![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#38341 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom dan wel ?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38342 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zoudt ge toch eens nader moeten toelichten......
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38343 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 16 maart 2016 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38344 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat opdoeken zou een mooie gelegenheid zijn om PLAN N van Matthias Storme ten berde te brengen....
![]() |
![]() |
![]() |
#38345 |
Europees Commissaris
|
![]() Tot zover het kulturele. Maar ge gaat voorbij aan het geopolitieke.
![]() |
![]() |
![]() |
#38346 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://users.telenet.be/leo-belgicus/
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 16 maart 2016 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38347 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen Nederlander zit hier op te wachten om een Groot België te worden. Daarom irreëel plan en inconsequent en geen kans van slagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 maart 2016 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 maart 2016 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38350 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doet me groot genoegen dat er zoveel steun is voor Groot Nederland tegenwoordig onder de Nederlanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U maar evenmin in uw separatistische zetel. Zelfs heel wat mensen in de NVA willen niet weten van een onafhankelijk Vlaanderen! Niets nieuws overigens. Dat was ook zo bij de vroegere VU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38354 |
Europees Commissaris
|
![]() De Belgische problemen blijven in zo'n staat bestaan, dus ik begrijp ook niet waarom sommigen hiervoor pleiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begrijpt regelmatig het een en het ander niet wanneer het over België gaat. Het zij zo.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 maart 2016 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38356 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet in elk geval dat jij System uit Het Oosten bent. Dat was jij zelf onlangs 'vergeten'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38358 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan je oorspronkelijke post veranderen. Wat een figuur blijf jij toch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet veranderen. Bijstellen. Maar goed, ooit zult u wel het een en het ander van België begrijpen. De ene heeft wat meer tijd nodig dan de andere. Zeker als men Hollander is. Nederlanders zijn wat traag van begrip in het algemeen en zeker op dit vlak . En dus: niet wanhopen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 maart 2016 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38360 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee je verandert je post: het zijn zelfs twee totaal verschillende opmerkingen. En je paternalistische geneuzel slaat ook als een tang op een varken. Ik gaf mijn visie over een Beneluxstaat.
|
![]() |
![]() |