![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() nee, die film lijst is gewoon een misverstand. Dat waren titels die ik lukraak van het net geplukt had.
wist ik veel dat het "zulke" films waren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, die dame moest me op die leeftijd geen cadeaus gegeven hebben. Ze had eerder moeten betalen om me eraf te laten kruipen. 'k was 1 brok razende hormonen.
Maar da's dus 't verschil tussen jongens en meisjes. En blijkbaar niet alleen door de maatschappij en opvoeding. Ik ken geen enkele vorm van maatschappij die ervoor zorgt dat jonge meisjes dezelfde sexdrive hebben als jongens. Want uiteindelijk, in vergelijking met meisjes van dezelfde leeftijd en culturele achtergrond zijn jonges klinkklare saters. Nu weet ik dat niet alle jongens dezelfde smaak hebben, en dat er een hoop zijn die niet met een "moederfiguur" willen rondhupsen. En als opvoeding een minderjarige nymphomane kan "opwekken", dan wil ik dat wel eens op papier zien.
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks speciaals an sich. Vieze vaders vozen vruchtbare dochters bijvoorbeeld, waarbij in effect acteurs en actrisses alleen de ogenschijnlijke gelijkenissen en ongeveer een bruikbaar leeftijdsverschil hebben. Garantie dat het geen slecht verkopende/bekeken/berukte film gaat worden? Als ie al niet bestaat. Met als premisse dat het volledig vrijwillig is, is de eerste keer voor een jongen is een verademing. "Joepie, laat ons ervoor gaan" Voor een meisje spelen er nog een hoop andere factoren mee. Zelfs al kennen ze niks van de effecten , zelfs al zien ze de man/jongen/meisje/vrouw heel graag, toch hebben deze meisjes een twijfel.
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op campings ben ik niet geweest maar ik heb ze bezig gezien in toeristische kuststeden en badplaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, volgens de krantenroddels kost het je gewoon een geladen simkaart. Mare, je begint hier af te wijken nietwaar. De vraag is, Waarom krijgen we in deze tread zo weinig afkeurende reacties van echte mannen, terwijl diezelfde "niet afkeurders" in een situatie waar een oudere man minderjarige meisjes zou betalen voor sexuele gunsten de man op zijn minst in de schandpaal zouden willen schoppen.
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitgezonderd het feit dat 1 van de dochters van een nochtans harde, maar rechtvaardige vader zich nogal hoerig mocht kleden op jonge leeftijd ( 11 jaar, de jongedame is nu 20, verloofd, en bij mijn weten nog nooit zwanger geweest..), is de groep van Engelsen dat ik ken helemaal niet zo ranzig. 'k moet wel toegeven, 't 2 rare groepen. Groep 1 zijn LARP'ers, Groep 2 zijn Roboteers. 2 groepen die fantasie en kennis in voldoende hoeveelheden hebben.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=j_ekugPKqFw
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het terug te brengen op vrije wil. Een tochtige merrie heeft maar beperkte keuzes. Maar gedekt wil ze worden. Een krolse kattin, een loopse teef, noem het maar op... Geen enkele vorm van vrije wil eigenlijk. De natuur heeft een systeem ingebouwd in die beestjes zodanig de vrouwtjes toch die last van zwanger zijn, en de uitputtende gebeurtenis van een geboorte moeten ondergaan. De menselijke vrouwtjes hebben wel vrije keuze. Jongens ook in theorie, maar ik weet niet hoe het komt, ik leek vrij weinig vrije wil te hebben als de mogelijkheid zich aanbood om op vrijwillige basis lichamelijke interactie met een vrouw te hebben.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deed me zin krijgen mijn harnas, zwaarden en kruisbogen terug op te duikelen, en Huurling Glenfiddich uit de kast te trekken.
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het mogelijk om zo vaak en zo snel bliksemschichten af te vuren?
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar tel eens hoeveel mannelijke forumleden die jongens gelijk geeft, en de dame in hun jeugd hadden willen tegenkomen.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
" zichzelf opbranden", met als ultime variante , de "walking tacnuke", een magier die zichzelf opoffert om een taak te verwezelijken. Maar in de meeste systemen, neen. Hier lijkt het dat de fysieke actie om een bliksemflits te incanteren een balletje gooien is, en het effect te beschrijven. En later doen ze dezelfde actie om spreuken met ander effect te laten plaatsvinden.
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En echt discreet is dat ook niet , zo'n Hummer... (de enige die ik irl zag was in Rome in een smal straatje in 't centrocitta, bij de Babuino ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het echte probleem, waardoor de wetgeving moeilijk blijft, is het verschillende opgroeitempo tussen mensen. Citaat:
Maar als op mijn 14de de buurvrouw me een ritje op haar had voorgesteld, had ik waarschijnlijk mijn onderbroek volgespetterd. Da's een voordeel, de 2de keer duurt het langer...
![]() |