![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 24 maart 2011 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#163 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Homogene bevoegdheden != alle bevoegdheden op één niveau.
Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 24 maart 2011 om 17:25. |
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp niet goed hoe de N-VA enerzijds voorstander kan zijn van een "democratisch Europa". Gelooft de N-VA dan in een gemeenschappelijke culturele Europese ruimte, waarbij alle Europeanen dezelfde media hebben, elkaars "artiesten kennen", dezelfde schoolnetwerken hebben etc.? Of hangt een (Europese) democratie niet samen met een gedeelde cultuur?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zou betekend hebben dat in volle bankencrisis er een regering van lopende zaken was. Hoe denkt U dat deze verlopen zou zijn ? De feiten nu tonen aan dat de EU en de ECB niet de gulle redder zijn zoals men deze indertijd voorstelde. Kijk maar naar de GIPS landen. Citaat:
And so on ... Kort samengevat: ZE DURVEN NIKS DOEN ! Communautaire hervormingen nastreven is een lovenswaardig doel. Als je dit doet door alles kapot te maken, dan hoeft het voor mij niet. Dit is het grote dillema die de grote 'machtspartijen' hebben. Ze streven toch allemaal naar een welzijn op lange termijn voor de bevolking. Bij de Vlaams Nationlisten die de Maddens-doctrine nastreven ( hierboven mooi uitgelegd) bljift men altijd dubbelzinnig. Langs één kant streeft men naar een totale melt-down van het land en langs andere kant rekent men op de 'machtspartijen' om geen meltdown te hebben van de welvaart van de bevolking. De democratische beslissingen die nu genomen zijn in Portugal en recent in Ierland zijn ook niet de beste voor de welvaart van de bevolking. Men had beter de bestaande regimes aan de macht gelaten. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 maart 2011 om 17:40. |
||
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 24 maart 2011 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel vast dat een politicus stelt dat er goede beweegredenen zijn om een rampenfonds te defederaliseren. Sta mij toe om dat niet te vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er verliezen er een paar hun geduld.(als N-VA in een Belgische Regering zou komen,zouden,noodzakelijkerwijs,nog minder CD&V-ers een postje kunnen krijgen).
Zonder N-VA is er op de Nederlandse taalrol merkelijk meer plaats... Ik durf beweren dat het uitroken begonnen is....er gaan er een paar voor postjes ![]() Ik vraag mij af of dit gedekt was door voorzitter Beke,ik vermoed van niet,dit is NIET wat hij nodig had...Scuds op je kop van elders kun je verwachten,maar een hindernissenparcours ontstaan in eigen partij ligt al wat moeilijker.... Laatst gewijzigd door kelt : 24 maart 2011 om 18:22. |
![]() |
![]() |
#173 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
leg een keertje je ideologische bril af. zowel nva als PS hebben ENORME toegevingen gedaan. alleen staat de ene op de Zuidpool en de andere op de noordpool. gaat de enettot Zuid SPanje en de andere tot de KOngo dan ligt er nog steeds een hele woestijn tussen de 2 standpunten. dat kun je niet overbruggen en daarom zet di rupo niets op papier Citaat:
Citaat:
Nva was tot 2007 NIET betrokken (bvb bhv onderhandeling in 2005). NVA was NIET betrokken tussen 2008 en 2010 en sinds 2008 was dewever welgeteld 10 dagen informateur. Ook cdv en vld willen uiteindelijk veel hardere aanpak criminelen, veel harder asielbeleid, veel hardere besparingspolitiek, hardere eigenverantwoordelijkheid als in het zuiden van dit land. alleen liggen de mechanismes zo dat men mekaar tot in het oneindige kan blokkeren met als resultaat de democratie zichzelf heeft opgeblazen. we zitten nu, of je dat nu wil of niet, met een uittredende regering voor het leven. het gaat niet om het gelijk maar om te grote verschillen die niet meer leefbaar zijn. de huidige uittredende regering voor het leven wordt gesteund door amper 1/3 vd vlaamse verkozen en bij het Waalse deel verkozen is er gewoon GEEN oppositie meer. je kunt vloeken op nva maar de vlaamse bevolking is duidelijk. 80% stemt voor partijen die een staatshervorming willen en men is het hele mismanagement gewoon beu. |
||||
![]() |
![]() |
#175 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Gouverneur
|
![]() Ik moet bewijzen dat er kwade opzet is? Die kan er altijd zijn wanneer de bron gekleurd is. Daarom is ze onbetrouwbaar. Geef mij gewoon een andere bron die niet-politiek gebonden is. Dat kan toch niet moeilijk zijn?
|
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |