![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah! De al-wat-je-zegt-ben-je-zelf-repliek... Dat was alweer even geleden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe leuk...
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als argument om homo's niet als gelijkwaardige ouders te zien is dit dan ook echt een giller hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel hetero als homo kan een rotouder of een goede ouder zijn. Verzorging geven, aandacht geven,....; ik zie geen enkel aanwijsbaar verband met sexuele voorkeur.
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer we het belang van het kind voorop stellen gaan we op zoek naar wat het meest wenselijk is voor het kind. Het gaat er niet om "wat ook wel goed is", maar wat "het beste is" voor het kind. In uw redenatie zitten de kinderen in een "voorziening" ook wel goed.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een opvoeding in een gezin van twee homoseksuele mannen is a priori slechter dan een weeshuis in Niger of een gesticht in Roemenië?
![]() |
![]() |
#854 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals,.... Wanneer we het belang van het kind voorop stellen gaan we op zoek naar wat het meest wenselijk is voor het kind. Het gaat er niet om "wat ook wel goed is", maar wat "het beste is" voor het kind. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bepaalde homo presentator van op TV komt daarbij in gedachten op, de procureur wil hem in de gevangenis wegens pedofillie. Mag die dan ook kinderen adopteren? Het is nochtans een homo?
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je zelf ècht de idiotie van die uitlating niet in? Of is het kwade wil? Ik gok eerlijk gezegd op het laatste...
![]() |
![]() |