![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook niemand die dat tegenspreekt. Niemand hier beweert dat homostellen geen kinderen kunnen opvoeden. Ga al mijn postings maar na. Het gaat over of een homofiele ouders "het best mogelijke" is wat wij aan adoptabele kinderen kunnen bieden. En daar is weldegelijk discussie over. Dat zeggen zelfs de links die door het pro-kamp worden aangeboden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het pro kamp geeft me zo immers de pap in de mond. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie: Adoptiekinderen voor homo's ? JA
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mvr Stroecken is al een mooi begin, kan je me nu ook de studies geven waarop zij haar mening baseert? (of "fundeert", snap je ![]()
![]() |
![]() |
#1808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 |
Minister
|
![]() Ik bengel nog in het midden Raf. Ik dacht een oordeel te hebben, maar wankel weer naar de twijfel.
Het is inderdaad beter een kind in een liefdevol gezin te plaatsen dan het in een oorlogsgebied laten verhongeren bv. Toch heb ik nog niets gelezen dat mij over de sloot heen trekt, Paulus komt wel aardig dicht. En ik betreur het dan ten zeerste dat jullie dat openhouden en zijn persoon aanspreken. Daarmee laat je een hele argumentatie open waar hij -denk ik- toch tijd en moeite heeft in gestoken. Ik zeg het U nogmaals: We hebben van een achtjarige mogen horen hoe vaak hij nog knuffels kreeg. Moet een achtjarige echt nog "versmacht" worden van liefde? Of mag dat ventje al wat op avontuur gaan en man worden verdekke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1811 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik zei: Het is ook niet Amerikaans, maar Canadees. Niet dat dit belangrijk is, maar wie het gelezen heeft, weet het. Dat lijkt me wat anders dan doen alsof jullie allemaal dachten dat het om een Amerikaans onderzoek zou gaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mag ik een linkje naar de geplande onderzoeken? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 juli 2011 om 12:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet dat een of ander argument voorstellen? Het is me niet duidelijk welk punt je hier probeert te maken... Zijn er geen biologische vaders en moeders die hun kinderen versmachten? Mag een achtjarig jongetje niet geknuffeld worden door zijn vader? Heb je hetzelfde "probleem" als een achtjarig meisje geknuffeld wordt door haar vader (of moeder)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik acht het niet onverstandig om bij gebrek aan kennis in bepaalde specialiteiten me te laten bijstaan door deskundigen in een bepaald gebied, voor het vormen van mijn oordeel. En ik zie dat deskundigen het oneens zijn onder elkaar. Ik voel me dan ook niet geroepen om aan dat debat op academisch niveau deel te gaan nemen met mijn beperkte kennis daarover, maar ik durf wel besluiten dat zo lang er discussie is, we best geen risico's nemen met het welzijn van kinderen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 |
Minister-President
|
![]() Paulus, je zegt dat de zwaartekracht volgens de wet van Newton 100% een feit is........... Om je wetenschappelijke onkunde aan te tonen hoef ik je enkel te verwijzen naar Einstein.
Verder probeer je te zeggen dat er een "risico" is van 1 op de 20. Dit is niet waar, wanneer er meerdere onderzoeken zijn met een waarschijnlijkheid van 95% dan vermindert dit risico zienderogen. Dat noemt men statistiek, iets waar gij duidelijk geen kaas van hebt gegeten. Als laatste... "het best mogelijke" is iets zeer abstracts. Zelfs hetero ouders zijn nooit "het best mogelijke". Er is altijd wel iets dat schort. Uit onderzoek blijkt dat het geslacht van de ouders zo onbelangrijk is, dat er altijd wel andere factoren zijn die primeren. Vanaf dat de holebi's 1 euro meer hebben dan het heterokoppel is het holebikoppel by default "het best mogelijke". Ik wil ook nog eens rap vragen waarom gij constant hamert om homo's. U impliceert dat lesbiënnes wel kinderen zouden mogen adopteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Neen, natuurlijk niet, de fout wordt aangetoond en het onderzoek verworpen. Citaat:
![]() |
![]() |
#1818 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn kind is 3 jaar en krijgt nog veel knuffels, maar ze begint toch op een punt te komen dat ze haar eigen ik ontwikkeld. Ik knuffel die dus lang niet meer zoveel als toen ze 1 of 2 was, simpelweg omdat ze dat zelf wenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan dat niet eerst bij homo's stellen en dan bij hetero's. Je kan dus moeilijk vergelijken. Ik ben ervan overtuigd dat homo's het kunnen. Maar zijn de kinderen daarom beter af als bij een heterokoppel? Ik heb dan ook niet de beste ervaringen met de "vrouwen" in homokoppels. Ik vind ze te soft om kinderen op te voeden. De wereld is bikkelhard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |