![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vrees ook dat ze wederom hun slag thuishalen en ons en de wereld het zoveelste rad voor de ogen gedraaid hebben want ik verwed er veel op dat volgende verkiezingen weer men zich in de doeken laat doen en nogmaals hun "democratische" gemanipuleerde stem gaat uitbrengen, is het niet door partijpolitiek dan is't door verdeeldheid, onderling en op persoonlijk vlak. Mensen gaan zich plots dan en nu al niet meer herinneren waar men de vorige keer "afgestraft" heeft en wie, net als men gaat vergeten dat Bart zijn been stijf hield en deed wat zijn kiezers vroegen. Dat dat vuil venijnig waals manneke met het strikske (wolf in schapenvacht) ons vierkant uitlacht, in de maling nam toen hij de legendarische woorden sprak na de verkiezing; "eWij staan er evoor en wij moet er doork". Die had helemaal niet de intentie toe te geven of te doen wat de belgische, laat staan de Vlaamse, bevolking vroeg. En of ze verliezen door het handige gemanoeuver stemmen of ze winnen er alsnog bij maar ik vrees voor het eerste (wat NV-A betreft toch). Maar ja, dat iedereen maar in zijn waan blijft, we gaan wel zien tot wat dat leidt. Een ding is zeker, het doet nu al pijn en het gaat nog meer pijn doen en we gaan er ondanks alles ook volgende keer blind voor blijven. Maar mij niet gezien.. ik weiger nog langer aan het circus deel te nemen. Als ik dan toch de vele stemmen hier en in het dagelijks leven moet geloven die zeggen "ge kunt er toch niets aan veranderen" maar hypocriet genoeg wel van alle daken roepen dat een beter wereld bij jezelf begint... wel dan is dat al voldoende justificatie dat ik niet meer ga stemmen want wat we ook stemmen, de eindrekening is altijd hetzelfde; we liggen met ons gat naar omhoog en worden anaal verkracht. Om ons in lijn te houden en te sussen krijgen we de illusie iets in de pap te brokken hebben en draait men wel op tijd en stond de financiele kraan nauwer. tenslotte we hebben onze ziel en die van onze kinderen verkocht aan de elite die de wereld stuurt adhv het kapitalisme waarin geld de tot verheven god is uitgeroepen. Nee dat het dan maar zo is maar ik doe niet meer actief mee, fuck it! En noem mij dan maar wat je wil, kijk maar eens echt rond en naar uzelf waar je met bezig bent denk ik dan. En laat ons nog eens praten als we de nieuwe aankomende holocaust van de NWO overleefd hebben!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorg ervoor dat je op tijd je schoentje zet, Sinterklaas is in aantocht.
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() Hoog tijd om zoals in een communistisch regime als China de internet censuur in te voeren want politics.be werkt ook teveel in het voordeel van de nationalisten.
Internet is de rotte appel van de media.
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Benieuwd ook of ze geen pogingen zullen ondernemen om Knack en KanaalZ in de pas te doen lopen...
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Derk Jan Eppink beweert dat liegebeest Guy Verhofstadt hem meermaals boos opbelde. Daarna, om het goed te maken, gingen ze samen gaan eten in een Italiaans restaurant in Brussel. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Publiekelijk het N-VA in een cordon steken zou oproer veroorzaakt hebben. Dan maar bij iedere onderhandeling met het N-VA, en op elk voorstel, een NON, tot de partij zichzelf min of meer terug trekt uit de onderhandeling om dan van de gelegenheid gebruik te makken omkleed met heel wat show en theater, een akkoord tot stand te brengen, dit alles met Stevaart en het cordon rond het VB in gedachte, "Meer dan 50% zullen ze in hun eentje toch nooit halen"!!! Dat waren toch de woorden van Steevaart hé, ten tijden van het ontstaan van het cordon rond het VB. Laatst gewijzigd door Garry : 28 september 2011 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() VB zit in geen cordon. Het cordon is gestopt sinds hun naamsverandering. VB heeft het zich onmogelijk gemaakt om mee te kunnen regeren door constant nee te zeggen, op welk voorstel dan ook. Veel geklaag op het systeem maar geen oplossingen, en dat hoor ik spijtig genoeg bij elke partij.
NVA steekt niet in een cordon en gaat daar ook nooit niet insteken. Als de NVA vindt dat de nota EDR niks waard is en dus nee zegt, dan is het aan andere partijen de keuze om ja te zeggen of niet. Als de andere partijen hun belofte verbreken is dat hun eigen schuld en zullen ze moeten instaan voor de gevolgen. Laatst gewijzigd door Ohm : 28 september 2011 om 22:51. |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom komt Patrick Janssens iedere keer als er iets misloopt met de multikulti samenleving af met citaten uit het 70-puntenprogramma van het VB? Was het trouwens niet het VB dat de 2/3 meerderheid leverde voor de interne Vlaamse staatshervorming? Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Uiteindelijk heeft het cordon niet gewerkt om VB klein te krijgen. Enkel de opkomst van NVA heeft VB kleiner gemaakt.
Laten we hopen dat dit nieuwe cordon rond NVA hetzelfde effect zal hebben en dat NVA zal blijven groeien tot op een dag dat de Vlaams-Nationalisten sterk genoeg zijn om de onafhankelijkheid uit te roepen... en die dag hoeft niet zo ver te zijn ![]() Laatst gewijzigd door Hoera : 29 september 2011 om 09:48. |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de ene kant was er de NVA die niet tot een akkoord wilde komen en de onderhandelingen liet verrotten in de hoop op latere verkiezingen (ook al beweert die partij bij hoog en bij laag dat dit nooit het geval was). en van de andere kant was er het FDF die dacht de MR eeuwig te kunnen gijzelen. Beide vernoemde partijen beten uiteindelijk in het zand toen de andere partijen -eindelijk- het vuig spelletje van de NVA en FDF begonnen door te krijgen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 september 2011 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we kennen u. U hebt ogen (tenminste dat is mijn vermoeden) , maar u ziet slechts bitter weinig. Vooral die dingen die u niet liggen, merkt u maar zelden op. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 september 2011 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 29 september 2011 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal mijn vraag: is het fout misschien dat de onderhandelingen als een trein vooruitschoten toen het FDF en de NVA aan de kant gingen staan? Antwoord daar eens op in plaats van beginnen te zaniken over wat anders.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 september 2011 om 10:30. |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de enige partij in Vlaanderen die zijn kiezers niet wil veraden in ruil voor postjes. Wij doen met andere woorden niet mee op het bevel van de franstaligen, je kent het bevel wel: "Kruip Vlaming, kruip". Omwille van de smeer likt de kat de kandeleer, awel de kat van de N-VA niet.