![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
om dat vlaanderen belangrijk is VLAANDEREN ONAFHANKELIJK Laatst gewijzigd door strijder : 4 juni 2006 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, dat is nu toch niet zo moeilijk te begrijpen hé!!! Of denk je nu echt dat er die 2 andere klachten gebaseerd zijn op andere gronden? Het doet blijkbaar pijn om de realitiet onder ogen te zien.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 4 juni 2006 om 13:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straatsburg heeft de klacht ONONTVANKELIJK verklaard, dat wil zeggen dat ze - net als de eerste drie rechtbanken - zich niet geroepen voelden om de klacht zelfs maar in overweging te nemen.
Straatsburg ging dus niet over de "kern" van de zaak, maar zoals Edina hier zo netjes citeert: "Het Hof heeft geoordeeld dat er geen enkele schending van de rechten en vrijheden die gegarandeerd worden door het Verdrag of de Protocollen daarbij, kon worden vastgesteld" m.a.w.Straatsburg vond enkel dat het Hof van Gent bevoegd was om die uitspraak te doen. Net zoals men bij Cassatie niet meer ingaat op de grond van de zaak, maar enkel ingaat op het feit of alle rechten en plichten in de vorige rechtszaak werden gevolgd. Als ik Filo nu ergens hoor zeggen dat Straatsburg het Arrest van Gent heeft ondersteund dan moet ik even glimlachen: Straatsburg heeft het Arrest van Gent gewoon niet meer bekeken, omdat ze ervan uitgingen dat de normale rechtsgang was toegepast. Het gaat hem dus niet over de inhoud. Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2006 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
|
![]() Citaat:
Er is dus geen schending van het recht op vrije meningsuiting. Laatst gewijzigd door Edina : 4 juni 2006 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Waarschijnlijk hebben de journalisten ook te weinig advokaten in de familie. Citaat:
tsss... tss.... toch weer niet hetzelfde als in dat andere draadje zeker? ikhoud er echt niet van om telkens die grote letterkes te moeten gebruiken. Een goede oogarts kan wonderen doen. maar allez, omdat gij het zijt: [SIZE=4]"Het Hof heeft geoordeeld dat er geen enkele schending van de rechten en vrijheden die gegarandeerd worden door het Verdrag of de Protocollen daarbij, kon worden vastgesteld"[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] Dit slaat op de uitvoering van het PROCES lieverd! niet op de INHOUD van het proces. [SIZE=4] [/SIZE]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() circe leert precies de buikendans, zoals ze zich in bochten wringt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er in Straatsburg een PROCES geweest? Of werd de klacht ONONTVANKELIJK verklaard?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | ||
|
![]() Ik heb daar nooit aan getwijfeld. Anderen hier blijkbaar wel.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Burgemeester
|
![]() Circe probeer het eens in het Marokkaans want ofwel verstaan ze geen Nederlands, ofwel zijn ze intellectueel onbekwaam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#536 |
Burgemeester
|
![]() [SIZE=3]Mischien weet u meer dan de rest,mischien kent u de inhoud van de klachten?ik niet!!![/SIZE]
![]() |
#537 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En, nu er geen vreemdelingen meer op straat lopen, ... heb je in je tripomatische wereldbeeld al veel van de 1000000 racisten feestend en jubelend op straat gezien ? Of durven die volgens jou ook niet meer buitenkomen .... zijn ze bang van konijnen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft iemandnog iets gehoord van de originele racistische verdrinkingsmoord waarover deze mars in feite ging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Vreemdeling
|
![]() Aan de ene kant hoor ik mensen beweren dat 18.000 deelnemers aan deze mars een onverhoopt succes was; aan de andere kant werd deze opkomst als eerder schamel omschreven.
Wat ik concludeer is dat de verwachting van 60.000 deelnemers zelfs niet bij benadering werd gehaald. Dat is dus teleurstellend voor de inrichters van de mars. Verzachtend voor deze lage opkomst pleit natuurlijk het slechte weer maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het weer eerder als schaamlapje voor deze teleurstelling wordt gebruikt. Ik las ook heel wat reacties over de weinig serene uitlatingen die de Marokkaanse spreekster deed eens de mars een eindpunt bereikte. Ook al poog ik die vrouw haar reactie als moeder te begrijpen, ze ging uit de bocht en haar entourage zag er geen graten in dit te beletten. Hoe nobel de boodschap die de inrichters wilden uitdragen ook mag klinken, die verging in het niets. Deze mars had uiteindelijk maar één relevantie en dat was de overbodigheid ervan.