Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2010, 22:32   #41
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

nee, die film lijst is gewoon een misverstand. Dat waren titels die ik lukraak van het net geplukt had.

wist ik veel dat het "zulke" films waren
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 22:33   #42
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Bof, die dame moest me op die leeftijd geen cadeaus gegeven hebben. Ze had eerder moeten betalen om me eraf te laten kruipen. 'k was 1 brok razende hormonen.

Maar da's dus 't verschil tussen jongens en meisjes. En blijkbaar niet alleen door de maatschappij en opvoeding. Ik ken geen enkele vorm van maatschappij die ervoor zorgt dat jonge meisjes dezelfde sexdrive hebben als jongens.
Want uiteindelijk, in vergelijking met meisjes van dezelfde leeftijd en culturele achtergrond zijn jonges klinkklare saters.

Nu weet ik dat niet alle jongens dezelfde smaak hebben, en dat er een hoop zijn die niet met een "moederfiguur" willen rondhupsen.

En als opvoeding een minderjarige nymphomane kan "opwekken", dan wil ik dat wel eens op papier zien.
Oud 7 augustus 2010, 22:37   #43
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bof, die dame moest me op die leeftijd geen cadeaus gegeven hebben. Ze had eerder moeten betalen om me eraf te laten kruipen. 'k was 1 brok razende hormonen.

Maar da's dus 't verschil tussen jongens en meisjes. En blijkbaar niet alleen door de maatschappij en opvoeding. Ik ken geen enkele vorm van maatschappij die ervoor zorgt dat jonge meisjes dezelfde sexdrive hebben als jongens.
Want uiteindelijk, in vergelijking met meisjes van dezelfde leeftijd en culturele achtergrond zijn jonges klinkklare saters.

Nu weet ik dat niet alle jongens dezelfde smaak hebben, en dat er een hoop zijn die niet met een "moederfiguur" willen rondhupsen.

En als opvoeding een minderjarige nymphomane kan "opwekken", dan wil ik dat wel eens op papier zien.
Dat is wel degelijk cultuurgebonden. Nooit als 16-jarige naar een camping geweest met veel Engelse meisjes? En voor elke 15-jarige die gepijpt wordt in de fietsenkelder, moet er ook een 15-jarige pijpster zijn. Nu is het wel zo dat over het algemeen mannen hun seksueel hoogtepunt bereiken rond hun 18de en vrouwen rond hun 30ste.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 22:42   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik zou discussies met jou over meisjes en hun ontmaagding ernstig nemen als je dat lijstje met je lievelingsfilms nooit had gegeven.
Bof, het is een doorsnee filmlijst om te ontvangen op mijn spam-emailadres.

Niks speciaals an sich.
Vieze vaders vozen vruchtbare dochters bijvoorbeeld, waarbij in effect acteurs en actrisses alleen de ogenschijnlijke gelijkenissen en ongeveer een bruikbaar leeftijdsverschil hebben. Garantie dat het geen slecht verkopende/bekeken/berukte film gaat worden? Als ie al niet bestaat.

Met als premisse dat het volledig vrijwillig is, is de eerste keer voor een jongen is een verademing. "Joepie, laat ons ervoor gaan"

Voor een meisje spelen er nog een hoop andere factoren mee. Zelfs al kennen ze niks van de effecten , zelfs al zien ze de man/jongen/meisje/vrouw heel graag, toch hebben deze meisjes een twijfel.
Oud 7 augustus 2010, 22:44   #45
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is wel degelijk cultuurgebonden. Nooit als 16-jarige naar een camping geweest met veel Engelse meisjes? En voor elke 15-jarige die gepijpt wordt in de fietsenkelder, moet er ook een 15-jarige pijpster zijn. Nu is het wel zo dat over het algemeen mannen hun seksueel hoogtepunt bereiken rond hun 18de en vrouwen rond hun 30ste.
Engelse mensen, maakt niet, zowel mannen als vrouwen, zijn op gebied van sex echt ranzig. Van zodra ze zich kunnen "uitleven", worden het echte varkens.

Op campings ben ik niet geweest maar ik heb ze bezig gezien in toeristische kuststeden en badplaatsen.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 22:45   #46
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Godver, welke camping was dat.....
Eneuh, volgens de krantenroddels kost het je gewoon een geladen simkaart.

