![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ach ja, stom van mij, als het je niet uitkomt dan kan de wetenschap een eind ophoepelen.
![]() |
![]() |
#1342 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1343 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U kent niet mijn mening, noch waarop ze is gebaseerd, noch waarop de mening van deskundigen is gebaseerd die tegen zijn..... of:... Wie laat zich hier leiden door vooroordelen? Ik alvast niet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2011 om 15:48. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 |
Staatssecretaris
|
![]() Paulus, als je in de wetenschap serieus genomen wilt worden (aka als je wil dat mensen denken dat een gefundeerde mening hebt), dan moet je dat hard kunnen maken met onderzoek.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 12 juli 2011 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees eens wat ik zeg ipv je te laten leiden door je vooroordelen over mijn persoon. Dat is nodig als je ernstig wil genomen worden in een discussie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1347 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1348 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het zou me trouwens verbazen als u ook maar iets van de wetenschap afwist.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 12 juli 2011 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moet je een studie hebben over de zon om te geloven dat zij licht geeft? Een beetje ernstig aub. Enfin, toch blij dat u, zij het dan wel onrechtsreeks, toegeeft de argumentatie van de tegenstanders niet te kennen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook niemand die dat beweert. Waar op dit forum leest u ergens dat homofielen geen kinderen kunnen opvoeden als ik vragen mag? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Leuk dan kan je me doorverwijzen naar een artikel waarin ze verwijzen naar studies of naar een studie zelf?
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1352 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik had het in die kleine post over rolmodellen en seksuele identiteit. Je vraag volgt niet op de inhoud.
![]() |
#1353 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Theoretisch een mooie discussie .. het probleem is echter aan het verdwijnen, zoals adoptie nin zijn geheel aan het verdwijnen is. De zgn. "donorlanden" kunnen hoe langer hoe vaker voor "binnenlandse adoptie" zorgen (een kindje uit bv. China of Brazilië heeft intussen een wachttijd van 12 jaar. De meeste donorlanden sluiten Homo's en Lesbo's gewoon uit
(wat misschien onmenselijk is, maar het is gewoon hun soeverein recht). Dat Homo's en Lesbo's moeten kunnen adopteren spreekt vanzelf : vooral in het geval van de adoptie van kinderen van hun partner is dit zeer belangrijk. Maar in het algemeen geldt nu praktisch dat adoptie voor heterokoppels reeds buitengowoon problematisch is en voor Holebikoppels nog extremer moeilijk. Indien men alle psychiatrische en sociale onbderzoeken eer nog eens bij telt, is het element "holebi" zijn echt te verwaarlozen : deze mensen zijn niet beter of slechter dan andere : maar iedereen is niet uitverkoren om te "mogen" adopteren & dan moet er nog aanbod zijn ....
![]() |
#1354 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als u dat kunt lezen, vraag je toch niet dat ik eens zou bewijzen aan de hand van één of andere studie, hoe mijn en uw mening zou weerlegd worden? Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn ook heterokoppels met een kinderwens, slachtoffer van. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 |
Staatssecretaris
|
![]() Natuurlijk hebben rolmodellen een invloed, dat heb ik ook niet gezegd, de vraag is of de traditionele rolmodellen en rolpatronen de enige goede (of de beste) zijn.
![]() |
#1358 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Dan kan u me zeker doorverwijzen.
Citaat:
Als u werkelijk dacht dat holebi-koppels geen slechtere ouders zouden zijn en hun kinderen dus even goed of beter kunnen opvoeden dan hetero-koppels dan zou u ook geen probleem mogen hebben met adoptie door holebi's. Citaat:
![]() |
![]() |
#1359 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Kijk vanavond maar eens naar het nieuws...wedden dat ze daar een paar "wetenschappers" laten opdraven om te bewijzen dat Bart De Wever zijn beloftes moet inslikken? En zolang u mij niet kunt bewijzen dat een vader een moeder is (en vice versa) kan u onmogelijk de steling ontkrachten dat een homokoppel het adoptiekind depriveert van één van beiden.
![]() |
![]() |
#1360 | |
|
![]() Citaat:
Toch gaan we er met z'n allen gewoon van uit dat die mensen fout zijn, gezien er een consensus is.
![]() |