![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak alleen maar de bedenking dat we nu leven in 2012. En raar maar waar maar zovelen zeggen dat we altijd maar vooruitgang moeten boeken, en ja, dat wil ik heel graag, op alle vlakken, en voor het bestwil van mens, dier en plant en grond... Ik snap dus helemaal niet dat vrouwen in een hoekje kruipen als een man of mannen hun in een bepaalde situatie dringt. Alsof ze de clemente aanvragen aan die mannen. Sorry,hoor, maar als je als vrouw sterk op je 'kloten' staat (literaire uitdrukking), dan jaag je die mânnekens toch weg?. Wie je ook bent, man of vrouw, de hiërarchie van een gebeuren bepaal jezelf, en niet die andere. Als de intellectuele aanpak niet lukt, dan heb je nog altijd je gebit. Een pepperspray kunnen ze altijd afnemen en tegen je gebruiken. Je tanden niet. En het is niet omdat de juridische habitat vraagt en eist om 'dader' en 'slachtoffer' dat iemand die aangevallen wordt de rol van slachtroffer moet aannemen. Eenmaal in de slachtoffersrol geduwd moet je die rol tot op het einde spelen. Nooit eens boos worden, nooit eens de rollen omkeren... Ach, ach. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't gaat nu al wel veel verder dan enkel maar wat 'flirtgedrag' dat jij opnoemt, 't gaat om 'seksuele intimidatie op straat' m.a.w. ; 't lastig vallen, aanrakingen, met hun fikken niet van je af kunnen blijven...en NEE madam Edina, dat is NIET bonton in 'zuiderse landen', ik woon al 'n aantal jaren in 'n zuiders land, en nooit, maar dan ook nooit werd ik lastig gevallen, seksueel geïntimideerd door de autochtonen van 't land waar ik woon, of nageroepen als 'hoer' omdat ik niet zou voldoen aan de juiste 'kledingvoorschriften', zoals Alice hierboven al stelt! Dat zal 'n normale Spanjaard ook niet in z'n hoofd halen, want 1 telefoontje naar politie en hij kan 't gaan uitleggen op den bureau, en er wordt niet gelachen met vrouwen 'lastigvallen' in dìt land, zo laks als in den BelZiek zijn ze hier niet. Er is hier maar 1 soort die die fratsen 'proberen', en dat zijn van die naffers die in 't zuiden van Frankrijk wonen, en als toerist hierheen komen, dat zijn degene waar ik tegen 'hollaback', mèt succes!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er vanaf wèlke 'allochtonen'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallo mijn beste,dit is den belgique,wéét u wel,een land waarin zulke uitlokkingspraktijken wettelijk niet toegestaan zijn,en de arrestantjes ongetwijfeld luidop "rassiesme" gaan schreeuwen als ze opgepakt zullen worden.... Citaat:
Of wil u dat de bestorming van politiebureaus door boze cultuurverrijkers in dit land een dagdagelijks gegeven gaat worden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die met de meest bloeddorstige ideologie, toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb wensdromen dat ik een spuit met ammoniak in hun bil duw.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is overigens idd geen exclusief probleem voor vrouwen. Ook mannen worden ermee geconfronteerd. Maar vrouwen zijn er wel kwetsbaarder voor. En dat heeft alles met fysieke eigenschappen te maken. Niets met calimerogedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat noch PVDD noch Mohammed of Milan na twintig jaar op TV moeten horen dat je het in feite niet leuk vond. wat jij daar selectief aan vindt is me een raadsel
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik roep op tot het volgende: alle discussie en argumentatie met de sujetten in kwestie te staken teneinde hen geen aanleiding te bieden om hun meningen te verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
En wat betreft mijn uitspraak over het zuiden van Europa: ga je nu beweren dat daar geen machistische cultuur heerst? Of dat vrouwen daar niet vaker dan hier worden nagefloten, aangesproken,...(en dat is toch wel waar het gros van de feiten over gaat hoor, bekijk anders het filmpje nog eens dat met de verborgen camera werd opgenomen... hoe vaak hoor jij daar hoer roepen)? Of dat daar geen aanrandingen of verkrachtingen - ook door autochtonen - voorkomen? Dan heb je mij zeker geen lessen te leren over morele eerlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op straat van autochtonen nog NOOIT last gehad.
En op verlof in de Canarische eilanden riepen ze me "guapa" na (knappe). Dit stoorde me langs geen kanten. In Tunesië echter liep er een oude geilaard achter me in mijn achterwerk te knijpen. Dit stoorde me weldegelijk. maar dat is dan weer racistisch zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2012 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over uw morele eerlijkheid, natuurlijk is het prima dat een initiatief alle vormen van seksuele agressie wil aanpakken, maar vdat veranderd niets, geen lor, nada aan de realiteit dat sommige groepen, omwille van de opvatting dat het gedrag van vrouwen bepalend is voor hun seksueel handelen, veel agressiever zijn naar vrouwen dan alle andere groepen. Uw opmerking over het Zuiden is in die zin dan ook totaal naast de kwestie, het gaat niet over fluiten naar vrouwen op straat, of zelf niet op proberen aan te spreken ( wat ook niet schering of inslag is in Spanje, Frankrijk of Italie, welk " Zuiden " bedoeld u eigenlijk??) maar regelrechte verbale en fysieke agressie naar vrouwen die beledigend, intimiderend, en bijzonder storend is. Dat er verkrachtingen, seksueel geweld in alle sociale klasse voorkomen werd al bevestigd, u valt dus in verhaling, dat argument veranderd niets aan het gegeven dat de ene groep veel agressiever is naar vrouwen dan anderen. U wilt daarover de mond snoeren met nonargumenten, liefst zou u beweren dat het discriminatie is of racisme, maar die houding zet bij niemand nog zoden aan de dijk, mensen durven problemen erkennen, gelukkig maar want dan kun je oplossingen zoeken, u bent duidelijk nog niet zover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Banneling
|
![]() "Nu" niet meer volgens een vroegere post van jou heb ik ergens gelezen. Of was dat iemand anders ?
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik denk dat ik me eens ga verkleden als vrouwelijke sexy babe en eens een wandelingetje in Brussel ga maken met 2 bodyguards. 1 een paar meter voor mij en 1 een paar meter achter mij zodat het niet opvalt. Ook misschien best eerst de ambulance(s) al bellen om het bosje neergeklopte individuen ineens af te voeren. |
||
![]() |
![]() |