Mare, je begint hier af te wijken nietwaar. De vraag is,

Waarom krijgen we in deze tread zo weinig afkeurende reacties van echte mannen, terwijl diezelfde "niet afkeurders" in een situatie waar een oudere man minderjarige meisjes zou betalen voor sexuele gunsten de man op zijn minst in de schandpaal zouden willen schoppen.
Oud 7 augustus 2010, 22:46   #47
Steve_M

Standaard

Citaat:
Bof, het is een doorsnee filmlijst om te ontvangen op mijn spam-emailadres.

Niks speciaals an sich.
Vieze vaders vozen vruchtbare dochters bijvoorbeeld, waarbij in effect acteurs en actrisses alleen de ogenschijnlijke gelijkenissen en ongeveer een bruikbaar leeftijdsverschil hebben. Garantie dat het geen slecht verkopende/bekeken/berukte film gaat worden? Als ie al niet bestaat.
Ik denk dat wij het over verschillende filmlijsten hebben. Styllo_ben heeft hier vooral naam gemaakt met zijn lijstje van vrouwenfilms in K&K. Ik verwees daar eigenlijk naar.

Citaat:
Met als premisse dat het volledig vrijwillig is, is de eerste keer voor een jongen is een verademing. "Joepie, laat ons ervoor gaan"

Voor een meisje spelen er nog een hoop andere factoren mee. Zelfs al kennen ze niks van de effecten , zelfs al zien ze de man/jongen/meisje/vrouw heel graag, toch hebben deze meisjes een twijfel.
Ik heb nochtans ook zulke meisjes gekend, met dat "Joepie, laat ons ervoor gaan". Volledig cultureel bepaald. Net zoals die meisjes die wenen na hun ontmaagding. Volgens mij is daar niks hormonaals aan, gewoon de gedachte die de meeste meisjes constant ingeprent wordt: dat hun "maagdelijkheid" iets is om te bewaren, als ware het een object. De man als veroveraar, de vrouw als te veroveren grond.
Oud 7 augustus 2010, 22:47   #48
Steve_M

Standaard

Citaat:
Godver, welke camping was dat.....
Eneuh, volgens de krantenroddels kost het je gewoon een geladen simkaart.

Mare, je begint hier af te wijken nietwaar. De vraag is,

Waarom krijgen we in deze tread zo weinig afkeurende reacties van echte mannen, terwijl diezelfde "niet afkeurders" in een situatie waar een oudere man minderjarige meisjes zou betalen voor sexuele gunsten de man op zijn minst in de schandpaal zouden willen schoppen.
Euh, ik denk dat ik de eerste was (in lichtjes anders bedoelde vorm) om die vraag te stellen in deze draad.
Oud 7 augustus 2010, 22:49   #49
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Engelse mensen, maakt niet, zowel mannen als vrouwen, zijn op gebied van sex echt ranzig. Van zodra ze zich kunnen "uitleven", worden het echte varkens.

Op campings ben ik niet geweest maar ik heb ze bezig gezien in toeristische kuststeden en badplaatsen.
Tja, ik ben regelmatig op pad met Engelsen, , Welsch en Scotts.

Uitgezonderd het feit dat 1 van de dochters van een nochtans harde, maar rechtvaardige vader zich nogal hoerig mocht kleden op jonge leeftijd ( 11 jaar, de jongedame is nu 20, verloofd, en bij mijn weten nog nooit zwanger geweest..), is de groep van Engelsen dat ik ken helemaal niet zo ranzig.

'k moet wel toegeven, 't 2 rare groepen. Groep 1 zijn LARP'ers, Groep 2 zijn Roboteers. 2 groepen die fantasie en kennis in voldoende hoeveelheden hebben.
Oud 7 augustus 2010, 22:51   #50
Steve_M

Standaard

Citaat:
Tja, ik ben regelmatig op pad met Engelsen, , Welsch en Scotts.

Uitgezonderd het feit dat 1 van de dochters van een nochtans harde, maar rechtvaardige vader zich nogal hoerig mocht kleden op jonge leeftijd ( 11 jaar, de jongedame is nu 20, verloofd, en bij mijn weten nog nooit zwanger geweest..), is de groep van Engelsen dat ik ken helemaal niet zo ranzig.

