een beetje meer actie. Laat ons hopen dat ze nog komen.
jevaly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 22:15   #4
the outlaw torn
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevaly Bekijk bericht
Frank Van Hecke die Kuifje wou worden, dat is gelijk Osama die superman wil zijn

ik zou eigenlijk liever dewinter of annemans zien in dat programma, een beetje meer actie. Laat ons hopen dat ze nog komen.
bwa, eens goed dat de meest kalme ook aan bod komt.

Van hecke is de meest, laten we zeggen, beschaafde VB 'er.

2de is Annemans

en derde is natuurlijk hopeloos geval Dewinter

Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 20 december 2007 om 22:15.
Oud 20 december 2007, 22:34   #5
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
bwa, eens goed dat de meest kalme ook aan bod komt.

Van hecke is de meest, laten we zeggen, beschaafde VB 'er.

2de is Annemans

en derde is natuurlijk hopeloos geval Dewinter
Manman.

Het is wel fdw die het meeste stemmen haalt.
Frank van hecke en annemans zijn meer mensen die rust brengen maar je ehbt van alles wat nodig.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 22:37   #6
the outlaw torn
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Manman.

Het is wel fdw die het meeste stemmen haalt.
Frank van hecke en annemans zijn meer mensen die rust brengen maar je ehbt van alles wat nodig.
idd, mr ook het meest schade. zonder FDW zou VB verdraagbaarder zijn vr de anderen, of dat een goeie zaak zou zijn, is weer iets anders

FDW is iemand die geen blad vr de mond neemt, mr soms zou hij dat wel mogen doen.

FVH en Annemans zijn idd mensen die rust brengen, .... rust die de partij goed kan gebruiken.

Oud 20 december 2007, 23:27   #7
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het trio Vanhecke - Dewinter - Annemans vormt de perfecte combinatie van persoonlijkheden die het Vlaams Belang nodig heeft.
Oud 20 december 2007, 23:44   #8
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Hier (http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...FrankVanhecke#) een bijzonder interessant interview met partijvoorzitter Frank Vanhecke, waarin hij nogmaals benadrukt dat het Vlaams Belang een consequente radicale Vlaams-nationale partij is en zal blijven, en waarin hij aantoont dat postjes of voorzitterschappen eigenlijk van secundair belang zijn. Ook het feit dat hij resoluut Jean Marie Le Pen boven Geert Wilders en de N-VA boven de Lijst Dedecker verkiest, vind ik een positief signaal. Zeker de moeite!
Wat zijn Vlamingen toch simpele mensen, in de betekenis van 'simpel van geest' wel te verstaan...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 23:51   #9
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Wat zijn Vlamingen toch simpele mensen, in de betekenis van 'simpel van geest' wel te verstaan...
Volgens die definitie bent u 100% Vlaming, Decoorne.
Oud 20 december 2007, 23:58   #10
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zullen de Bretoenen graag horen, als de vader er dezelfde mening als de dochter op nahoudt over de Bretoense taal (en, naar ik vermoed, ook het Nederlands in Frans-Vlaanderen)...

Nuja, goed, het VB weer maar eens geboycot door die linkse media, zeker?
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 00:08   #11
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Dat zullen de Bretoenen graag horen, als de vader er dezelfde mening als de dochter op nahoudt over de Bretoense taal (en, naar ik vermoed, ook het Nederlands in Frans-Vlaanderen)...
Het VB heeft steeds klaarhelder gesteld dat men het niet eens is met Le Pen op bepaalde vlakken en dat men volksnationalistisch in plaats van staatsnationalistisch is. Maar ik noteer dat u meer tevreden was geweest indien Vanhecke voor de liberaal Wilders gekozen had.

Citaat:
Nuja, goed, het VB weer maar eens geboycot door die linkse media, zeker?
Wanneer ik zie welke minuscule aandacht het VB heeft gekregen de laatste maanden, stel ik inderdaad vast dat het niet ongerechtvaardigd is om te stellen dat de media het VB niet even gelijk behandelen als andere partijen.
Oud 21 december 2007, 00:12   #12
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB heeft steeds klaarhelder gesteld dat men het niet eens is met Le Pen op bepaalde vlakken en dat men volksnationalistisch in plaats van staatsnationalistisch is.
Zou het als volksnationalisten dan niet consequenter zijn om er wat minder banden mee te onderhouden?

Citaat:
Maar ik noteer dat u meer tevreden was geweest indien Vanhecke voor de liberaal Wilders gekozen had.
Neen, 't zou mij eenders geweest zijn. Pest en cholera, weet u wel.

Citaat:
Wanneer ik zie welke minuscule aandacht het VB heeft gekregen de laatste maanden, stel ik inderdaad vast dat het niet ongerechtvaardigd is om te stellen dat de media het VB niet even gelijk behandelen als andere partijen.
't Zou misschien ook wel iets te maken kunnen hebben omdat het VB a) niet aan de onderhandelingstafel zit en b) ook weinig nieuwswaarde meer heeft. Het VB verveelt. Zijn schokformule is versleten.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 01:02   #13
reinaert68
Gouverneur

reinaert68's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de aflevering vrijdag al gezien. De sfeer was heel anders dan gewoonlijk, Ivan en collega hadden het vuur in de ogen en wilden kost wat kost Vanhecke erin luizen door steeds weer door te bomen over dat onnozel moskeelied of de politieke visie van zijn dochter. Vanhecke was verbaal ijzersterk (vooral toen er een vraag werd gesteld over de reactie van Annemans over zijn nieuwe kandidatuur) maar komt bij mij ongeloofwaardig en bekrompen over als steeds: een ietwat geweldadig uitziende, zonnebankbruine charmezanger in maatpak die voor de elfendertigste keer zijn afgezaagd schlager-hitje aframmelt.
Oud 21 december 2007, 09:26   #14
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 Bekijk bericht
Ik heb de aflevering vrijdag al gezien. De sfeer was heel anders dan gewoonlijk, Ivan en collega hadden het vuur in de ogen en wilden kost wat kost Vanhecke erin luizen door steeds weer door te bomen over dat onnozel moskeelied of de politieke visie van zijn dochter. Vanhecke was verbaal ijzersterk (vooral toen er een vraag werd gesteld over de reactie van Annemans over zijn nieuwe kandidatuur) maar komt bij mij ongeloofwaardig en bekrompen over als steeds: een ietwat geweldadig uitziende, zonnebankbruine charmezanger in maatpak die voor de elfendertigste keer zijn afgezaagd schlager-hitje aframmelt.
De nagel op de kop. Voor simpelen is dat wel het droombeeld van een idool...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 10:22   #15
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad er moet een Vlaamse alliantie komen tussen NVA (of een deel ervan) en Vlaams Belang, dat eindelijk de Vlaams nationale krachten verenigd worden.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 10:32   #16
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
Eigen Volk Eerst !!!!
Stoer
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 11:54   #17
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
De nagel op de kop. Voor simpelen is dat wel het droombeeld van een idool...
En uw droombeeld is...................
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 12:08   #18
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Frank Vanhecke is de rust zelf. Nadenkend, overwegend, doortastend en vastberaden. Laat zich niet van zijn stuk brengen.

Zelfs onze harde VRT-journalisten werden er mild van...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2007, 13:23   #19
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Zou het als volksnationalisten dan niet consequenter zijn om er wat minder banden mee te onderhouden?
Waarom? Le Pen heeft op andere vlakken zeer goede ideëen en kan wel degelijk een inspiratiebron vormen. Dat extreem-linksen zoals u (trotskisten, stalinisten, maoisten, leninisten, anarchisten, links-"nationalisten", andere tisten,...) voortdurend met elkaar in de clinch gaan over vanalles en nog wat, dat weten we al wel. Daarom moeten de consequent-rechtsen dat nog niet doen.

Citaat:
Neen, 't zou mij eenders geweest zijn. Pest en cholera, weet u wel.
Jean-Marie Le Pen is niet te vergelijken met Wilders. Hij torent mijlenver uit boven die liberaal. Dat u hen, als extreem-linkse dogmatist, wel gelijkschakelt, is mijn zorg niet.

Citaat:
't Zou misschien ook wel iets te maken kunnen hebben omdat het VB a) niet aan de onderhandelingstafel zit en b) ook weinig nieuwswaarde meer heeft. Het VB verveelt. Zijn schokformule is versleten.
Gezien de laatste gebeurtenissen aan de onderhandelingstafel lijkt me dat niet echt een maatstaf voor Vlaamse betrouwbaarheid, en gezien de gebeurtenissen van laatste maanden denk ik dat het Vlaams Belang groot gelijk heeft gekregen. Dat de media hen geen aandacht geven, heeft hier niets mee te maken.
Oud 21 december 2007, 14:46   #20
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Le Pen is een persoon met een enorme minachting voor de Vlamingen en een enorme nepotist. Zijn vasthouden aan de macht in het FN zorgt enkel voor een enorm immobilisme en ongenogen in die partij. Hij kan alvast op geen greintje sympathie rekenen bij mij.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be