![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had ik ook maar zo'n suikertante gehad... ik ben echt jaloers nu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook. Amai nog ni
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dom van die vrouw. Als ze jongens had gezocht die een jaar of drie ouder waren, had ze evenveel plezier gehad en zat ze nu niet in de problemen.
![]()
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben ik nu de enige die zich ernstige vragen stelt bij de mentale ingesteldheid van een 42-jarige vrouw die het doet met jongens van minder dan 15? En maakt dat me dan preuts?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Owww, hummer
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo oud ziet die er niet uit hoor.
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Die debiele jongens konden hun smoel niet houden en moesten ergens opscheppen met hun avontuurtjes. Tjongejonge. Vroeger waren zo'n gebeurtenissen legio. Helaas leg je dan ergens een grens en worden duidelijke gevallen van niet-aanranding mee bestraft.
Die grens beschermt wel meer mensen dan dat ze mensen onnodig bestraft, neem ik aan. De rechten van 'echte slachtoffers' van aanranding zijn uiteindelijk het belangrijkst. Citaat:
Wel een aantrekkelijke man met een charme waarvan meisjes warm worden, hoop ik? Ik vrees dat de verontwaardiging alomtegenwoordig zou zijn, niet in het minst door diegenen die dit goedpraten. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 augustus 2010 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze ziet er wel degelijk 42 jaar uit in mijn ogen. Die leeftijd zou ik er ongeveer opgeplakt hebben, mocht ik niet weten hoe oud ze was.
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Algehele verontwaardiging en mogelijke pedofiliebeschuldigingen van één homoseksuele, bi- of heteroseksuele medeposter die het tracht recht te praten. Desondanks, ik heb geen idee hoe homoseksualiteit en de uiting ervan groeit op puberleeftijd. Ook zulke gevallen waren legio in de Oudheid (pederastie).
Maar goed, bij mij geldt lang de regel:een adolescent is géén kind, maar wel mogelijk psycholigisch niet rijp genoeg en daarom is het wenselijk dat er een grens bestaat. Toch is het zo dat in veel gevallen een adolescent tegenwoordig wel rijp genoeg is op die leeftijd. Ik neem aan dat dat voor homoseksuele betrekkingen niet anders zou zijn.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 augustus 2010 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Die madam is geen haar beter dan Vangheluwe of Polanski.
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op de één of andere manier komt dit geval mij minder ernstig over dan het tegenovergestelde. Rare hersenkronkel of heeft dit te maken met het feit dat een moederfiguur altijd als iets 'braafs' wordt gezien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Met het feit dat onze samenleving paternalistisch ingesteld is en dat wij onszelf niet getraumatiseerd kunnen voorstellen in dit geval, zeker niet gezien het met toestemming van de desbetreffende adolescenten is en dat ze nog betaald werden ook (zonder dat zij gedwongen werden, tenzij door verleiding). Mogelijk hebben die asolescenten niet eens een klacht ingediend en hebben ze er nu zelfs nog steeds geen spijt van (tenzij in de vorm van schuldgevoel door het ruïneren van deze vrouw).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 augustus 2010 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zult daar wel een beter zicht op hebben, dan ik.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar tot ge bisschop zult zijn !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |