Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 28 maart 2011, 23:49   #321
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Komaan, u lult uit uw nek, de middelvinger wordt ook voor gewone stellingen gebruikt.
Goh, als het niet om een minister in functie moet gaan die haar middenvinger opsteekt tegen vertegenwoordigers van de bevolkingsmeerderheid, kan ik nog veel “middenvinger”-foto’s vinden op het internet, hoor. En ze zien er allemaal even “bewust” uit als deze van Onkelinx en van de bimbo in uw filmpje.

Nu, ik zal maar aannemen dat dit tot de culture belge behoort…
Gwylan is offline  
Oud 28 maart 2011, 23:57   #322
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Goh, als het niet om een minister in functie moet gaan die haar middenvinger opsteekt tegen vertegenwoordigers van de bevolkingsmeerderheid, kan ik nog veel “middenvinger”-foto’s vinden op het internet, hoor. En ze zien er allemaal even “bewust” uit als deze van Onkelinx en van de bimbo in uw filmpje.

hu?
Komaan, je ziet toch zelf dat Lauretteke dat wel bewust deed, net als Anke dat deed.
Ik zie daar helemaal geen graten in hoor.
Pfff, er zijn zoveel mensen naar wie ik bewust een middelvinger opsteek
Net als mijn "" op 't einde van mijn post ook bewust was

Laatst gewijzigd door plakker : 28 maart 2011 om 23:58.
plakker is offline  
Oud 28 maart 2011, 23:58   #323
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ach meeuwtje,we wachten met spanning op dag dat De Wever op zijn beurt eens de middelvinger toont....

Wedden dat het kot dan te klein gaat zijn én de waalse kiekens hun beklag gaan maken tot in het europees parlement toe...

Zo kennen we ze immers al jaren,moet u bye bye belgium eens bekijken...

Toen was de héle waalse opinie nog boos tegen alles wat Vlaams was vanwege dat filmpje...

Dat het filmpje door hun eigen RTBF was gemaakt werd voor het gemak even over het hoofd gezien...

Laatst gewijzigd door Svennies : 28 maart 2011 om 23:59.
Svennies is offline  
Oud 29 maart 2011, 00:25   #324
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
hu?
Komaan, je ziet toch zelf dat Lauretteke dat wel bewust deed, net als Anke dat deed.
Ik zie daar helemaal geen graten in hoor.
Pfff, er zijn zoveel mensen naar wie ik bewust een middelvinger opsteek
Net als mijn "" op 't einde van mijn post ook bewust was
Dat Onkelinx bewust de middenvinger opstak zag ik en zeg ik ook. En wees gerust, ik zag ook uw "" op het einde van uw post, als voorgehouden tegengewicht voor uw “uit de nek lullen” boertigheidje.

Ik had zelfs gesnapt dat u geen graten ziet in het feit dat een minister in functie bewust de middenvinger opsteekt naar vertegenwoordigers van de bevolkingsmeerderheid.

Maar ik zie daar wel degelijk graten in, ziet u. Dat is de reden van mijn reactie.
Gwylan is offline  
Oud 29 maart 2011, 00:28   #325
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat Onkelinx bewust de middenvinger opstak zag ik en zeg ik ook. En wees gerust, ik zag ook uw "" op het einde van uw post, als voorgehouden tegengewicht voor uw “uit de nek lullen” boertigheidje.

Ik had zelfs gesnapt dat u geen graten ziet in het feit dat een minister in functie bewust de middenvinger opsteekt naar vertegenwoordigers van de bevolkingsmeerderheid.

Maar ik zie daar wel degelijk graten in, ziet u. Dat is de reden van mijn reactie.
Oh, dat "u lult uit uw nek" was ironisch bedoeld, en was onlosmakelijk verboden met die ""

U had me fout begrepen denk ik, maar dat is nu eenmaal zo in teksten, in plaats van irl-contact
Oud 29 maart 2011, 00:33   #326
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach meeuwtje,we wachten met spanning op dag dat De Wever op zijn beurt eens de middelvinger toont....

Wedden dat het kot dan te klein gaat zijn én de waalse kiekens hun beklag gaan maken tot in het europees parlement toe...

Zo kennen we ze immers al jaren,moet u bye bye belgium eens bekijken...

Toen was de héle waalse opinie nog boos tegen alles wat Vlaams was vanwege dat filmpje...

Dat het filmpje door hun eigen RTBF was gemaakt werd voor het gemak even over het hoofd gezien...
Ik kan slechts hopen, mijnheer Svennies, dat De Wever de wellevendheid heeft om niet de middenvinger te tonen aan een bevolkingsgroep in uw land, welke deze ook weze. U hebt in Vlaanderen en in de rest van hetgeen nu België heet beleidsmensen nodig die het niet nodig vinden om de bevolking hun persoonlijke frustraties op de laagst denkbare wijze te doen ondergaan.

In vergelijking met Onkelinx speelt De Wever hoe dan ook op elk mogelijk vlak tien klassen hoger, dus ik heb daar wel vertrouwen in, eerlijk gezegd.
Gwylan is offline  
Oud 29 maart 2011, 00:36   #327
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oh, dat "u lult uit uw nek" was ironisch bedoeld, en was onlosmakelijk verboden met die ""

U had me fout begrepen denk ik, maar dat is nu eenmaal zo in teksten, in plaats van irl-contact
Niets aan de hand, hoor. Eén en ander behoort weliswaar niet tot mijn eigen taalgebruik, maar wees gerust, ik val niet meteen in zwijm als iemand wat studentikozer taal gebruikt. Geen erg.
Gwylan is offline  
Oud 29 maart 2011, 02:27   #328
Neil13
Burger

Neil13's schermafbeelding

Standaard

Wat mij vooral interesseert is de sterke stijging van het FN eerder dan de daling van de PS. Polarisatie langs beide kanten van de taalgrens, dit maakt het enkel moeilijker.
Oud 29 maart 2011, 04:51   #329
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Tja de foutenmarge in peilingen is zeer groot (wat men er uiteraard niet bijvertelt.)
3+
QuasiX is offline  
Oud 29 maart 2011, 04:58   #330
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Komaan, u lult uit uw nek, de middelvinger wordt ook voor gewone stellingen gebruikt.
Toch niet, heb ik nog nooit gezien.
Oud 29 maart 2011, 08:58   #331
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:

Tellen met de vingers is gebruikelijk: een muggezifter die daar iets verkeerd inziet. Ik heb geprobeerd tot 3 te tellen met de vingers en zonder middelvinger is dat bijzonder moeilijk zelfs als je je duim gebruikt.
Argumenten met de middelvinger kracht bijzetten is niet gebruikelijk op dit niveau ook niet in Wallonië heb ik me laten vertellen. Vooral letten op de reactie Wathelet.

http://www.youtube.com/watch?v=VdEUyAKPsxE

Laatst gewijzigd door Jakko : 29 maart 2011 om 09:09.
Jakko is offline  
Oud 29 maart 2011, 21:18   #332
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebt gij dat zo geleerd op school misschien?
fonne is offline  
Oud 29 maart 2011, 21:19   #333
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Tja de foutenmarge in peilingen is zeer groot (wat men er uiteraard niet bijvertelt.)
Het is inderdaad niet onmogelijk dat de werkelijke uitslag voor de N-VA ergens rond de 38% ligt
fonne is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be