![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2101 |
Banneling
|
![]() De wetenschap heeft niet altijd gelijk, en Paulus heeft in elk geval het recht om zijn mening daarover te verkondigen.
Laatst gewijzigd door Albrecht : 26 juli 2011 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() correcter zou zijn, een consensus is geen vaststaand gegeven, net zoals 100% zekerheid in wetenschappen utopisch is. Feit is dat op basis van de huidige wetenschappelijke inzichten een consensus is bereikt, en daar doen we het mee.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#2103 |
|
![]() Dus ook u vindt het prima dat het onmondige en rechteloze adoptiekind (het ene wel en het andere niet) een vader of een moeder wordt ontzegd op basis van een "consensus", een "manifest", een "wet", een "verdrag"?
![]() |
#2104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2105 |
|
![]() niet echt, aangezien in die periode je niet echt kunt spreken van wetenschappelijk onderzoek zoals we die nu kennen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 |
|
![]() niet hypocriet doen fieseler. Als je consequent zou zijn zou je ook staan te pleiten voor adoptie voorbehouden voor koppels waar de vader werkt en de moeder zou thuisblijven. Dat doe je niet
![]() |
![]() |
![]() |
#2107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2108 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik begrijp dat de sossen geilen op vader op den dop en moeder op de ziekenkas...maar dat consequentie noemen?
![]() |
![]() |
#2109 |
Minister-President
|
![]() Right back at ya. Het enige wat u wil, is homo's segregeren, waarbij u deze discussie als breekijzer gebruikt. U wil niet het beste voor kinderen, u wil enkel het slechtste voor homo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 |
|
![]() Toch wel hoor...ook toen moest je vooreerst een bewijs van "politieke correctheid" afleggen eer je een leerstoel kon krijgen.
![]() |
#2111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien dit boek eens lezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2112 |
Minister-President
|
![]() Hoe wil je trouwens bepalen wat "het beste" is voor het kind, als wetenschap daar niet voor gebruikt mag worden? De wetenschappelijke methode is zowat de enige manier die we hebben om dergelijke dingen te bepalen, en de wetenschap geeft u ongelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2113 | |
|
![]() Citaat:
U, en met u uw ganse homofiele holebilobby, zijn zo verblind door haat tav andersdenkenden dat u geeneens inziet dat hetgeen het beste is voor het onmondige en zwakke adoptiekind ook het beste is voor de homo's. Door het feit dat u zich steeds achter een hoop gekrijs wegsteekt vergeet u na te denken over de rechten die wij verplicht zijn te geven aan de minst weerbaren in onze samenleving. Dat de holebi's daar nu een uitzondering willen op maken en zich, enkel omdat zij een andere sexuele voorkeur hebben, het recht voorbehouden om adoptiekinderen te beroven van één van hun meest basale rechten is gewoon weerzinwekkend en maakt hun andere en meer gejustifieerde eisen voor gelijkberechtiging zeer verdacht. Volgens de mij bekende cijfers zijn +/-10% van de mensen holebi. Dit wil zeggen dat 10% van de adoptiekinderen holebi zijn/worden. Ook die boelekes moeten worden beschermd en hebben recht op en een vader en een moeder. Voor mij zijn álle kinderen gelijkwaardig E. U daarentegen steunt een wet die beslist dat één kind een vader én moeder mag hebben en een ander kind niet. Maar of topic: Denkt u nu echt dat deze wet de holebi's een gunst bewijst? Hoe kwetsbaar en verdacht worden hun legitieme eisen als de echte homofoben (en ik heb het op de homofoben hé en niet het onderwerp van uw loos gekrijs tav mensen met een andere mening) die holebi's kunnen confronteren met het onrecht als gevolg van deze wet?
![]() |
![]() |
#2114 |
|
![]() Dus volgens u is de stelling dat een vader meer is dan geen vader en een moeder meer is dan geen moeder niet wetenschappelijk te bewijzen?
![]() |
#2115 |
Minister-President
|
![]() Dat is niet de discussie... de vraag is of zowel een vader als een moeder hebben noodzakelijk is. De wetenschap is daar duidelijk over: het maakt niet uit. Maw zowel een vader als een moeder hebben is GEEN recht aangezien het absoluut niets uitmaakt. DAT kan wetenschappelijk bepaald worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2116 | |
|
![]() Citaat:
Medelijden en afkeer eerder.
![]() |
![]() |
#2117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag was niet aan mij gericht, maar ik ga er niettemin op antwoorden: ja.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 juli 2011 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja? Wanneer bestond er ooit een consensus over het creationisme, pray tell?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2119 | ||
|
![]() Citaat:
En het ontbreken van enige consequentie in uw argumentatie wordt nu wel duidelijk. Dat gezwans rond "het beste voor die arme weerloze onschuldige adoptabele kinderen" wordt op den duur lachwekkend. Ik herhaal wat ik ook al aan Paulus heb gevraagd: Citaat:
Blijf je hypocriet verderlullen of ben je tenminste zo consequent? Wat wordt het fieseler?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2120 |
Minister
|
![]() uw excuus?
|
![]() |
![]() |