![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is dat homo's al eeuwen scheef worden bekeken of in elkaar geklopt door hetero's. 't Is juist in onze tijd dat men hiervan een taboe wil maken, terecht overigens wat betreft fysiek geweld, maar het hoeft geen verbazing dat niet iedereen plots homo's als hetero's gaat bezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet getekend, omdat niet enkel het geweld tegen holebi's moet aangeklaagd worden, maar het geweld in het algemeen.
Want waarom begaat men geweld? Omdat men de geviseerde niet respecteert. En dat moet men aanpakken: mensen moeten elkaar respecteren, ook al is het verschil met de andere mens zo groot en zo vreemd. Maar hoe men dat grauwe straatgeboefte moet aanpakken? Is voor mij een groot vraagteken, want het lijkt mij erg moeilijk tot deze groep door te dringen. Hun wereld bestaat maar uit de straat, en hun 'waarden' staan vaak haaks op de waarden in het algemeen in de maatschappij. Misschien moest men eens zorgen dat er minder geweldfilms en -spelletjes op de markt kwamen?
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zijn net die jongeren die ergens tussen de traditie en het westen gevangen zitten. Vaak zie je ze in het begin sterk afzetten van al hun roots _ onbewust zullen ze uiteraard zaken overnemen _ en later ( neem 25 a 30 ) er weer naar teruggrijpen. In die optiek lijkt het inderdaad eerder machogedrag waar holebi-bashing ( zeg maar homo-bashing ) dan gewoon een uiting van dat dominant mannelijk gedrag. Je ziet het trouwens ook aan hn haouding tov meisjes en vrouwen. Het jammerlijke is natuurlijk dat hun roots mét geloof dat aspect ergens tegemoetkomen en alibi verschaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel even opmerken dat het nu in onze contreien wat beter leek te gaan ... zo zou je kunnens stellen dat er een 'homo-vriendelijke' ( euheum) cultuur begon te heersen. Vanuit dat oogpunt bekeken is het dus cultuur-gebonden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() De staat is de grootste gay-basher. Het hele getto denken rond gays: gay bars, gay clubs, gay straten, gay klinieken. Dat kinderen specifiek geleerd moet worden dat ze geen gays mogen discrimineren, terwijl gewoon iedereen dient te weten is dat je niemand mag discrimineren, en dat er wetten zijn tegen discriminatie. Het apart zetten en benoemen van gays is verkeerd. Verder weten gays dat zij geen gehoor krijgen bij de politie, en zijn gay organisaties alleen in beeld om in ruil voor subsidie allochtonen het stigma van anti-gay te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementslid
|
![]() Getekend
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bottom line: de meeste homo's die ik ken zijn mietjes...