![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij gaat dus weigeren!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() Weigeren, weigeren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah ja, uiteraard, anders zou ik dat hier niet zeggen eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben benieuwd hoe horig de rechter zal zijn naar de rechtsmatige argumenten... en het beroepshof... en het hof te straatsburg... ![]() Men kan zomaar niet aannemen dat de verkiezingen grondwettelijk zijn omdat de regering dit zegt hé ![]() zéér benieuwd
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weiger ook. Ik ga stemmen om mijn invloed te laten gelden maar als men mij oproept dan kunnen ze ernaar fluiten. Ik ga met je mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de e-mail die ik heb gekregen zijn er al effectief 45 die hun brief hebben gekregen en "beantwoord hebben met een gemotiveerde weigering".
Toch al mooi vind ik, hopelijk komen er nog wat bij.
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar als men weigert bijzitter te spelen, ik neem aan dan men dan ook niet kan gaan stemmen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf zal ik uit solidariteit met de gediscrimineerde inwoners van BHV weigeren om aan de opkomstdwang te voldoen. Ik weiger aan ongeldige verkiezingen mee te werken zolang politiek Belgique een door de Raad van State ongrondwettelijk verklaarde kieskring laat bestaan.
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door Miguelito : 14 mei 2007 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 14 mei 2007 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Belgische grondwet voor jou en de Franstaligen slechts een vodje papier is hadden we al eerder door, Hans. Voor jou heeft heel Vlaanderen trouwens geen recht van bestaan dus wat kan jou de discriminatie van de Vlamingen in Halle en Vilvoorde schelen?
![]() |
#177 |
|
![]()
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze gaan er toch alles aan doen om die verkiezingen te laten lukken, ... maar ik ben wel eens curieus wat er gaat gebeuren op 10/06... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() We verwachten iedereen om 20.00 uur
start om 20.30 We zorgen voor bussen uit heel Vlaanderen. (Zie verder.) Hier meer info: de spoedmeeting in 10 vragen Het is een spoedmeeting dus moeten we nog heel wat organiseren. Hiervoor vragen we wat begrip. 1. Waar vindt de meeting plaats? Op het Possozplein in Halle. Zodra je Halle binnenkomt, zal je de VVB-wegwijzers vinden. De autobussen kunnen hun reizigers lossen vlak bij het plein. Het Possozplein is het plein waar de betoging van 2004 eindigde. 2. Hoe laat start de spoedmeeting? Op donderdag 7 juni 2007 om 20.30 uur stipt. Een goede organisatie vraagt een stipte start. Zorg er dus voor dat je een half uur vooraf, dat wil zeggen om 20 uur, aanwezig bent. Wij zorgen voor muzikale ambiance. 3. Kan ik met een bus meerijden? Ja, uit heel het land. "Samen" is toch veel gezelliger: samen zingen, samen betogen, samen drinken… Allemaal zaken die je toch veel liever niet in je eentje doet? Er worden uit alle hoeken van Vlaanderen bussen ingelegd naar Halle en dit voor de eenheidsprijs van 5 euro per persoon. We rekenen op heel wat opstapplaatsen. Inschrijvingen kunnen gebeuren via het elektronische busformulier op de VVB-webstek www.vvb.org, maar ook via de lokale busverantwoordelijken, op telefoonnummer 03 320 06 30 of via e-post: [email protected]. Omdat het een spoedmeeting betreft, kennen we nog niet alle opstapplaatsen, uren en lijnen. Dat wordt ook op de provinciale actievergaderingen (zie 6.) besproken. Alle info verschijnt hier onderaan en is verkrijgbaar op het secretariaat. De € 5 betaal je op de bus. Alle bussen parkeren op parking Klaar, 2 minuten wandelen van het Possozplein. Een lijst met de al gekende buslijnen vind je onderaan. 4. Kan ik met het openbaar vervoer Halle bereiken? Het station van Halle ligt op de spoorlijnen 1930 (Moeskroen) en 3930 (Binche) die vertrekken vanuit Brussel. Vanuit Brussel-Zuid is het een tiental minuten sporen. Er vertrekken rechtstreekse treinen om 19.38 uur (Geraardsbergen), 19.41 uur (Binche) en om 19.44 uur (‘s Gravenbrakel). Het Possoplein ligt op 500 meter wandelen van het station. Ook hier plaatsen we wegwijzers. De LIJN brengt je met buslijn 153 vanuit Drogenbos, Alsemberg en Ninove naar Halle. Lijn 154 rijdt van Drogenbos over Beersel naar Halle. Lijn HL rijdt vanuit Brussel, Anderlecht, Lot en Sint-Pieters-Leeuw naar de Halle. 5. Halle met eigen wagen? Een fluitje van een cent! Wie toch de wagen boven de VVB-bus, de trein of De LIJN verkiest, kan Halle bereiken via de belangrijke verkeersaders R0 (ring Brussel) en de A8 - E429 (Halle- Doornik). Er zullen VVB-wegwijzers zijn vanop alle belangrijke invalswegen. Voor de personenwagens wordt er rond het Possozplein (Mgr. Senciestraat en Leide) in parkeerplaats voorzien. We zorgen voor de nodige wegwijzers. 6. Provinciale actievergaderingen Om de meeting voor te bereiden houden we in iedere provincie een actievergadering. De vergaderingen in Antwerpen en West-Vlaanderen zijn al achter de rug. * Dinsdag 15 mei (Oost-Vlaanderen) in Wetteren, Grote zaal boven de bibliotheek op de Grote Markt: Guido Moons en Jo Van Bever. * Maandag 21 mei (Limburg) in Neeroeteren, De Lepelaer, Maaseikerlaan 22 : Guido Moons en Steven Vergauwen. * Woensdag 23 mei (Vlaams-Brabant) in Asse, ‘t Smiske, Gemeenteplein 7: Guido Moons en Steven Vergauwen. Iedereen is er welkom. 7. Afspraken en leuzen. Wees creatief. Partijvlaggen zijn verboden. Verenigingsvlaggen daarentegen niet. En we rekenen er op dat zoveel mogelijk mensen een neutrale leeuwenvlag meedragen. Een woud van leeuwenvlaggen moet in Halle te zien zijn. Op de startplaats kan je een leeuwenvlag met stok kopen voor de spotprijs van € 5. Onze spoedmeeting moet niet alleen een grimmige (naar de woordbreukpartijen toe) meeting worden maar ook een leuke bedoening. Geen saaie bijeenkomst maar een sprankelend gebeuren. Spreek af en maak er iets leuk van. 8. Hoe lang duurt de spoedmeeting? Eén uur tot een uur en een kwart (hangt af van jullie applaus ). 9. Kan ik helpen? We zullen vele medewerkers kunnen gebruiken voor onder meer parkeerbegeleiding, ordedienst, verkoop... 10. Heb je nog vragen? Eén adres: het VVB secretariaat HIER