![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het klopt dat we de beide gevallen met andere ogen bezien. Als een 42-jarig man zoiets doet met jonge meisjes, is het een smeerlap. Een 42-jarige vrouw die op jonge gastjes valt, dat is dan weer iets dat we zelf hadden willen meemaken. Ik denk dat het ook zeldzamer is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Lelijk mens , hopelijk heeft ze geen ziekte's aan deze pubers met een broek vol goesting gegeven . Btw die heeft denk ik een vals gebit .... lelijk wijf .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stenigen die handel!
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#67 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smaken verschillen, en "normale, mannelijke pubers" op die leeftijd hebben een blik vertroebeld door hormonen (werkt ongeveer zoals "beer gogles"). Op zijn minst hebben deze2 jongens die overvloed kunnen wegspetteren zonder kleine meisjes te mishandelen.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat je het niet in praktijk brengt, want in deze omgeving zijn we een klein beetje in de 21ste eeuw, en stenigen is nogal een beetje "niet meer van deze tijd".
Stenigen is eerder iets wat ik verwacht van een stel barbaarse kinderen.
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Oke even serieus worden: Vind echt dat ze hard gestraft moet worden maar steniging daar ben ik geen voorstander van.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 augustus 2010 om 00:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zijn minst is de mogelijkheid er dat de meesten dan wel respect voor hun toekomstige partners hebben vanaf moment 1, en het plezier delen. Niet als een konijn effe huphuphup, en eraf kruipen, hun spel afvegen aan de gordijnen en naar de volgende zaadverzamelbak huppelen. 't is vrij simpel. Als een man van volwassen leeftijd (de zeer zeldzame uitzondering daargelaten) een jonge puber wil verleiden , dan komt er of fysieke of mentale dwang bij kijken. Als een vrouw een jonge mannelijke puber wil verleiden, moet ze gewoon met haar slipje zwaaien.
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Die vrouw is ziek in haar hoofd, meer heb ik er niet over te zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ipv stenen gaan we met valse gebitten smijten ... ![]() ![]() Nee maddox je hebt overschot van gelijk in wat je schrijft al ken ik te weinig details over deze feiten om een juist oordeel te vellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, ik meen dat wel.
Citaat:
Trouwens, officieel was Mohammeds eerste vrouw ook een rijpere dame met genoeg wereldse middelen. En aangezien moslims geen sex toelaten buiten het huwelijk (tenzij met slavinnen, dieren of andere krijgsbuit), kunnen we er van uitgaan dat onze profeet zijn onbestaand bloempje heeft verloren op een ouwe, gebruikte fiets....
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Dat is onzin. Er zijn er hopen die staan te springen voor oudere mannen, net zoals er hopen het liever op hun leeftijdsgenoten houden. Uw nogal homogeen beeld van seksualiteit klopt van geen kanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U schrijft dat ze met de voeten van jongens rammelde. Eerder met hun op barstende staande klootjes als je't mij vraagt.
Van grond gaan en cadeau's krijgen... en dat noemt U met de voeten van een puber rammelen. Da's eerder een droomscenario. Het enige wat nog beter kon voor die jongens was de leeftijd van de dame. Zo rond de 25 had ideaal geweest. Of U bent een echte vrouw die de hormonendruk van een mannelijk puber absuoluut niet kan begrijpen. Of U bent een man die religie te nauw neemt. Wat betreft Mohammed. Als men de Koran probeert in chronologisch volgorde te zetten (neen , dat mag niet, dat heilig boek is gebracht zoals gedicteerd door de aartsengel Gabriël.), dan merkt men dat Mohammed maar al te goed wist waar Abraham de mosterd haalde voordat ie huwde met die rijke weduwe. En dat ie al een paar knokpartijen met daaropvolgende verdeling van krijgsbuit had georganiseerd.
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is idd een grote diversiteit maar stellen dat er geen zak van zijn schrijfsel klopt lijkt me fout . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die 5% is geen uit de lucht gegrepen getal. Het komt uit een studie die het Oepidus Complex vergeleek tussen jongens en meisjes. desondanks dat meisjes sneller bescherming gaan zoeken bij een vaderfiguur, is de sexuele kant van de zaak een pak minder dan bij jongens.
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |