![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo was er ooit een wetenschappelijke consensus dat de wereld plat was. Wetenschappers zoals Galileo Galilei werden streng vervolgd en gestraft als zij zich niet bij deze consensus wilden neerleggen... ... tot de vloot van Magellaan rond de wereld voer. Ieder zijn waarheid natuurlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2383 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Punt 2: Dat was geen wetenschappelijke consensus omdat de wetenschappelijke methode nog niet bestond. En vervolging en bestraffing is GEEN onderdeel van de wetenschappelijke methode Punt 3: Wat natuurlijk een mythe is, de Grieken hadden al duizend jaar voor Magellaan de omtrek van de wereld berekend.
![]() |
![]() |
#2384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2385 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 17 september 2011 om 18:09. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2386 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik had moeten schrijven "Die artikels zijn even irrelevant en hebben even weinig waarde als die van u". ![]()
![]() |
![]() |
#2387 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2389 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geaardheid van de ouders heeft geen negatieve invloed op de kwaliteit van de opvoeding, als we individuele gevallen uitsluiten, waaruit het tegenovergestelde blijkt. Dat klopt natuurlijk als een bus. Maar dat lijkt mij toch een concluderen waarbij selectieve blindheid, zeg maar bewuste subjectiviteit, de waarheid verdoezelen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2390 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2391 |
|
![]() Nee, ook dat is een drogredenering.
![]() |
#2392 | |
|
![]() Citaat:
Maar hij begrijpt het niet.
![]() |
![]() |
#2393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga niet zeggen wanneer het ook bij homoseksuele ouders gebeurd: "Ja maar ja, dat gebeurt bij hetero-ouders ook hé?!" alsof dat ook maar iets zou kunnen goedpraten. En jullie doen dat wel. Wat ik wel doe, is de eerder aangehaalde stelling pro homoadoptie,; nl dat de geaardheid van de ouders geen negatieve invloed kan hebben op de kwaliteit van de opvoeding, onderuit halen met dit voorbeeld uit de praktijk. Het is overduidelijk dat er een verband bestaat tussen de aard van de misbehandeling en de problematiek van de ouders. Het gaat hier niet over "slagen krijgen" of "verwaarlozing" of 'onveilige toestanden' enz... Neen, het gaat hier over homoseksuele ouders met die worstelen met een identiteitsprobleem; meer bepaald hun geslacht en een kind dat met 'tegengeslachtelijke kledij' op het internet wordt ten toon gesteld. Je kunt nu natuurlijk blijven ontkennen, dat er een verband is tussen de aard van de misdaad en de geaardheid van de ouders, maar ik vrees dat je net zo goed kan volhouden dat water niet nat is denk ik. En de Australische autoriteiten vonden dat blijkbaar ook gezien zij én de foto's én het kind daar weghaalden. Maar geen nood. Effect vond de foto's niet zo erg, zegt hij. Wel dat hij deze dan eens toont; dat zou al veel verduidelijken denk ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 september 2011 om 05:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2396 | ||
|
![]() Citaat:
Ge haalt 1 geval waarbij een foto wordt geplaatst aan om in een poging aan te tonen dat de geaardheid van de ouders een negatieve invloed kan hebben op de kwaliteit van de opvoeding. Terwijl ge honderden gevallen van kindermishandeling en moord bij hetero's negeert. Waar om probeert ge al die mishandelingen van kinderen door hetero's goed te praten? Wat met de rechten van *die* kinderen? Citaat:
[Paulus mode]Ge kunt nu natuurlijk blijven ontkennen, dat er een verband is tussen de aard van de misdaad en de geaardheid van die mensen, maar ik vrees dat je net zo goed kan volhouden dat water niet nat is denk ik. [/Paulus mode]
![]() |
![]() |
#2397 |
|
![]() Dat is dan weer een stropop, wat ook een drogredenering is.
![]() |
#2398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veroordeel elke vorm van kindermishandeling ongeacht de geaardheid van de ouders. Ik veroordeel elke vorm van kindermishandeling ongeacht de geaardheid van de ouders. Ik veroordeel elke vorm van kindermishandeling ongeacht de geaardheid van de ouders. Ik veroordeel elke vorm van kindermishandeling ongeacht de geaardheid van de ouders. Ik veroordeel elke vorm van kindermishandeling ongeacht de geaardheid van de ouders. Is het in orde nu? Ik wacht anders nog altijd op de eerste persoon uit de pro-adoptie kamp die de daden van de homoseksuele ouders veroordeelt. Intussen al een paar pagina's. Tot nog toe werd het alleen nog maar, genegeerd, geminimaliseerd, weggelachen en zoals jij doet, gezegd: " ja, maar, dat gebeurd bij hetro's ook hoor"..... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 september 2011 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2399 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het probleem is dat ge van een mug een olifant maakt, en dat helpt uw geloofwaardigheid niet. Het enige wat het doet is een beeld van u ophangen van het klampen aan strohalmen, zeker in het zicht van de veel ergere zaken die hetero's met hun kinderen doen.
![]() |
![]() |
#2400 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat je het gebouw had verlaten, paulus. De studie al vergeten en dat u daarna met uw staart tussen de benen bent afgedruipt? Weer daar en verder doen, alsof er niets gebeurd is?
![]() |
![]() |
![]() |