![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens wat commentaar op de screenshots, mevrouw.
|
![]() |
![]() |
#12002 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12003 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12004 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12005 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Den linkschen gutmensch.... nog lager bij de grond dan laag. |
|
![]() |
![]() |
#12006 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zèlfs na 't plaatsen van de screenshotjes waar ze letterlijk aan de schandpaal staat. Zou ze geen prentjes kunnen kijken op d'r - met bloed besmeurde - kringloop kompjoeterke?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12007 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft wel een vertekend beeld.Raf, Robinus V en ik hebben hier beschreven wat het doel was. Durf jij hier staalhard beweren dat wij alle drie gelogen hebben, en dat "het in feite enkel dient om..." de waarheid is? http://forum.politics.be/showthread....89#post6108189 Laatst gewijzigd door artisjok : 3 mei 2012 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
#12008 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12009 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onbegrijpelijk dat sjok hier de onschuld zichzelve blijft spelen, kent die dan geen enkel gevoel van schaamte?
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2012 om 21:34. |
![]() |
![]() |
#12010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het inderdaad. Alleen is dat niet beperkt tot deze draad of deze situatie. Die twee clans bestrijden elkaar hier al maanden, zo niet jaren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#12011 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen doet de ene wat jij clan noemt dat open en bloot en de andere dmv van provoceren, valse nicks, trollen,leugens, achterbaks en als klap op de vuurpijl door een haat forum op te richten.
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2012 om 21:40. |
![]() |
![]() |
#12013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wisord zit SDX en Sus te trollen.
Suqar mag het getrol van wisord blijkbaar bekopen. Kijk nu goed naar de reactie van artisjok. De kwalijke berichten moeten per PM naar Arbiter gestuurd worden. De eigen bende mag trollen van artisjok, en als het slachtoffer uit zijn krammen schiet, gaan ze niet driehoeken, maar PM'en naar moderatoren. Ze spreken ook over een gemeenschappelijke dubbelnick, die kan gebruikt worden door de hele bende. Dat zijn dus ook kerels als wisord die een permaban hebben. Suqar gaat het niet melden via PM aan Arbiter. artisjok vraagt om de link door te sturen, dan zal zij het wel PM'en. Alles om de politieke tegenstander schade te berokkenen, zelfs al is de aanval niet aan artisjok gericht. Dubbelnickjes van wisord... Het centrum inlichten... Een nieuwe nick aanmaken in de BIB... Één van zijn vele dubbelnicks... |
![]() |
![]() |
#12014 |
Banneling
|
![]() Vooral niet vergeten dat Raf ook Klanlid was en er nog al wat verschillende maten en gewichten op nahoudt.
|
![]() |
![]() |
#12015 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toe: als die mannen een samenzweringstheorieke in elkaar steken, gaan ze all the way hé? Niets is te dol...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#12016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iets wat jullie niet gemeen hebben dan...
![]()
![]() |
![]() |
#12017 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft wel een vertekend beeld.Raf, Robinus V en ik hebben hier beschreven wat het doel was. Durf jij hier staalhard beweren dat wij alle drie gelogen hebben, en dat "het in feite enkel dient om..." de waarheid is? http://forum.politics.be/showthread....89#post6108189 Aangezien jij niet eens durft antwoorden beschouw ik dit als toegeven dat jij liegt over het doel. |
|
![]() |
![]() |
#12018 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen speelt die het iets ''slimmer'' dan die andere amateurkes. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2012 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
#12020 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |