![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo is geweld extra strafbaar als het geweld van een meerderheidsgekleurde tegenover een minderheidsgekleurde gaat: voor dezelfde klop of messteek is de strafmaat vele malen erger als men er de mantra "raaasssssiessssmee" voor kan zetten; Zo ook voor het holebi gegeven, of net daarom: vermits het geweld meestal van minderheidsgekleurden komt moet het zoveel mogelijk onder de mat worden geschoven, echter de holebi zelf is ook een minderheidsgroep en dus ontstaat er een conflict van minderheid tegenover minderheid, en in zo'n geval heeft het kleurtje voorrang. Het probleem zal zich minder stellen als een zwartgekleurde afrikaanse homo door een lichtgetaande Mongool wordt aangevallen: in dat geval is de Mongool racist (racisme wordt erger naargelang het kleurtje donkerder wordt). Gezien de moeilijke toestand van minderheidsgroep (religieus geinspireerde getaanden) tegenover andere minderheidsgroep van holebi die meestal zelfs wit durven zijn, is zo'n petitie zeker en vast noodzakelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan onderschat ge grovelijk uw vijand. Zeer gevaarlijke attitude !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Homoseksualiteit is iets dat is kunnen onstaan omdat de westers europese cultuur, een nichecultuur op globale schaal, daar tolerant tegenover stond.
Maar naarmate deze autochtone cultuur uitdooft ten voordele van de immigratie-culturen zal de tolerantie enkel maar verder afnemen.
![]() |
#86 |
|
![]() Getekend.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
genoteerd Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 maart 2012 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() niet getekend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is dan ook dikke zever, holebi's komen doorheen de hele geschiedenis op bijna elk continent voor (al dan niet geaccepteerd door de maatschappij).
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 maart 2012 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() je onderschat het effect van heel de dag tussen intellectuele hoogvliegers te vertoeven
Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 maart 2012 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() ik kies geen kant raf, ik erger me weeral aan uw lichtheid
Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 maart 2012 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() ik kies geen kant
enfin, als raf het beter weet dan kies ik een kant ![]() nog meer lichtheid Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 maart 2012 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 maart 2012 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe is dat gebeurt, die opstoot van tolerantie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
ot: het antwoord is: Terwijl jij het islamnazisme verdedigde.
![]() |