![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker genieten van de mensen met idealen.. tof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb onlangs gelezen dat er al heel wat burgemeesters in Vlaams-Braband besloten hebben de verkiezingen te boykotten (als BHV niet wordt gesplitst), lijkt me wel handig ... een beetje hulp van hogere instanties
Laatst gewijzigd door Pieter B : 25 maart 2007 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tot nu toe wel zou ik zeggen. De VU haalde op zijn absolute top 17% stemmen voor vlaamsgezinden bijeen. Het VB haalt ondertussen rond de 25% stemmen voor separatisten bijeen. Als u dat geen wezenlijke bijdrage vind dan weet ik het ook niet hoor. Het is (nog) niet genoeg om de poten van onder het regime uit te schoppen, maar België wordt elk jaar wankeler en wankeler en dat is wél hun verdienste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En zeggen dat er van die 30 %, ik reken er voor het gemak even de N-VA kiezers bij, er slechts 7 % overschieten. (grapje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Hans1]En we weten dat er van die 7% veel snel gaan uitsterven of heimelijk unitaristen zijn[/Hans1]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkele vraagtekens bijplaatsen. Het is jammer genoeg de verdienste van ALLE ANDERE partijen dat het VB zoveel stemmen haalt. Meer en meer mensen beginnen het wanbeleid door te krijgen. Het VB, hoewel ze mijn stem heeft, heeft nog NIKS gepresteerd, wegens géén deelname aan de macht. Als het een verdienste is om een alternatief te bieden, tja, dan hebben ze verdienste... Ze werken een klein beetje als zweeppartij, maar Kunnen niet duidelijk genoeg het slechte beleid van de andere partijen duiden. Wat ze nodig hebben is een krant die resoluut de Vlaamse kant kiest. Wat WIJ nodig hebben is zo een krant. IK zou er alvast koper van zijn. Het moet dan wél om een kwaliteitskrant gaan he. Geen Pallieterke, dat is (was?) meer een strooiblaadje. De krant zou voor het Vlaamse idee moeten staan, maar ook niet bang zijn om de fouten van die vlaamsgezinde partijen te belichten. Eindelijk eens een EERLIJKE pers. Wegens persvrijheid zou de staatsveiligheid er een harde dobber aan hebben. Jammer genoeg zitten alle kranten in grote overkoepelende organisaties, met vele belangen, en is er geen echte persvrijheid meer in dit land. Men houd zich gaarne bezig met "schandaaltjes" in de sport, maar op geen enkele wijze wordt de politiek op een Vlaamse manier doorgelicht, een kleine uitzondering hier en daar terzijde gelaten. "Vrij Vlaanderen" zou een toffe naam zijn.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad... een krant die eens een kat een kat durft noemen zou welkom zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Menzo is dat niet! Moest dat weekblad verder kunnen uitgroeien! Laatst gewijzigd door luc broes : 7 april 2007 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We hebben een echte krant nodig, een krant voor het volk, niet vol radicale slogans, maar wél een die de wantoestanden duidelijk belicht. Eentje die de dingen inderdaad duidelijk en scherp durft te stellen. Knack kan dan al wel eens kritisch wezen, het mist een doel. ONZE krant zou een krant zijn met een DOEL: Vlaanderen wakkerschudden!
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een dagblad heeft verschillende voordelen. Ze worden trouwens s morgens op de radio besproken... Laten we eraan beginnen! Nodig: -Geldschieters (Warande?) -Journalisten (we zullen wel enkele Vlaamse rakkers vinden zeker?) -Redacteurs - Hoofdredacteur (iemand kandidaat? Voorstellen?) -Klanten (IK koop alvast een abbonement! Wie nog?) Zouden we niet een Poll opzetten?
![]() |