![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die zich 'seksueel geïntimeerd' voelen door nagefloten te worden, of 'guapa' roepen, kunnen óók met krijt op straat schrijven dat ze nagefloten werden of dat iemand 'guapa' naar hen geroepen heeft, maar �*k versta onder 'seksuele intimidatie' handtastelijkheden, met hun fikken niet van je lijf kunnen blijven, en d�*t is wel degelijk 'n fenomeen dat veel vaker voorkomt bij de 'verrijkende' niet Europeaan met 'n bepaalde ideologie/cultuur waar onbedekte, niet ingepakte vrouwen vaak als loslopend wild beschouwd wordt, in èlke Europese grootstad. De cijfers van politierapporten, uitzendingen op de Noorse staatszender (+ andere landen zoals Zweden, Denemarken, 't VK e.d.), liegen er niet om. En nogmaals; NEE, 'n doorsnee Spanjaard zit niet aan vrouwelijke lijven te frommelen op straat, daarvoor zijn de wetten in dìt land veel te streng (en worden ook nog toegepast), op dat gebied is de vrouw beter beschermd dan in arm BelZiek.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien ook maar eens dit artikel lezen (alhoewel ik ten stelligste betwijfel of de problematiek je au font wel interesseert): Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Noruega zijn natuurlijk geen, ik herhaal totáál géén dubbelpaspoortigen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe jammer sommigen linksen dit ook vinden...preventiemaatregelen en specifieke acties naar sexuele intimidatie op openbare plaatsen kunnen gerust beperkt worden tot bepaalde 'regio's'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het doel van hollaback is nochtans simpel hoor. Ze willen gewoon af van seksuele intimidatie op straat en dat doe je dus niet door één groep te viseren, maar wel de feiten zelf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() Het triestige van de zaak is dat je niet eens beseft dat niet ik maar jij feiten en cijfers verdoezelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaja, het is wel véél gemakkelijker om 1 groep te viseren hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een tijd terug vond een 'moslima' op dit forum dat 'kijken naar een vrouw al sexueel intimiderend was en dus een reden om passief om te gaan met openbare verschijningen... U bent weer appels met citroenen aan het vergelijken om de trend te kunnen nuanceren... Ik ken geen enkele vrouw die nafluiten op dezelfde lijn zal zetten als intimiderend omringd en uitgescholden te worden door een groep sexuele predatoren... Als u dat wel doet is dat voor uw rekening... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
80% van de gaybashing meldingen zijn 'gekleurd'...dan is preventieinspanningen verdelen over alle 'kleuren' gewoon een misdadige zelfbegoocheling omwille van een poltiek correct dogma... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en neen, noch de Canarische eilanden, noch Tunesië heb ik recentelijk nog bezocht. Maar op de metrotrap van de Groenplaats werd ik weldegelijk recent nog half uitgekleed met zijn blik, door een donker typeke. Hij siste er nog iets bij dat ik niet verstond, maar ik vermoedde dat - gezien zijn neerbuigende blik op mijn weelderige boezem - hij het over mijn décolleté had. En neen, dat vond ik helemaal niet leuk. Gelukkig stond hij op de andere trap.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2012 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien, zoals al aangetoond is, worden in dat rapport bij Noorse nationaliteit ook degenen gerekend die enkel in het bezit van een Noors paspoort zijn, maar verder net zo Noors zijn als Osama bin Laden. Citaat:
Mochten die cijfers allemaal niet geklopt hebben, dan zou er wel een rectificatie hebben plaatsgevonden, en dat is voor zover ik na heb kunnen gaan, niet het geval geweest. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ja, moslims maken daar nu eenmaal het leeuwendeel van uit. Citaat:
En hoeveel procent van de totale bevolking is etnisch Noors en Europees? Is dat ook de helft, of is dat meer dan 80% ? Bovendien, zoals al aangetoond is, worden in dat rapport bij Noorse nationaliteit ook degenen gerekend die enkel in het bezit van een Noors paspoort zijn, maar verder net zo Noors zijn als Osama bin Laden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vreemd, heel vreemd. Net zoals het uitermate vreemd is dat die Noorse verkrachtingscommissie (Voldtektsutvalget) speciaal aan imams hulp gaat vragen bij het bestrijden ervan. Puur toeval natuurlijk.
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat er in Noruega maar 50 % etnische Noren en andere westerse mannen wonen, en 50 % ... euhm ... anderen, anders zou 't 'evenwicht' zoek zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||