'k moet wel toegeven, 't 2 rare groepen. Groep 1 zijn LARP'ers, Groep 2 zijn Roboteers. 2 groepen die fantasie en kennis in voldoende hoeveelheden hebben.
Mijn Engelse veroveringen waren eerder chavettes Misschien daarmee.
Oud 7 augustus 2010, 22:52   #51
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
'Rare mensen' is het minste wat je van hen kan zeggen:
http://www.youtube.com/watch?v=j_ekugPKqFw
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 22:54   #52
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euh, ik denk dat ik de eerste was (in lichtjes anders bedoelde vorm) om die vraag te stellen in deze draad.
Dan zijn we toch in overeenstemming in deze premisse.

Eigenlijk is het terug te brengen op vrije wil.
Een tochtige merrie heeft maar beperkte keuzes. Maar gedekt wil ze worden.

Een krolse kattin, een loopse teef, noem het maar op... Geen enkele vorm van vrije wil eigenlijk.
De natuur heeft een systeem ingebouwd in die beestjes zodanig de vrouwtjes toch die last van zwanger zijn, en de uitputtende gebeurtenis van een geboorte moeten ondergaan.

De menselijke vrouwtjes hebben wel vrije keuze.
Jongens ook in theorie, maar ik weet niet hoe het komt, ik leek vrij weinig vrije wil te hebben als de mogelijkheid zich aanbood om op vrijwillige basis lichamelijke interactie met een vrouw te hebben.
Oud 7 augustus 2010, 22:56   #53
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
'Rare mensen' is het minste wat je van hen kan zeggen:
http://www.youtube.com/watch?v=j_ekugPKqFw
Goeie mage , of anders een ongebalanceerd spelsysteem.
Deed me zin krijgen mijn harnas, zwaarden en kruisbogen terug op te duikelen, en Huurling Glenfiddich uit de kast te trekken.
Oud 7 augustus 2010, 22:57   #54
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Goeie mage , of anders een ongebalanceerd spelsysteem.
Deed me zin krijgen mijn harnas, zwaarden en kruisbogen terug op te duikelen, en Huurling Glenfiddich uit de kast te trekken.
Is het mogelijk om zo vaak en zo snel bliksemschichten af te vuren?
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 22:58   #55
Steve_M

Standaard

Citaat:
Dan zijn we toch in overeenstemming in deze premisse.

Eigenlijk is het terug te brengen op vrije wil.
Een tochtige merrie heeft maar beperkte keuzes. Maar gedekt wil ze worden.

Een krolse kattin, een loopse teef, noem het maar op... Geen enkele vorm van vrije wil eigenlijk.
De natuur heeft een systeem ingebouwd in die beestjes zodanig de vrouwtjes toch die last van zwanger zijn, en de uitputtende gebeurtenis van een geboorte moeten ondergaan.

De menselijke vrouwtjes hebben wel vrije keuze.
Jongens ook in theorie, maar ik weet niet hoe het komt, ik leek vrij weinig vrije wil te hebben als de mogelijkheid zich aanbood om op vrijwillige basis lichamelijke interactie met een vrouw te hebben.
Alleen heeft de 42-jarige vrouw in dit verhaal vrije wil, verantwoordelijkheid en zelfbeschikking en de minderjarigen (op zijn minst juridisch, maar naar ik meen ook psychologisch) niet. Iemand onder de 15 kan (opnieuw minstens juridisch) niet vrijwillig en met instemming seksuele betrekkingen hebben met een meerderjarige. Een vrouw van 42, die al bij al met weinig moeite iemand kan oppikken die dat wel kan, maar toch minderjarigen verkiest, heeft volgens mij een probleem.
Oud 7 augustus 2010, 23:17   #56
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alleen heeft de 42-jarige vrouw in dit verhaal vrije wil, verantwoordelijkheid en zelfbeschikking
Klopt volgens mij wel ja.

Citaat:
en de minderjarigen (op zijn minst juridisch, maar naar ik meen ook psychologisch) niet.
Hangt van de minderjarige af. Ik geloof niet dat er veel jongens van 14-15 jaar nee gaan zeggen tegen een wip.

Citaat:
Iemand onder de 15 kan (opnieuw minstens juridisch) niet vrijwillig en met instemming seksuele betrekkingen hebben met een meerderjarige.
Dat is natuurlijk een hekel punt. Er zijn mensen die op hun min18 al lang de grens der volwassenheid hebben overschreden, lichamelijk en/of geestelijk. Er zijn er die op hun sterfbed nog kinds zijn. Maar juridisch gezien is het zo dat minderjarigen, zelfs al spuiten de hormonen uit de oren, geen sex mogen hebben met volwassenen, en liefts ook niet met minderjarigen, noch hun eigen handen.

Citaat:
Een vrouw van 42, die al bij al met weinig moeite iemand kan oppikken die dat wel kan, maar toch minderjarigen verkiest, heeft volgens mij een probleem .
Smaak zou ik het noemen, voorkeur, weliswaar niet publiekelijk aanvaard.

Maar tel eens hoeveel mannelijke forumleden die jongens gelijk geeft, en de dame in hun jeugd hadden willen tegenkomen.
Oud 7 augustus 2010, 23:21   #57
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Is het mogelijk om zo vaak en zo snel bliksemschichten af te vuren?
Hangt van het spelsysteem af. Ik ken 1 spelsysteem waar het wel mogelijk is, maar da's zeer uitputtend voor de magier. Die arme sukkel heeft al weinig levenspunten, en moet die opgebruiken om "snel spreukengooien" te verwezelijken.
" zichzelf opbranden", met als ultime variante , de "walking tacnuke", een magier die zichzelf opoffert om een taak te verwezelijken.

Maar in de meeste systemen, neen. Hier lijkt het dat de fysieke actie om een bliksemflits te incanteren een balletje gooien is, en het effect te beschrijven.
En later doen ze dezelfde actie om spreuken met ander effect te laten plaatsvinden.
Oud 7 augustus 2010, 23:24   #58
Steve_M

Standaard

Citaat:
Dat is natuurlijk een hekel punt. Er zijn mensen die op hun min18 al lang de grens der volwassenheid hebben overschreden, lichamelijk en/of geestelijk. Er zijn er die op hun sterfbed nog kinds zijn. Maar juridisch gezien is het zo dat minderjarigen, zelfs al spuiten de hormonen uit de oren, geen sex mogen hebben met volwassenen, en liefts ook niet met minderjarigen, noch hun eigen handen.
Ik heb nog nooit gehoord van wetten tegen masturbatie. Daarnaast houden de meeste rechtssystemen wel degelijk rekening met het verschil tussen seks onder minderjarigen en seks tussen een minderjarige en een meerderjarige.

Citaat:
Smaak zou ik het noemen, voorkeur, weliswaar niet publiekelijk aanvaard.

Maar tel eens hoeveel mannelijke forumleden die jongens gelijk geeft, en de dame in hun jeugd hadden willen tegenkomen.
En dan? Als iemand mij als tienjarige een auto en autosleutels zou gegeven hebben, zou ik vast ook wel een ritje gemaakt hebben. Dat betekent niet dat dat verantwoord is.
Oud 7 augustus 2010, 23:28   #59
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dom van die vrouw. Als ze jongens had gezocht die een jaar of drie ouder waren, had ze evenveel plezier gehad en zat ze nu niet in de problemen.
Niet gewacht tot, gewoon het doen met andere die vier jaar ouder zijn.

En echt discreet is dat ook niet , zo'n Hummer...
(de enige die ik irl zag was in Rome in een smal straatje in 't centrocitta, bij de Babuino )
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2010, 00:12   #60
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nog nooit gehoord van wetten tegen masturbatie.
Zowat elke puriteinse overheid heeft die wel.

Citaat:
Daarnaast houden de meeste rechtssystemen wel degelijk rekening met het verschil tussen seks onder minderjarigen en seks tussen een minderjarige en een meerderjarige
Minerjarigen zijn in ons huidig systeem moeilijk te berechten, en nog moeilijker te straffen.
Het echte probleem, waardoor de wetgeving moeilijk blijft, is het verschillende opgroeitempo tussen mensen.

Citaat:
En dan? Als iemand mij als tienjarige een auto en autosleutels zou gegeven hebben, zou ik vast ook wel een ritje gemaakt hebben. Dat betekent niet dat dat verantwoord is.
Awel, ik zou het nog niet geprobeerd hebben op de openbare weg. En al zeker niet zonder begeleiding. (PS, dit is geen hypothetische situatie).

Maar als op mijn 14de de buurvrouw me een ritje op haar had voorgesteld, had ik waarschijnlijk mijn onderbroek volgespetterd.
Da's een voordeel, de 2de keer duurt het langer...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be