![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet met sex , blijkbaar was ge al vroeg geopsedeerd door homosex , er zit dus weldegelijk iets fout in uw ontwikkeling en opvoeding . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe meer ik onzin lees in de trand van "de natuur heeft dat gepland", "het is die en die bedoeling van de natuur", hoe meer ik een verdoken creationistsich denken vermoed. Citaat:
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sex is een drift , een drift om ons voort te planten en dat kan je niet door in de anus van een andere man te neuken . dat weet iedere jongen , nog voor zijn eerste zaadlozing . Dus is homosexualiteit een tegennatuurlijke houding . Dat onze beschaving geleid heeft om sex ook te gaan beoefenen als genot met je partner en niet louter enkel om voort te planten , is enkel maar toe te juichen en heel fijn , maar dat veranders niets aan ja of nee tegen homosexualiteit . Het feit is dat homosexualiteit enkel toeneemt door een overdreven perverte publiciteits mentaliteit van rukkers die graag in de belangstelling staan . En zeker niet omdat zij de exploitanten zijn van de revolutionaire natuur beoefeners die zich superieur aan hetero's gaan gedragen . Trouwens , ik vind de puber versie homosexualiteit heel normaal tot je 14 of 15 , als ontdekking om samen met een vriendje even af te rukken , maar eens dat ding werk wordt de nieuwsgierigheid naar het andere geslacht de natuurlijke drift . En Bovendien , vind ik homosexualiteit bij vrouwen veel natuurlijker , omdat vrouwen veel complexer in elkaar zitten en veel meer over elkaar en over hun lichaam te leren hebben dan mannen . Menstruatie , zwanger raken , strelen , maagdelijkheid , de sensuele natuurlijke behoefte ontwikkelen is bij meisjes nagenoeg onmogelijk , als je die eerste stappen zet met een jongen die al onmiddelijk met zijn lid in aanslag staat om binnen te dringen . die ontdekkings behoefte is bij meisjes veel complexer en veel intenser , dus dat zij die tijd nemen en zich ontwikkelen is enkel in s'mans voordeel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() Dit bericht en foto werd mij in privé bericht gestuurd door BocxoA-1
Ik vraag met aandrang aan de moderator van dit forum om deze man onmiddelijk te verwijderen en zijn identiteit na te trekken en hem voor eeuwig en altijd van het forum te houden . Geregistreerd: 31 May 2012 Locatie: van perigee naar apogee. Berichten: 366 Hoi! -------------------------------------------------------------------------------- __________________ Bad religion drives out good religion over time. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik blijf erbij dat het beter is zo iemand bij te brengen dat verschillend niet gelijk is aan minderwaardig dan wel over zijn bolleke te aaien en hem wijs te maken dat alles ok is. De ontnuchtering die dan volgt is dubbel zo zwaar. Jammer dat het voor jou of je voorbeeld misgelopen is.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn raad aan het kind zou zijn zich ver van perversie te houden en dat zou het ook zijn moest het kind hetero zijn. Je reacties getuigen eerder van een haatgevoel naar mij toe dan wel van een opinie over de aangegeven stelling in de draad. Heb ik jou ooit iets misdaan misschien? Of is het eerder je onvermogen om met jezelf in het reine te komen dat je dan maar op anderen moet projecteren. In alle geval is enige logica in jou posten ver te zoeken...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 juni 2012 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ga je soms ontkennen dat de meest natuurlijke vorm van menselijk samenleven uiteindelijk het kerngezin (man, vrouw en biologisch eigen kinderen) in een monogame huwelijksrelatie is? En denk je echt dat ik alle mensen die van dat ideaal afwijken ga veroordelen en uitschelden? Ik roep op tot tolerantie, maar laten we ook erkennen dat er zoiets als een norm is, die zowel in de natuur als in de meeste menselijke beschavingen bestaat. Laat ons niet doen alsof homoseksualiteit eigenlijk doodnormaal is. Dat hoeft ook niet, er is ook niemand in de wereld die werkelijk 'perfect normaal' is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Minister-President
|
![]() Jezelf bloot durven geven getuigt in alle geval van meer weerbaarheid dan wild om je heen slagen naar iedereen die een krasje in jouw harnas dreigt te maken...
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister
|
![]() Die bijen hebben dan ook geen amoureus leven en doen ook niet aan seksuele voortplanting. Het nut van hun leven is evolutionair gezien het ondersteunen van de soort als geheel, maar niet direct de procreatie. Ze doen dus niets dat niet volgens de natuurlijke norm is. Ze vervullen de functie, het doel waartoe ze in deze wereld gekomen zijn vanwege moeder natuur.
Laatst gewijzigd door respublica : 8 juni 2012 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een feitelijke vaststelling, geen waardeoordeel. Heel veel vormen van menselijke seksualiteit voldoen niet aan het eigenlijke doel ervan, namelijk de procreatie. Dat ligt echter aan onze cultuur, niet aan onze natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die nooit bang is kan geen held zijn. Dat kan enkel iemand die wel bang is maar die zich niet door die angst laat overheersen. De agressiviteit waarmee jij reageert op het tonen van weerbaarheid door mensen die hun zwakten tonen wekt bij mij de indruk dat net jij geen enkele weerbaarheid bezit en je angstig in je zelfgeschapen cocon terugetrokken hebt... en je niet eens aan jezelf kan toegeven dat dit het geval is. Jij bent degene die hulp nodig heeft vrees ik. En ik vrees ook dat hetgene wat je hier nu doet meer jou verscheurd dan het je forumtegenstanders doet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Merk trouwens op dat iedereen op een bepaald vlakt wel afwijkt van een norm... We zijn allemaal individuen voor iets. Hierin geldt dus ook; wie vrij is van zonden, werpe de eerste steen. Wie mensen bekritiseert of beledigt voor hun abnormaliteit, moet maar eens naar zijn eigen vreemde karaktertrekken kijken. Daarom is tolerantie noodzakelijk. Van tolerantie is echter pas sprake vanaf het moment dat een afwijking van de norm erkend en vervolgens getolereerd wordt." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij bent dus van mening dat mensen die niet foutloos kunnen schrijven geen recht hebben op een mening? *KNIP* Gelieve niet te schelden.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door Akira : 13 juni 2012 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() Dus , mag je stellen dat homosexualiteit of meer ,anale penetratie tegen natuurlijk is .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat denk je hiervan; Homoseks en of anale seks is zoals een nagel in een plank slaan met een schroevendraaier. Het zal wel lukken en misschien vindt je het zelfs leuk maar hoe lang je ook met je schroevendraaier blijft slaan. Een hamer wordt hij niet... Capiche?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Minister-President
|
![]() slaapwel jongens...
00 uur 48 is laat genoeg voor mij...
![]() |
![]() |