![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() godverdomme, dubbelpost
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 19 maart 2011 om 05:05. |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je wel willen, niet?
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 maart 2011 om 06:16. |
||
![]() |
![]() |
#188 |
Gouverneur
|
![]() Spijtig dat men tijdens die peiling de Vlamingen hun mening niet vraagt over de PS en CDH.
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pracht van een post tegen die zogezegde Marxist. Ow... even aan toevoegen dat de LSP in de Vlaamse Rand een tweetalige campagne voerde. Reynders achterna... |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, "les Bruxellois qui se veulent Parisiens" zitten met een "Gruute Met" die helemaal is doordrongen van wat het altijd is geweest: een politiek centrum van De Nederlanden. Waar ooit een deel van de adel der Nederlanden werd onthoofd omdat ze niet akkoord gingen met de politiek van de onderdrukkers: Spanje en de Roomse Kerk.
#192 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal niet rond de pot draaien. De politieke deadlock baart me zorgen. Of deze me echt pijn doet, voorlopig niet. Als deze deadlock mij zal pijn doen dan zal het ook het gross van de Vlamingen gaan pijn doen. Daar ga ik zeker geen leedvermaak in vinden. Ik ben zeker niet anti-De Wever. Natuurlijk uit ik veel kritiek op hem, de N-VA en de Vlaams Nationalisten bij de andere partjien. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Zeker als ze pijlsnel zijn opgeschoten. BDW is al lang niet meer de underdog. Hij zal het moeten waarmaken. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 maart 2011 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. |
|
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er geen gelijkaardige peiling gedaan in het zuiden des staats?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() N-VA weer (aller)grootste en belgicistische SP.A op historisch dieptepunt.
Jongens, wat een mooi weekend ![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Conclusie: je politiek inzicht is ongeveer nul komma nul. Maar wel leuk om te lezen!
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Op basis van je vorige voorspellingen zou ik nog eerder mijn hond geloven als die een peiling uitvoert.
#200 |
Minister-President
|
![]() Maar ik had wel gelijk ...