![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11101 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of vind je van jezelf dat je je heel kritisch opstelt tegenover de alien-visit argumenten ? Laatst gewijzigd door GandalftheGrey : 18 januari 2014 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen met een technologisch zwak ontwikkelde beschaving hebben altijd de neiging om technologisch gevorderden als magische wezens, goden enz te beschouwen. Neem nu de Cargo -cultus, een typisch voorbeeld daarvan : http://nl.wikipedia.org/wiki/Cargocult Citaat:
De Indische goden bezaten vliegende tuigen en wapens die bliksems afschoten, en dergelijke zaken kwam je bij de Scandinavische goden ook tegen...De lijst is lang, men kan dergelijke mythes en legendes op alle werelddelen waarnemen, en door de hele geschiedenis heen... En d?*t, beste Gandalf, noem ik dus sterke aanwijzingen, alhoewel geen onweerlegbare bewijzen, toegegeven. Maar om zich over mijn overtuiging nu zo vrolijk te maken als was het klinkbare onzin, zoals een aantal zichzelf heel intelligent vindende leeghoofden dat al de hele draad door doen, dat vind ik toch van weinig verstand getuigen. Want weet je...Het zou best waar kunnen zijn ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat soort dingen heb jij blijkbaar nog niet door, of je vindt het hoogstens een vervelende techniciteit die een magisch alienras met een tentakelknip oplost, nietwaar? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk echter wél dat er asse in jouw hoofd zit, inplaats van hersens, en dat je dus minder verstand hebt als een appel, ook al is dit wetenschappelijk niet verklaarbaar. Je ziet dus dat de wetenschap soms voor een raadsel staat, je bent er het levende ( ? ) bewijs van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11106 |
Banneling
|
![]() Meneer denkt even na...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat we misschien op het punt staan een copernicaanse omwenteling "live" mee te maken! Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 januari 2014 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11109 |
Banneling
|
![]() Eerst gaat hij in een andere draad een deskundig oordeel vellen op de Spaanse landbouwsector...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sla anders eens een paar keer met een flinke houtblok op je koppekke, naar het schijnt helpt dat bij gasten zoals jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11111 |
Banneling
|
![]() Hoe iets dat de mensheid dichterbij mekaar kan brengen ons zover uit een kan drijven. It's a mad thing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11112 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=197136
Could it be linked to... Massive UFO or Planet Size Life Refuelling Or Communicating http://www.youtube.com/watch?v=watdtkyFQL0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij zegt dat c geen echte limietsnelheid is, dan zeg je uiteraard iets analoogs dat appels omhoogvallen en asse terug hout kan worden. Laatst gewijzigd door parcifal : 19 januari 2014 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11116 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die mythen zijn antwoorden op oa natuurlijke fenomenen die men niet begreep. Ik dacht dat we ondertussen wel zoveel 'ervaring' hadden opgedaan om niet weer overhaast tot conclusies te komen bij elk onbekend of aanvankelijk onverklaarbaar verschijnsel. Ipv overtuigd te roepen 'ze zijn er!' zou uw voorbeeld van die cargocultus eerder tot gereserveerdheid en terughoudendheid moeten stemmen. Het klopt dat alle opties overwogen moeten worden maar dan wel in een wetenschappelijke context. Als ik hier reacties lees die het hebben over 'het astrale zelf' of iets dergelijks, dan vrees ik dat we in de benadering van de niet verklaarde verschijnselen de verkeerde toer op gaan. (en dan ontsnappen mij termen als 'onzin'). Zoals ik al eerder heb aangegeven vind ik het thema rond UFO's fascinerend. Vooral door het potentieel aan onverklaarde natuurkundige fenomenen dat eruit blijkt. En als het werkelijk over buitenwereldse -intelligente- objecten gaat, dan kijk ik vol verwachting uit naar het eerste harde, onontkenbare bewijs daarvoor. En met ... "Het zou best waar kunnen zijn !" ... schieten we niet bijster veel op, toch ? Laatst gewijzigd door GandalftheGrey : 19 januari 2014 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals de eerste mens die de zee op wou zich tevreden stelde met een paar met lianen aan mekaar gebonden boomstammen, vond een andere mens de zeilboot uit, en daarna het stoomschip, en vandaag een door olie gebruikende motors aangedreven schip. Vandaag hebben wij ruimteschepen, die in de ogen der Aliens op die aan mekaar gebonden boomstammen moeten doen denken. Die van hen gaan ontzettend veel sneller. Hoe ? Dat weet ik ook niet. Misschien iets heel eenvoudigs, zo van " doemme toch, dat ik d?*?*r nooit aan gedacht heb !" ![]() Maar nee, parcifalluske, die heeft zulke twijfels niet, die stelt zich geen vragen, en stelt zich tevreden met wat de huidige wetenschap hem voorkauwt. Hij kan dat dan napraten, en doen alsof hij zélf enige verdienste heeft in wat er tot vandaag toe allemaal uitgevonden is. En dan over al de rest zeggen " DA KAN NI ". Want anders hadden wij het a lang uitgevonden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En het gaat niet eens over beter begrijpen. Het is een fundamentele wet. Die kan je niet beter begrijpen. Dat is zoals zeggen : ha, aliens begrijpen wiskunde beter dan wij. Die kunnen 1 + 1 wel gelijk aan 3,5 maken, omdat ze het zo goed begrijpen. Ridicuul, nietwaar? Citaat:
![]() Misschien moet je toch eens leren aanvaarden dat sommige mensen dingen weten, na jarenlange studie. Te koop lopen met je grenzeloze onwetendheid is nogal schaamtelijk vind ik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11120 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En verder denken we er elk het onze van. En dat is prima. Laatst gewijzigd door GandalftheGrey : 19 januari 2014 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |