![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....54#post5553854 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 |
Minister-President
|
![]() U vergist zich. Fieseler kan zijn standpunt niet hard maken, bijgevolg liegt hij. De bewijslast ligt bij de persoon die wil discrimineren, niet bij de gediscrimineerde.
Zolang Fieseler geen geldige argumenten aandraagt win ik per definitie de discussie, mijn standpunt is immers niet kwetsend, noch voor de holebi's, noch voor het kind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft de vraag naar de relevantie met mijn vraag aan J.B. Hood om eens de onzin te duiden waar hij het over heeft... Geen duiding dus. Iets verblind door je eigen vooroordeel, denk ik. Vandaar dat er geen duiding komt, ook al wordt er zo naar gevraagd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U maakt niet hard dat Fieseler onbestaande rechten zou misbruiken om kinderen een liefdevol gezin te ontzeggen. Ik vind dat een zware en valse beschuldiging. Schandalig zelfs. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
U durft dan nog in dezelfde discussie dan nog eens de eeuwige "homo-calimero discriminatie" bovenhalen Ik denk niet dat u die rechtloze adoptiekinderen echt haat. Neen, het is veel erger. De discriminatie van adoptiekinderen kan u gewoon niet schelen. Om op een goed blaadje te staan bij de eeuwig gediscrimineerde homo lobby wenst u met de desiderata van het onmondige kind geeneens rekening te houden. Citaat:
Er is nooit een discussie geweest. Vanaf het ogenblik dat uw lobby is begonnen met het voor de hand liggende gekrijs over Citaat:
De wanhopige: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1244 gevolgd door de legume met zijn poging om van egoïsme een deugd te maken... Dus vriend: U heeft een discussie gewonnen die er nooit is geweest. U zal bij uw homolobby getrakteerd worden op schouderklopjes en wie weet wat voor lekkers. Het adoptiekind staat ondertussen in de kou...maar dat mag de pret uiteraard niet drukken in uw milieu niwaar...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 juli 2011 om 20:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo normaal is homoseks |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1327 | |
|
![]() Citaat:
Talloze studies tonen aan dat dit nonsens is.
![]() |
![]() |
#1328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat je jezelf blijft herhalen. Je doet maar hoor.... Maar ik zie geen duiding naar de onzin in deze thread die J.B Good zou kunnen bedoeld hebben. U kunt net zo goed verwijzen naar uitspraken van de Paus als je dat wil. Ook hij heeft niks gepost in deze thread. Geen duiding dus. Noch enige relavantie naar de vraag die ik stel aan J. B Good. Misschien toch eens nadenken of u inderdaad niet verblind bent door uw eigen vooroordeel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;5554756]
Citaat:
U DISCRIMINEERT HOMO's EN MISBRUIKT KINDEREN DOOR TE STELLEN DAT WANNEER ER WORDT OPGEVOED DOOR HOMO's IETS VAN HET KIND WORDT AFGEPAKT. DAT IS GEEN "HOMO CALIMERO DISCRIMINATIE" MAAR DISCRIMINATIE,NIETS MEER OF MINDER. Wat moet ik me voorstellen bij uw vreemde opmerkingen over lekkers wat volgens u een homolobby zou uitdelen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=alice;5554930]
Citaat:
Deskundigen zijn het onder elkaar oneens of de geaardheid van de ouders een invloed heeft op de kwaliteit van opvoeding. Als ik u 10 (tien) gerenomeerde deskundigen geef die menen én verdedigen dat een kind beter af is met een vader én een moeder ipv twee vaders of twee moeders, herzie jij dan je mening?... .... of blijf je vasthouden aan de idee dat het allemaal geen kwaad kan ongeacht dat deskundigen het daarover oneens zijn? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juli 2011 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie dat ge uzelf blijft herhalen. Ge doet maar hoor.... Feit is en blijft dat er een consensus is dat er geen verschil is in de kwaliteit. Iets wat ge trouwens een aantal pagina's geleden al hebt toegegeven. En ja, er zijn er inderdaad die stellen dat de aarde plat is ![]()
![]() |
![]() |
#1332 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1020
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 juli 2011 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 |
|
![]() [quote]Ja...ik weet het...een vader is een moeder en een moeder is een vader want er zijn conventies en verdragen die dat hebben afgesproken en er zijn studies die dat bewijzen...yes yes...
![]()
![]() |
#1334 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u daar geen rekening mee wil houden en zo onnodige risico's wil lopen met het welzijn van kinderen dan is dat uw goed recht. Maar het is evenzeer mijn recht op dat niet te doen en op veilig te spelen. Zeker als het om kinderen gaat. Citaat:
Maar 't zal niet gaan vrees ik. Dat heb je nu eenmaal met drogredens. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof je dit zelf? Bewijs het dan eens? Heb je weet van een onderzoek over paren van een gelijk geslacht die een negatief effect op kinderen zouden hebben? Veel homoseksuele koppels zijn zelfs beter in staat om kinderen een goede opvoeding te geven, veel homoseksuele paren gaan meer liefde, genegenheid en aandacht aan een kind geven dan een hetero paar. Homoseksuele koppels de opvoeding van een kind toevertrouwen is nog steeds een "nieuw idee" en er zijn veel gelovige mensen die zich verzetten tegen het idee. Naar mijn gedacht zijn ze door het geloof te kortzichtig, en mogelijk niet in staat om er een eigen mening over te vormen. Een eigen mening gebaseerd op feiten en niet op vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Paulus;5554952]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1338 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Scientific consensus is the collective judgment, position, and opinion of the community of scientists in a particular field of study. Consensus implies general agreement, though not necessarily unanimity. Scientific consensus is not by itself a scientific argument, and it is not part of the scientific method. Nevertheless, consensus may be based on both scientific arguments and the scientific method. Consensus is normally achieved through communication at conferences, the publication process, replication (reproducible results by others) and peer review. These lead to a situation in which those within the discipline can often recognize such a consensus where it exists, but communicating to outsiders that consensus has been reached can be difficult, because the 'normal' debates through which science progresses may seem to outsiders as contestation. On occasion, scientific institutes issue position statements intended to communicate a summary of the science from the "inside" to the "outside" of the scientific community. In cases where there is little controversy regarding the subject under study, establishing what the consensus is can be quite straightforward. Scientific consensus may be invoked in popular or political debate on subjects that are controversial within the public sphere but which may not be controversial within the scientific community, such as evolution or the claimed linkage of MMR vaccinations and autism. Ik heb u al links gegeven naar position statements van drie vrij grote nationale instituten (Amerikaans, Canadees en Australisch) en er zijn er nog ![]() Rarely is there as much consensus in any area of social science as in the case of gay parenting, which is why the American Academy of Pediatrics and all of the major professional organizations with expertise in child welfare have issued reports and resolutions in support of gay and lesbian parental rights Op dit moment worden er zo'n 300 000 kinderen opgevoed door holebi's in Amerika alleen al, tel daar dan nog eens de personen bij die al opgegroeid zijn en enig negatief effect zou overweldigend duidelijk moeten zijn. Gregory Harek zegt het ook met zoveel woorden: "If gay, lesbian, or bisexual parents were inherently less capable than otherwise comparable heterosexual parents, their children would evidence problems regardless of the type of sample. This pattern clearly has not been observed. Given the consistent failures in this research literature to disprove the null hypothesis, the burden of empirical proof is on those who argue that the children of sexual minority parents fare worse than the children of heterosexual parents." Paulus, er is met uw mening rekening gehouden, ze is meermaals onderzocht en iedere keer bleek dat ze ongefundeerd was. Gebaseerd op vooroordelen en gedateerde opvattingen.
![]() |
![]() |
#1339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer het nog een keer.... Als ik u 10 (tien) gerenomeerde deskundigen geef die menen én verdedigen dat een kind beter af is met een vader én een moeder ipv twee vaders of twee moeders, herzie jij dan je mening?... .... of blijf je vasthouden aan de idee dat het allemaal geen kwaad kan ongeacht dat deskundigen het daarover oneens zijn? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2011 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.encyclo.nl/begrip/consensus Dat anderen daar een andere betekenis aan geven doet hiert niks ter zake. Feit is dat bijlange niet alle deskundigen het erover eens zijn dat homoseksuele ouders het beste is wat we kunnen bieden aan adoptiekinderen. Heel wat deskundigen denken dat het beter is dat een kind én een vader én een moeder heeft en funderen deze mening ook grondig. Niemand die beweert dat homofielen geen kinderen kunnen opvoeden of kinderen die opgevoed zijn door homofielen, daar iets van over zouden houden of zo... Ook ik niet. Daar gaat het mij ook niet om. Het gaat erom wat het best mogelijke is wat we aan het kind zonder ouders kunnen bieden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juli 2011 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |