![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is verondtrustend nieuws....
![]() |
![]() |
#9742 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9743 |
|
![]() Hier een foto van de geziene UFO's genomen door iemand in Wallonië
![]() Deze objecten hingen geruisloos in de lucht aan een zeer lage snelheid , en soms een zeer hoge, met G-krachten dat een menselijk lichaam niet aankan. Soms schoten er een soort lasers uit de witte lichten, en het oranje licht in het midden die het object soms verliet en alleen rondvloog. Dit alles is gezien door legermensen en politemensen en getracked op radar. De radardata van de F16's verraden de enorme snelheden. Het meest spectaculaire fenomeen van deze objecten werd gezien door 2 politiemensen op patrouille: de 3 lichten convergeerden allemaal naar het oranje licht toe, en het object veranderde in een straal van licht die met een enorme snelheid naar boven schoot.
Laatst gewijzigd door exodus : 1 oktober 2006 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9744 | ||||
|
![]() Hier nog een beetje info over de meer controversiele aspecten die hier soms aan bod komen, de metafysische aspecten en de reptielentheorie.
Waarschuwing: fervente disbelievers gelieve zich te onthouden want je zal er toch geen zak van geloven. De informatie wordt gewoon geleverd "as is". Het onderstaande stuk is informatie die zogezegd gechanneld is door een groep E.Ts die zichzelf als van de Pleiaden afkomstig noemt en komt uit het boek "Bringers of the Dawn". Interessant is het feit dat het over reptielen spreekt nog voor David Icke: Citaat:
Gods Gladiators van Stuart Wilde: ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9745 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9746 |
|
![]() Met welke vliegtuigen? Verklaart dat de geruisloosheid van de objecten aan een zeer trage snelheid? Of de waargenomen fenomen? Graag een bron waar ze het toegeven aub.
![]() |
![]() |
#9747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb in elk geval ook nooit gezien dat de amerikanen dat toegeven hebben... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9749 |
Banneling
|
![]() Ik heb de hele discussie hier natuurlijk niet kunnen volgen , maar ik weet toch al voldoende om de boel op te stoken , en dat doe ik héél graag .
Wat die NWO betreft , die bestaat natuurlijk , maar dan in vrij simpele termen . Voorbeeldje uit onze tijd : * Clinton vermoord Bin Laden niet omdat hij weet dat ze hem nog kunnen gebruiken . * Bush zegt , inderdaad , die gast is gestoord genoeg om ons aan te vallen , we laten hem eens doen . *Amerika bezet Afghanistan , maar natuurlijk is dat niet het doel , het is immers een bergwoestijn . *Irak wordt geleid door iemand die in alle opzichten de domheid van Hitler evenaard , onzen Saddam , die al 2 keer is gebruikt door de C.I.A om Iran en Koeweit aan te vallen . * Irak is natuurlijk niet het einddoel , ondanks alles wat ze ons willen doen geloven bezit dat landje niet eens 10% van de wereldvoorraad olie . * Wie wel wat olie bezit is Saoudi-arabie , samen met Amerika de enige overgebleven grootmacht . * Die Soenieten aldaar zien die afvallige Sijiten in Iran niet zitten , zij zullen boeten . *Amerika heeft de wapens , Amerika het geld , en zie , ligt Iran daar niet netjes ingesloten tussen Irak en Afghanistan ? Ook een beetje toevallig niet . Dat is volgens mij de NWO , die bestaat , maar is ontroerend in zijn eenvoud . Om de boel wat op te stoken heb ik hier de geboortehoroscoop van Amerika opgesnord , uit een boek geschreven in ' 99 , dus voor 9/11 . Heeft belangstelling voor de verborgen kanten van het leven en een geweldig subtiele visie . Dit zou kunnen leiden tot een overwicht aan spiritualiteit en religie . Deze eigenschap zorgt ook voor het vermogen door te dringen tot de kern van een situatie en haar waarheid in anderen te kennen . Negatief is dat de obsessie van de V.S duidt op een obsessie voor geheimhouding , misleiding en undercoveroperaties . Bij een mens zou zo'n geboortehoroscoop doorgaans een zeer effectieve leugenaar opleveren . Deze nationale eigenschap heeft echter ook haar goede kanten , zoals de bereidheid paranormale fenomenen te absorberen en aandacht te besteden aan de complexiteiten en subtiliteiten van psychologie en esoterie . Amerika heeft een neiging naar corruptie en geheimzinnigheid bij economische transacties . Het vergaren van rijkdom zou een immorele of onethische bezigheid kunnen lijken , ook al schijnt dit misschien geen kenmerk te zijn van Amerika of het Amerikaanse volk . Wanneer we beter kijken naar hoe de dingen werken in de Verenigde Staten , zien we dat geld word omgeven door een subtiele moraliteit die op het eerste gezicht misschien niet duidelijk is . Dit duidt op een gemeenschappelijke worsteling met het uiten van gedachten en gevoelens , en communicatie die open lijkt te zijn maar in feite een heleboel onder de oppervlakte verbergt . Het alomtegenwoordige gebruik van jargon en politiek correcte woorden en uitdrukkingen zegt veel over de manier waarop dit werkt als een methode om onderlinge relaties te ontwijken . Deze algemene trend in de Verenigde Staten getuigt van het feit dat de dingen nooit echt zijn zoals ze lijken te zijn . als u naar de Amerikaanse t.v. kijkt zult u een enorme hoeveelheid aan overduidelijk bewijsmateriaal kunnen op:mmerken , donderend lawaai , vreselijke programma's en grof geweld . Het lijkt wel of dit allemaal dient om de waarheid te camoufleren , want onder de oppervlakte van de Amerikaanse kultuur broeit er meer dan je ooit voor mogelijk zou kunnen houden . We hebben gedurende 1998 en 1999 allemaal kunnen zien hoe het Congres en het Huis Van afgevaardigden het schandaal rond Clinton afhandelden . maar achter al dit kabaal en alle opinies werd het politieke drama door de diepe , duistere geheimen van srksuele onderdrukking en morele verontwaardiging , samen met een religieus fundamentalisme , aangewakkerd tot de grootste hoogtes sinds Nixon . voor de toekomst : Een grote rol met betrekking tot vrouwen , met mogelijk een vrouwelijk president tot gevolg . Een groei van het religieus fundamentalisme . De overgang duidt op een komplete verschuiving in de relaties van amerika met andere landen , op economisch gebied en door de betrokkenheid bij de Verenigde Naties of de Navo . Het belangrijkste is dat hij getuigt van een wijziging in de definitie van staatsbestuur . Deze turf is nog het best samen te vatten in 3 simpele vragen : Welke Europeaan wist dat Amerika de Sovjetunie aan het failleren was tijdens de Vietnamoorlog ? Welk Europees minister wist dat Amerika de Sovjetunie aan het failleren was tijdens de Vietnamoorlog ? Welke Europese president wist dat Amerika de Sovjetunie aan het failleren was tijdens de Vietnamoorlog ? En Amerika heeft Europa inderdaad niet verkocht als olieslaafje aan Saoudi-Arabie , ook dat zijn verzinsels van de NWO . * Laatst gewijzigd door Kaffer : 3 oktober 2006 om 03:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het alleen roerend eens met bovenstaande, de rest deel ik niet, maar dat hoeft ook niet.Wat mij betreft kan iedereen zijn/haar zegje doen, zonder dat mensen meteen beginnen te schieten. Met het bovenstaande ben ik het roerend eens, daar het anders, hun plan, de NWO, 'the work of ages', niet kan werken. Dat steunt wat mij betreft de hier eerder door mij geponeerde stellingen, dat de 'rest' er is om ons af te leiden. Wat is dan de 'rest'? laten we maar beginnen met de politiek, de media,(al zo vaak aangehaald), de opleidingen(educatie ahum), dus ook de universiteiten, het hele militaire apparaat,de relgies(opgezet om het denken te late stoppen en mensen tegen elkaar uit te aten spelen.) het medische bolwerk. En natuurlijk niet te vergeten, de sit-coms op tv! Ook wel eens kauwgum voor je ogen en zwarte verf voor je pijnappelklier genoemd. Zoals in 'silent weapons for quiet wars" staat komt het niveau van de tv niet boven die van laatste klas 6 jaar lagere school uit. Probleem is dat de mensen in de 'rest' getrokken wordt, waardoor de 'werkelijkheid' (shapeshifting illumini en satanische rituelen) aan het zicht ontrokken wordt. En de mensen die het wel zien, belachelijk gemaakt worden door de mensen die in de 'rest' zitten, wat het moeilijk maakt de mensen 'wakker' te maken. And so on and so forth Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 oktober 2006 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9751 | |
Banneling
|
![]() yeah!!!
Citaat:
Pin d'AR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9752 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9753 | |
|
![]() Hier een ideale beschrijving van de sociopaat of psychopaat waar veel mensen van de NWO-elite toe behoren. Het is natuurlijk niet omdat iemand rijk is of in een positie van macht is dat hij daarvoor automatisch een sociopaat is, maar het is wel degelijk zo, en iedereen met een beetje verstand ziet dit in, dat machtsposities gegeerd zijn door sociopaten met een drang naar macht.
Als men de elite bestudeert ziet men niets anders dan dit fenomeen. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 oktober 2006 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9754 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het moet immers niet leuk zijn voor Bush en zijn entourage dat de USA met al hun technisch vernuft en hun miljarden kostende defensieuitgaven (begin 2001 werd er nog druk gediscussieerd of er verder geïnvesteerd moest worden in het geldverslindende ABM-ruimteschild) zo geblunderd hebben bij het vermijden van zo'n spectaculaire en op het eerste gezicht gemakkelijk tegen te houden terreuraanslag met "gewone vliegtuigen". Ze schamen zich zo dat ze liever hebben dat er allerlei onzintheorieën de wereld worden ingestuurd dan te moeten toegeven wat er allemaal mis gegaan is en hoe kwetsbaar de afweersystemen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9755 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat bedoelt u toch met "het angelsaksische systeem," nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9756 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Dat zou pas eens N ![]() Voor mij mag je zeggen wat je wil. Maar als je een mal figuur slaat, dan is het ook voor jouw rekening. Same for me. Was ik maar een Superbrainiac, maar helaas.. Misschien dat ik daarom snel geneigd ben om mensen hun fouten te relativeren. Terug naar de paus. Er zijn wel degelijk bronnen die dit melden, bronnen van allerlei oorsprong. Je kan dit vol afschuw verwerpen en verdringen en er nooit meer aan terug denken, of je kan even hard schrikken en dit met gezonde nieuwsgierigheid willen begrijpen. Dan ga je pas op zoek, en dan nog kan je intentie er een zijn om schuld of onschuld te bewijzen. Alles wordt bepaald door het kant waaraan je staat. Mocht je lid zijn van de Vaticaanse kerk, dan kunnen je motieven helemaal anders zijn dan een uitgetreden priester. Beiden zullen -soms dezelfde- argumenten hanteren, maar deze zullen gekleurd worden ahv hun persoonlijke motivatie en levensvisie. Ik verwijt geen enkele disbeliever een zekere domheid, maar wel een zekere naiviteit en bekrompenheid. Klinkt misschien hard. Maar inzicht krijg je niet door blind achter de grote massa te lopen, of te luisteren naar wat die bepaalde 'authoritaire' of 'bevoegde' stemmen ons willen laten geloven of doen. Daar bedank ik voor. Laatst gewijzigd door blabylonia : 3 oktober 2006 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9757 | |
|
![]() Citaat:
Dat is op zich al een beschuldiging die zwaar genoeg is om een stevig onderzoek te doen, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9758 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9759 |