![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11361 |
Banneling
|
![]() Er zullen er niet veel meer de draad beter gevolgd hebben dan ik (much ado about nothing) maar goed, ik miste de eerste screenshots, dat is waar, maar het blijft zwak dat je hun privé- nicks moet naar dit forum moet vertalen.
Laatst gewijzigd door smosty : 2 mei 2012 om 13:40. |
![]() |
![]() |
#11362 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom is dat precies zwak? Mag dat niet geweten zijn?
|
![]() |
![]() |
#11363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#11364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#11365 |
Banneling
|
![]() Waarom krijg ik geen link naar je kopie?
Waarom antwoord je hier niet op? Je geeft wel een vertekend beeld.Raf, Robinus V en ik hebben hier beschreven wat het doel was. Durf jij hier staalhard beweren dat wij alle drie gelogen hebben, en dat "het in feite enkel dient om..." de waarheid is? Laatst gewijzigd door artisjok : 2 mei 2012 om 14:04. |
![]() |
![]() |
#11366 |
Banneling
|
![]() Als iemand verklaart tegen jou "wel om eerlijk te zijn, men had me er voor verwittigt" (merk op 'men', niet 'iemand') en het is niet de eerste die dat verklaart; wat denk jij daar dan van?
|
![]() |
![]() |
#11367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11368 |
Banneling
|
![]() We kunnen hen het best collectief uitsluiten, door hen te negeren/negeerljst op te zetten.
Het is niet dat hun woorden nog enige betekenis heeft. En er verder geen woorden meer aan verspillen. En klaar is kees. |
![]() |
![]() |
#11369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het BTF-forum bannen ze plots iedereen, zonder opgaaf van reden, ook wie er niks verkeerds deed, tenzij lezen.
Er is dus geen enkele reden voor de moderatie hier om BTF-ers, die het politics-reglement weldegelijk op meerdere wijzen verkrachtten, op dezelfde wijze te behandelen. Bij protest gewoon verwijzen naar het BTF-beleid.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 2 mei 2012 om 13:48. |
![]() |
![]() |
#11370 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Denk dat ik hier een kraampje met stenen ga beginnen. Vier kopen, vijfde gratis.
![]() |
![]() |
#11372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe me een dozijntje.
![]() |
#11373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt natuurlijk stemming gemaakt tegen jou. Is het dat wat je bedoelt? |
|
![]() |
![]() |
#11374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11375 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11377 |
Lokaal Raadslid
|
![]() is het eigenlijk toegestaan om zaken die op een ander forum verschijnen van een bepaald p.be lid hier te droppen? dat is toch een aanslag op de anonimiteit van een forummer?
ik zou zeggen, telkens iemand een screenshot plaatst, driehoeken. wat elders gebeurt, daar heeft niemand op dit forum zaken mee. hoe belachelijk dat btf forum ook mag zijn. |
![]() |
![]() |
#11378 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe gerust als je dat wil. Waarom dat "collectief" zou moeten gebeuren, is me niet duidelijk. En kom mij alsjeblief niet vertellen wie ik op mijn negeerlijst zou moeten zetten.
![]() |
![]() |
#11380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() bedankt voor de complimentjes.... |
|
![]() |