![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn argument is zeer eenvoudig, je kwaliteiten als ouders hebben niets, geen jota, nada te maken met je seksuele voorkeur, wie dat denkt laat blijken last te hebben van vooroordelen, dat mag maar is natuurlijk en gelukkig geen argument tot discriminatie van homo's. Laatst gewijzigd door alice : 3 juli 2011 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#863 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hanlon's razor
![]() |
#864 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwade wil van uwentwege? Dat geloof ik graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nochtans niet zo moeilijk: moeder = vrouw. Vader = man.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 juli 2011 om 17:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gebeurt, het kan, dus hoe is het dan tegen de natuur?
Het gebeurt, het is natuurlijk. De mens boven de natuur plaatsen (mens kan handelen tegen de natuur bijvoorbeeld) is religieus, en het resulteert in ongerijmdheid. De mens met de natuur laten verenigen, is seculier, en dus ook een probleem omdat het ook inconsistent is met het feit dat wij criminelen veroordelen terwijl criminaliteit toevalverdomme genetisch wordt bepaald. De oplossing is de mens monodualistisch proberen te begrijpen, religieus-seculier, en zo ga je een beter inzicht hebben in relatie tussen pakweg "mens met wil" en "mensnatuur". Voor meer info raad ik u aan om het boek van Alija Izetbegovic in mijn OT te gaan lezen voor het verschil tussen religieus, seculier en islamitisch denken te kunnen begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Minister
|
![]() ... en als we dit niet vinden dan mogen deze weeskinderen fluiten, of ze nu in de prostitutie belanden of niet, wij gunnen geen enkel liefdevol holibie koppel een kind. M.a.w, deze kinderen interesseert hun geen ballen.
![]() |
#870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hen dan ook nooit om het belang van het kind te doen geweest. Dat is slechts een schaamlapje om hun homofobie te verdoezelen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Minister
|
![]() Natuurlijk niet. Ik bespaar U de moeite.
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 3 juli 2011 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het beste niet mogelijk is, nemen we genoegen met een valabel alternatief. Citaat:
Beter in een gezin (mf/mm/ff) dan in een voorziening Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Minister
|
![]() Uiteraard, weeskinderen die in de prostitutie belanden interesseert U geen bal, daar gaat het U zelfs niet om. Waar het U wel om gaat is uw versluierde haat tegen homoseksualiteit, idd heer Paulus U bent een homofoob pur sang.
![]() |
#878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Zij maken een welbewuste keuze. - Zij zijn vaak twee verdieners die ook materieel goed voor kinderen kunnen zorgen. - Hun keuze komt niet onder druk wanneer er toch eigen kinderen zouden komen. |
|
![]() |
![]() |