Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2010, 17:43   #61
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dat is wel degelijk cultuurgebonden. Nooit als 16-jarige naar een camping geweest met veel Engelse meisjes? En voor elke 15-jarige die gepijpt wordt in de fietsenkelder, moet er ook een 15-jarige pijpster zijn. Nu is het wel zo dat over het algemeen mannen hun seksueel hoogtepunt bereiken rond hun 18de en vrouwen rond hun 30ste.
Gedeeltelijk zal het zeker cultuurgebonden zijn maar natuur speelt hierin ook geen te verwaarlozen rol. Evolutionair gezien heeft een man er voordeel bij zijn zaad zoveel mogelijk te verspreiden, hoe meer vrouwen hoe beter. Vrouwen kunnen daarentegen best zorgen dat ze een trouwe man aan de haak slaan, die mee voor haar kind zal zorgen.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 00:05   #62
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
jammer dat die vrouw nu behandeld wordt als een crimineel. Nochtans deed die wat vele tienerjongens graag zouden doen.

Had ik ook maar zo'n suikertante gehad...

ik ben echt jaloers nu

Een waarachtige tienerdroom !!!
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 00:09   #63
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Maar ze is het wel. Pas op, ik kan die gastjes nog wel begrijpen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik een 14-jarig grietje zou pakken. Het tegendeel zou me trouwens verontrusten.
Ik ook niet.
Het klopt dat we de beide gevallen met andere ogen bezien. Als een 42-jarig man zoiets doet met jonge meisjes, is het een smeerlap. Een 42-jarige vrouw die op jonge gastjes valt, dat is dan weer iets dat we zelf hadden willen meemaken. Ik denk dat het ook zeldzamer is...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 00:13   #64
Wisord
Banneling

Standaard

Lelijk mens , hopelijk heeft ze geen ziekte's aan deze pubers met een broek vol goesting gegeven . Btw die heeft denk ik een vals gebit .... lelijk wijf .

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 00:15   #65
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Stenigen die handel!
Oud 9 augustus 2010, 00:29   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Stenigen die handel!
Waarom?
Oud 9 augustus 2010, 00:31   #67
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Waarom?
Omdat ik het zeg.
Oud 9 augustus 2010, 00:36   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Lelijk mens , hopelijk heeft ze geen ziekte's aan deze pubers met een broek vol goesting gegeven . Btw die heeft denk ik een vals gebit .... lelijk wijf .
Smaken verschillen, en "normale, mannelijke pubers" op die leeftijd hebben een blik vertroebeld door hormonen (werkt ongeveer zoals "beer gogles"). Op zijn minst hebben deze2 jongens die overvloed kunnen wegspetteren zonder kleine meisjes te mishandelen.
Oud 9 augustus 2010, 00:37   #69
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ik het zeg.
Ik hoop dat je het niet in praktijk brengt, want in deze omgeving zijn we een klein beetje in de 21ste eeuw, en stenigen is nogal een beetje "niet meer van deze tijd".

Stenigen is eerder iets wat ik verwacht van een stel barbaarse kinderen.
Oud 9 augustus 2010, 00:38   #70
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat je het niet in praktijk brengt, want in deze omgeving zijn we een klein beetje in de 21ste eeuw, en stenigen is nogal een beetje "niet meer van deze tijd".

Mag ik de eerste steen werpen?

Oke even serieus worden: Vind echt dat ze hard gestraft moet worden maar steniging daar ben ik geen voorstander van.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 augustus 2010 om 00:39.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 00:58   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mag ik de eerste steen werpen?

Oke even serieus worden: Vind echt dat ze hard gestraft moet worden maar steniging daar ben ik geen voorstander van.
Waarom moet deze dame hard gestraft worden? Ik denk dat de getuigenissen hier van een aantal "eerlijke mannen" eerder aantoont dat het een goeie zaak zou zijn dat er een groep volwassen vrouwen de sexuele educatie van jongens ter hand zouden nemen.

Op zijn minst is de mogelijkheid er dat de meesten dan wel respect voor hun toekomstige partners hebben vanaf moment 1, en het plezier delen.
Niet als een konijn effe huphuphup, en eraf kruipen, hun spel afvegen aan de gordijnen en naar de volgende zaadverzamelbak huppelen.

't is vrij simpel. Als een man van volwassen leeftijd (de zeer zeldzame uitzondering daargelaten) een jonge puber wil verleiden , dan komt er of fysieke of mentale dwang bij kijken.
Als een vrouw een jonge mannelijke puber wil verleiden, moet ze gewoon met haar slipje zwaaien.
Oud 9 augustus 2010, 01:03   #72
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Waarom moet deze dame hard gestraft worden? Ik denk dat de getuigenissen hier van een aantal "eerlijke mannen" eerder aantoont dat het een goeie zaak zou zijn dat er een groep volwassen vrouwen de sexuele educatie van jongens ter hand zouden nemen.

Op zijn minst is de mogelijkheid er dat de meesten dan wel respect voor hun toekomstige partners hebben vanaf moment 1, en het plezier delen.
Niet als een konijn effe huphuphup, en eraf kruipen, hun spel afvegen aan de gordijnen en naar de volgende zaadverzamelbak huppelen.

't is vrij simpel. Als een man van volwassen leeftijd (de zeer zeldzame uitzondering daargelaten) een jonge puber wil verleiden , dan komt er of fysieke of mentale dwang bij kijken.
Als een vrouw een jonge mannelijke puber wil verleiden, moet ze gewoon met haar slipje zwaaien.
Een goede zaak? Die meen je niet.

Die vrouw is ziek in haar hoofd, meer heb ik er niet over te zeggen.
Oud 9 augustus 2010, 01:05   #73
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Ipv stenen gaan we met valse gebitten smijten ...

Nee maddox je hebt overschot van gelijk in wat je schrijft al ken ik te weinig details over deze feiten om een juist oordeel te vellen.
Oud 9 augustus 2010, 01:06   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een goede zaak? Die meen je niet.
Nope, ik meen dat wel.

Citaat:
Die vrouw is ziek in haar hoofd, meer heb ik er niet over te zeggen.
Schrijft de medeforummer die steniging voorsteld.... Over ziek gesproken.

Trouwens, officieel was Mohammeds eerste vrouw ook een rijpere dame met genoeg wereldse middelen. En aangezien moslims geen sex toelaten buiten het huwelijk (tenzij met slavinnen, dieren of andere krijgsbuit), kunnen we er van uitgaan dat onze profeet zijn onbestaand bloempje heeft verloren op een ouwe, gebruikte fiets....
Oud 9 augustus 2010, 01:09   #75
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Nope, ik meen dat wel.

Schrijft de medeforummer die steniging voorsteld.... Over ziek gesproken.

Trouwens, officieel was Mohammeds eerste vrouw ook een rijpere dame met genoeg wereldse middelen. En aangezien moslims geen sex toelaten buiten het huwelijk (tenzij met slavinnen, dieren of andere krijgsbuit), kunnen we er van uitgaan dat onze profeet zijn onbestaand bloempje heeft verloren op een ouwe, gebruikte fiets....
Ik dolde maar hoor, als u mn reacties volledig had gelezen dan wist u dat ik dat niet meende. Wat Mohammed (saws) betreft, klopt zn vrouw was ouder dan hem maar hier gaat het om ze 'echtgenote' en niet om 1 of ander oud poppetje die met de voeten rammelt van kleine jongens.
Oud 9 augustus 2010, 01:14   #76
Heftruck

Standaard

Citaat:
Als een man van volwassen leeftijd (de zeer zeldzame uitzondering daargelaten) een jonge puber wil verleiden, dan komt er of fysieke of mentale dwang bij kijken.
Dat is onzin. Er zijn er hopen die staan te springen voor oudere mannen, net zoals er hopen het liever op hun leeftijdsgenoten houden. Uw nogal homogeen beeld van seksualiteit klopt van geen kanten.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 01:15   #77
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

U schrijft dat ze met de voeten van jongens rammelde. Eerder met hun op barstende staande klootjes als je't mij vraagt.
Van grond gaan en cadeau's krijgen... en dat noemt U met de voeten van een puber rammelen.
Da's eerder een droomscenario. Het enige wat nog beter kon voor die jongens was de leeftijd van de dame. Zo rond de 25 had ideaal geweest.

Of U bent een echte vrouw die de hormonendruk van een mannelijk puber absuoluut niet kan begrijpen. Of U bent een man die religie te nauw neemt.

Wat betreft Mohammed. Als men de Koran probeert in chronologisch volgorde te zetten (neen , dat mag niet, dat heilig boek is gebracht zoals gedicteerd door de aartsengel Gabriël.), dan merkt men dat Mohammed maar al te goed wist waar Abraham de mosterd haalde voordat ie huwde met die rijke weduwe. En dat ie al een paar knokpartijen met daaropvolgende verdeling van krijgsbuit had georganiseerd.
Oud 9 augustus 2010, 01:16   #78
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Dat is onzin. Er zijn er hopen die staan te springen voor oudere mannen, net zoals er hopen het liever op hun leeftijdsgenoten houden. Uw nogal homogeen beeld van seksualiteit klopt van geen kanten.

Er is idd een grote diversiteit maar stellen dat er geen zak van zijn schrijfsel klopt lijkt me fout .
Oud 9 augustus 2010, 01:19   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik schrijf toch duidelijk dat er zeldzame uitzonderingen zijn. Als er 5% van de sexueel actieve, maar wettelijk minderjarige meisjes effectief een mannelijke partner wil die duidelijk aan zijn 2de jeugd bezig is, dan lijkt het me veel.

En die 5% is geen uit de lucht gegrepen getal. Het komt uit een studie die het Oepidus Complex vergeleek tussen jongens en meisjes. desondanks dat meisjes sneller bescherming gaan zoeken bij een vaderfiguur, is de sexuele kant van de zaak een pak minder dan bij jongens.
Oud 9 augustus 2010, 01:20   #80
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
U schrijft dat ze met de voeten van jongens rammelde. Eerder met hun op barstende staande klootjes als je't mij vraagt.
Van grond gaan en cadeau's krijgen... en dat noemt U met de voeten van een puber rammelen.
Da's eerder een droomscenario. Het enige wat nog beter kon voor die jongens was de leeftijd van de dame. Zo rond de 25 had ideaal geweest.

Of U bent een echte vrouw die de hormonendruk van een mannelijk puber absuoluut niet kan begrijpen. Of U bent een man die religie te nauw neemt.

U noemt het een 'droomscenario'.. Kom je wat te kort ofzo of ben je gewoon jaloers op die kleine misbruikte jongens? Goed, ik laat het hierbij. U ratelt gore onzin uit naar mijn mening.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be