![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Partijlid
|
![]() U moet mij niet per sé met uw taalgebruik bevestigen dat u pedagogisch een nul bent en er onder het dunne vernisje van politieke correctheid een boerse eigenheid ligt die met een beetje krabben staat te popelen om aan de oppervlakte te komen.
Vergeet niet uw neusje een beetje op te trekken en de mondhoeken wat naar beneden te trekken in een bestudeerde houding van weloverwogen verachting. Sta me toe te hopen dat jij enkel allochtonen "opvoedt". Niet dat ik die arme mensen dat toewens, maar toch liever hen dan mijn kind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terug naar af, de 10-puntenvraag :
Wie had nu het grootste aantal deelnemers, de witte of de roze mars ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De indoctrinatie gaat écht heel ver. Gister gaf ik les aan een Franstalige jongen van 14. Hij wist het helemaal: HVT was een racist, omdat zijn familie van VB was, en VB, dat is nog steeds hetzelfde en "dient tot niets" (ne sert �* rien).
Toen ik hem vroeg wat die moorden precies waren, toen zei hij: "Allerlei vreemdelingen, zwarten". Eigenlijk wist hij het niet. Dat er een Belgisch kind bij was bv., daar schrok hij van. Ik neem aan dat dit een goed voorbeeld is van de gemene deler van het Beligsche anti-racistische publiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zoontje is best in staat zichzelf te verdedigen, en is assertief genoeg, maar tegen een groep kan niemand wat beginnen, als dan ook de leerkrachten nog niet genoeg lef meer hebben om in te grijpen uit schrik voor de reacties van de ouders ... zijn we echt wel heel goed op weg. Als wij vroeger in school wat misdeden, kregen we straf(studie). Nu geven ze straf en komen de ouders van hun voeten maken. Tot waar mag dat gaan? Vrije opvoeding ? Perfect, maar niets is perfect zoals het is, in theorie is het allemaal heel mooi, in de praktijk daarentegen. En het enige dat die 6j bij mijn zoon teweeg gebracht hebben, omdat leerkrachten het 'maar' plagerijen vonden, is dat hij nu de minste die wat verkeerd zegt, zen bek volgeeft en zich niet meer laat doen. Niet iedereen kruipt in een hoekje en gaat zitten wenen, maar kom dan niet achteraf klagen dat iemand die jaren gepest is door bepaalde mensen, doorslaat en iemand het ziekenhuis in toekt. Ga anders eens wat lezen over pestgedrag op school/werk, en bestudeer eens de gevolgen in het leven. Pesten is letterlijk een pest en als het maar lang genoeg kan blijven duren, neem je het je hele leven mee. Als er dan nog wat tegenslagen bovenop komen, kan ik best verstaan dat mensen door het lint gaan. En dat allemaal omdat bepaalde mensen dingen liever minimaliseren of tot onbestaand uitroepen omdat ze hun handen in onschuld wassen. Btw, omdat de leerkrachten in kwestie niet ingrepen heb ik het zelf gedaan aan de schoolpoort naar de ouders van de pestende leerlingen toe. Gevolg, dag erachter stonden er 4 allochtone families mij op te wachten, weliswaar enkel de mannelijke, om mij te imponeren en ineen te komen meppen omdat ik mijn mond niet gehouden had. Was ik onder de indruk denkt u? I DON'T THINK SO! Gewoon bak volgegeven (als ze me dan al verstaan hebben, volgens directeur spraken ze geen of niet voldoende nederlands) en eens gevraagd wie als eerste het lef had het eens bij mij te proberen...Tot zo ver even MIJN gedacht over uw pest/plaaggedrag. En ik herhaal dat het hier om kinderen van 9 jaar gaat, die hun gang mogen blijven gaan, ondertussen is er al een ander 'slachtoffer' door dezelfste groep pesters. Wat wordt dat dan eens ze in de pubertijd opgroeien en in hun volwassen leven, als ze nu al geen signaal krijgen dat zulke dingen NIET door de beugel kunnen hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze heeft gesproken over een racistische aanslag. Ze heeft nooit gezegd dat die gepleegd is door het VB. Ik weet dat VB-ers weer het tegendeel willen beweren om zich in hun slachtofferrol te wentelen. Dat deze mevrouw stelt dat haar zoon misschien geduwd is door racisten, is op zijn zachts gezegd zeer voorbarig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#369 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En andere onzin.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat Jansens vóór 1996 geen lid was van de SP is best mogelijk, hoogstwaarschijnlijk zelfs, maar doet dat er iets toe?
![]() |
![]() |
#373 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoog tijd voor een terugkeerbeleid voor Maghrebijnse moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De SP heeft de reclamejongen enkele jaren later dan ook partijvoorzitter gemaakt, kwestie van duidelijkheid denk ik.
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Multicultureel? Neen! Multiraciaal? ja! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch hetgeen wat Slangen beweerd.
Laatst gewijzigd door Bob : 28 mei 2006 om 09:03. |
![]() |
![]() |